K&N filterne er ikke bare netting. det er riktig nok netting på utsiden og innsiden men i mellom ligger det flere lage med tynt bomuls stoff.
k&N filterne fungere helt utmerket på 1:1 biler. motorsykkler, Busser og lastebiler som går på vanlig vei.
2 takts motorer krever mer av et luft filter en en 4 takts motor gjør.
hvis man tar en 4 takts motor på 500cc og en 2 takts motor på 500 cc begge med 50 hk så må 2 takts motoren har dobblet så stort luftfilter for å kunne levere nok luft.
enkelt å greoit fordi en 2 Takts motor suger inn luft for hver runde veiva gjør imotsettning til en 4 takts motro som suger in for hver andre runde.
nå kjenenr jeg ikke til HPI baja å dens luft filter godt nok til å si hva som er enkelt å montere.
men RN filterne gjør helt klart susen. hvi sde oljes skikkelgi og man bruker et overtrekk klarer RN filterne å holde motoren med rein luft.
en fordel uansett hvilket filter man velge er å ha flere filtere.
jeg har alltid med meg MINST et ekstra ny vasket og oljet filter når jeg er ute å kjører.
i løpet av vinteren skal jeg kjøpe en 5-6 RN filtere og overtrekk slik aty jeg kan skifte filter for hver andre tank jeg kjører. på tøre dager med mye støv kan behovet for å skifte for hver tank være til stede.
k&N filterne fungere helt utmerket på 1:1 biler. motorsykkler, Busser og lastebiler som går på vanlig vei.
2 takts motorer krever mer av et luft filter en en 4 takts motor gjør.
hvis man tar en 4 takts motor på 500cc og en 2 takts motor på 500 cc begge med 50 hk så må 2 takts motoren har dobblet så stort luftfilter for å kunne levere nok luft.
enkelt å greoit fordi en 2 Takts motor suger inn luft for hver runde veiva gjør imotsettning til en 4 takts motro som suger in for hver andre runde.
nå kjenenr jeg ikke til HPI baja å dens luft filter godt nok til å si hva som er enkelt å montere.
men RN filterne gjør helt klart susen. hvi sde oljes skikkelgi og man bruker et overtrekk klarer RN filterne å holde motoren med rein luft.
en fordel uansett hvilket filter man velge er å ha flere filtere.
jeg har alltid med meg MINST et ekstra ny vasket og oljet filter når jeg er ute å kjører.
i løpet av vinteren skal jeg kjøpe en 5-6 RN filtere og overtrekk slik aty jeg kan skifte filter for hver andre tank jeg kjører. på tøre dager med mye støv kan behovet for å skifte for hver tank være til stede.

og en liten E-Revo til å kose seg med
Comment