Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfman View Post
    Snakker vi duell her?
    Hehe, det skulle jeg ha hatt med meg..

    Prøve å handle no deler så jeg får kjørt litt også hvis det blir no på mandag..
    banen står der på mandag og den så visst været tillater det så skal du ikke se bortifra at det blir en liten gjeng der da også
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • Originally posted by Vforce jr View Post
      banen står der på mandag og den så visst været tillater det så skal du ikke se bortifra at det blir en liten gjeng der da også
      Da blir det tur
      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

      Comment


      • Originally posted by ps71 View Post

        Der var den jo


        Er dette den nye gasseren til zenoah 4 bolt eller
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Yep.......

          Dette er den nye WT-990 som skal ta over for WT-813. Aks.pumpa er borte, den er enklere å justere.....MEN; Jeg mener personlig den ikke gir så mye på bunnen som 813 dessverre....

          Heldigvis er vi pågang med en ny V-stack som gir mer torque og rpm, dermed oppveier denne for det man eventuelt mister med 990......
          sigpic
          Tlf 4691 0501

          Comment


          • jeg har denne på nye 30,5 min og må si den fungerer utmerket... nå kjører jeg med stock filter og angled shredstack
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • Originally posted by Egon View Post
              Yep.......

              Dette er den nye WT-990 som skal ta over for WT-813. Aks.pumpa er borte, den er enklere å justere.....MEN; Jeg mener personlig den ikke gir så mye på bunnen som 813 dessverre....

              Heldigvis er vi pågang med en ny V-stack som gir mer torque og rpm, dermed oppveier denne for det man eventuelt mister med 990......
              Kan jo få i pose og sekk da jo......
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • Da fikk jeg 11 pluggiser i posten
                Bytta plugg og fjuskinga er så og si helt borte
                Menne er den for lean tro??
                Kjørte i 5min og da mista jeg pinnen som holder hjul-hubben i nesten toppfart og hjulet raste nedover ekra, hehe.. Ingen skade på hjulopphenget bak da
                Attached Files
                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                Comment


                • Den der så litt for lean ut ja. Men det er bare snakk om bitte småe justeringer.
                  Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                  YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                  Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                  Comment


                  • Ja den skal vell være litt mer brunaktig? Leanet ca 3-4 min på H og L før jeg skrudde i denne siden den gamle var svart. Skal skru litt tilbake
                    Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                    Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                    Comment


                    • Originally posted by RamboEinar View Post
                      Da fikk jeg 11 pluggiser i posten
                      Bytta plugg og fjuskinga er så og si helt borte
                      Menne er den for lean tro??
                      Kjørte i 5min og da mista jeg pinnen som holder hjul-hubben i nesten toppfart og hjulet raste nedover ekra, hehe.. Ingen skade på hjulopphenget bak da

                      Kan ikke du bare tilbakestille de nålene til standardinnstillinger og ta det derifra. Nesten alle bildene du har vist så går motoren for lean.

                      Standardinnstillinger:
                      L- 1,1/4 runde ut
                      H- 1,1/2 runde ut

                      Her har du en video:
                      LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

                      Comment


                      • Noen som har peiling på hvordan man får av den "tappen" på cranken som skal føres inn i svinghjulet?
                        Jeg satt sammen en motor igår for første gang og fant ut det mangler en slik på den jeg monterte sammen og må da låne den tappen fra en delemotor. Men den sitter jo som støpt. Er de limt eller hva er greia?
                        Signatur
                        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                        Comment


                        • ta og varm den opp litt.så klemmer du med en tang i enne enden.så pleier den å løsne.Og nei den er ikkje limt
                          Last edited by bolly63; 28 May 2010, 06:44.
                          sigpic

                          Comment


                          • Takker og bukker for det.. Da skal jeg prøve det etter jobb.

                            Altså varme tappen og klemme. Flotte greier.
                            Signatur
                            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                            Comment


                            • Det skal ikke være noen stor sak å få ut den tappen nei. Prøv som bolly63 sa du så ordner det seg nok skal du se.

                              Comment


                              • hmmm... mine detter da alltid ut og blir borte hver gang jeg tar av det forbanna svinghjulet skru det på igjen og kom hit, med det samma jeg tar i det så detter'n ut tipper jeg
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X