Helt riktig som CB sier, hvis lommeboken sier OK, så er det bedre med en hel motor....
CY leverer nemlig alle sine komplette motorer (36mm) med forsterket sylinder, den er tykkere og tåler myyyye mer varme og juling. Alle sylinderkitene til CY er av en dårligere kvalitet enn den den orginale sylinderen på motoren......
ikke se deg blind på Antellet Hestekrefter. det spiller liten rolle om motoren har 15HK ved 23000 omsr/min. hvis den ikke begynenr å gi effekt før ved 17000 omdr/min.
en 30,5cc motor topper nok ikke mer en 19000omdr/min .men den orker noe vanvittig i fra 6000 omdr/min og opp til de 19000.
A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
ikke se deg blind på Antellet Hestekrefter. det spiller liten rolle om motoren har 15HK ved 23000 omsr/min. hvis den ikke begynenr å gi effekt før ved 17000 omdr/min.
en 30,5cc motor topper nok ikke mer en 19000omdr/min .men den orker noe vanvittig i fra 6000 omdr/min og opp til de 19000.
hvordan er best av Race Porta 27,2cc PRO MOD og Reed Porta 30,5 PRO MOD?
race prota har mer topp turtalklk og lavre dreiemoent en en eed porta motor. det gjelder uansett om det er pro mod eller ikke.
Egon selv har vel endelig innrømmet at promod motorene er grens fro hav en MCD tåler av effekt. hva disse motorene gjør emed en 2WD bil er jeg spent på.
A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment