Det er nok en som har hacket seg inn på kontoen hans og endret siggen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
Originally posted by Crazy beetle View PostDF 90 mk1 carbon Zenoah 26cc Fullmod / Mugen MBX5r / Inferno 777 sp2 / RB C6T7 / Novarossi21-5kt / Gotech 5 port www.rc-racing.no
HEHEHEHE!
så det plutselig nå. norges største Kyosho hater har en Kyosho Inferno mp 777 sp 2 i siggen sin.
Ja jeg vet at du får veldig vondt av å tenke men det jeg har sagt er at Kyosho sine RTR biler er noe forbannet piss men samtidig lager de også PRO biler i verdensklasse.......
PRØV ihvertfall å bruke knollen da mann å HUSK det jeg skrev nå for akkurat det der har jeg skrevet jævla mange ganger nå....Last edited by Guest; 5 April 2009, 22:57.
Comment
-
Originally posted by reed272 View Postja jeg vet at du får veldig vodnt av å tenke men det jeg har sagt er at kyosho sine rtr biler er noe forbannet piss men samtidig lager de også pro biler i verdensklasse.......
Prøv ihvertfall å bruke knollen da mann å husk det jeg skrev nå for akkurat det der har jeg skrevet jævla mange ganger nå....
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:dA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Originally posted by REED272 View PostCowboy røyk ja.... Det er vel heller KKK røyk

.

det var vel derfor jeg slutta å røyke det da!
men ikke derfor jefg slutta i det store og hele.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
?????????Originally posted by Crazy beetle View PostDF 90 mk1 carbon Zenoah 26cc Fullmod / Mugen MBX5r / Inferno 777 sp2 / RB C6T7 / Novarossi21-5kt / Gotech 5 port www.rc-racing.no
HEHEHEHE!
så det plutselig nå. norges største Kyosho hater har en Kyosho Inferno mp 777 sp 2 i siggen sin.
Hva er det jeg går glipp av her...??
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment