Det er nok en som har hacket seg inn på kontoen hans og endret siggen
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
Originally posted by Crazy beetle View PostDF 90 mk1 carbon Zenoah 26cc Fullmod / Mugen MBX5r / Inferno 777 sp2 / RB C6T7 / Novarossi21-5kt / Gotech 5 port www.rc-racing.no
HEHEHEHE!
så det plutselig nå. norges største Kyosho hater har en Kyosho Inferno mp 777 sp 2 i siggen sin.
Ja jeg vet at du får veldig vondt av å tenke men det jeg har sagt er at Kyosho sine RTR biler er noe forbannet piss men samtidig lager de også PRO biler i verdensklasse.......
PRØV ihvertfall å bruke knollen da mann å HUSK det jeg skrev nå for akkurat det der har jeg skrevet jævla mange ganger nå....Last edited by Guest; 5 April 2009, 23:57.
Comment
-
Originally posted by reed272 View Postja jeg vet at du får veldig vodnt av å tenke men det jeg har sagt er at kyosho sine rtr biler er noe forbannet piss men samtidig lager de også pro biler i verdensklasse.......
Prøv ihvertfall å bruke knollen da mann å husk det jeg skrev nå for akkurat det der har jeg skrevet jævla mange ganger nå....
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:dA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Originally posted by REED272 View PostCowboy røyk ja.... Det er vel heller KKK røyk

.

det var vel derfor jeg slutta å røyke det da!
men ikke derfor jefg slutta i det store og hele.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
?????????Originally posted by Crazy beetle View PostDF 90 mk1 carbon Zenoah 26cc Fullmod / Mugen MBX5r / Inferno 777 sp2 / RB C6T7 / Novarossi21-5kt / Gotech 5 port www.rc-racing.no
HEHEHEHE!
så det plutselig nå. norges største Kyosho hater har en Kyosho Inferno mp 777 sp 2 i siggen sin.
Hva er det jeg går glipp av her...??
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment