Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En dyrisk stemning her. Må vel drikke litt Jegermeister da
    Last edited by Ignifer; 13 June 2009, 23:47.
    OTteknikk.com

Comment

• Eller en bear...G(r)izzly bear...kanskje
      Last edited by Stalle; 14 June 2009, 00:00.
      As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
      Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Kan en moderator vennligst flytte all denne svadaen fra tråden min
        sigpic
        Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• Hvis du blar ett par sider tilbake igjen,så er det ennå mer svada. Jeg er vel medvirkende i mye av det

Her er ett artig bilde jeg fant når jeg bladde igjennom alle bildene
          Jon M,ser ut som du sover der ! heheha

Tittel: Litt mekking må til

Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• heahehahe, stygt
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

Comment

• Hva slags 2T olje bruker dere rundt om ???
              Har en bunke med aquamarine 2T olje, men litt usikker på hva forskjellene er...
              Så folkens, hva bruker dere for å "buffe up" 95'n ???
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• kan bare svare for meg sjøl å her er det panolin
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                  kan bare svare for meg sjøl å her er det panolin

Og Panolin er ??? kjøpes hvor ???
                  Var og hentet en 1/5 baja 5B idag nemlig

En Baja

Comment

• Here http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32802
                    Kjempe olje
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Jeg får svare som Egon bruker: Er motoren din vannavkjølt? Bruker du den ofte på sjøen? Og ikke minst: Er den outboards-olja beregnet på motorer som kan varve over 20,000 RPM?

Etter som jeg har forstått så er det ikke så mange andre oljer enn Panolin samt et par til som er beregnet på RC. Om dette er en 'stock' motor så skal jeg ikke komentere noe serlig om hvor viktig dette er, men er det en porta motor kan både jeg og flere andre her underskrive på at det ikke er så lurt å bruke olje som ikke er beregnet på RC. Det er billigere med litt mer kostbar olje enn en ny sylinder.

EDIT: Jeg brukte vist litt for lang tid til å svare
                      sigpic
                      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• Vel ser ut til att jeg må innom hobbymix og shoppe litt panolin da
                        Den er jo heller ikke noe dyrere enn vanlig 2T olje hos mekonomen osv...

Så da er valget gjort
                        Er helt fersk når det gjelder Bensing bil og Baja 5B...

En Baja

Comment

• Du har mye å glede deg til. Velkommen i gjengen.
                          Og jeg skal love deg en ting. Det kommer til å gå en deler penger på dette viss du liker det
                          For dette er gøy
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Har vel egentlig forberedt meg på det
                            Kona trenger jo ikke vite alt :-.)
                            Har allerede funnet ut par småting som er greit å ha med som reservedeler, samt jeg trenger nytt sett med felger og dekk
                            Samt noen småting rundt om, kommer vel til å kjøre nå om sommern og plukke den i biter om vintern for å skifte oljer og ha på mer fett osv...

Får bare håpe det er noen andre rundt Gardermoen som kjører så vi kan få igang noe på Gardermoen Motorpark

En Baja

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
                              Har vel egentlig forberedt meg på det
                              Kona trenger jo ikke vite alt :-.)
                              Har allerede funnet ut par småting som er greit å ha med som reservedeler, samt jeg trenger nytt sett med felger og dekk
                              Samt noen småting rundt om, kommer vel til å kjøre nå om sommern og plukke den i biter om vintern for å skifte oljer og ha på mer fett osv...

Får bare håpe det er noen andre rundt Gardermoen som kjører så vi kan få igang noe på Gardermoen Motorpark

hoiy... så ikke før nå at du var fra jessheim.. jeg har 5b sjøl.. bare å hyle ut visst du vil ha kjøre selskap.. kjedelig å drive på aleine så jeg blir med når som helst :P
                              ang motorparken tviler jeg meget sterk på at vi får lov til å drive men "gammæln" min er kontor rotte på et grustak like før maura, der kan vi garantert få lage en bane

er det 5b rtr eller? i såfall ville jeg sjekka diffen med en gang.. dem er som regel tørre fra butikken av en eller annen årsak.. har olje her.. hehehe, og på hobbymix'n vil jeg tro
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                                er det 5b rtr eller? i såfall ville jeg sjekka diffen med en gang.. dem er som regel tørre fra butikken av en eller annen årsak.. har olje her.. hehehe
                                Har ingen aning om det er RTR, kjøpt den brukt idag.. av en annen her inne på auskjon som endte kl 1 i natt for 3200 kr

Så for min del er den RTR var tilogmed bensin på den, har shoppa par liter 95 nå men mangler litt olje for noe særlig mer enn det

Men tenkte jeg skulle gå over litt div diff og andre steder som skal oljes.
                                Må også få bygd opp ett "lager" av slitedeler og div annet forbruksmatriale. Så jobber litt med å få frem en liste for å levere hobbymix på kløfta.. Så har du noen "tips" til hva jeg BØR ha og hva jeg MÅ ha så haddet det vært fint..

En Baja

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X