Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De unbrakojernene funket bra.
    Og nå er det mye lettere å skru på beadlocksene.
    Og mørket var Schumacher
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
      det er med verktøy som det er med modellbiler. kvalitet og pris har en sammenheng,

Unbraco skruer er vel de skruene som stiller størst krav til verktøyet.
      en dårlig unbraco nøkkle ødelegger skruene å man har et problem.
      jeg mente ikke at han skulle kjøpe noe dritt men du får et fint sett med god kvalitet til den prisen han ga for tre nøkler....
      MCD Rally
      www.Rc-racing.no

Comment

• hær er de jeg kjøpte:

Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

Comment

• De var ikke dyrt. Viss du kjøper Hudy da koster det mer. Ca 120,- for 1 umbrakojern. Men det er jo litt ekstra kult å ha Hudy da
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
            De var ikke dyrt. Viss du kjøper Hudy da koster det mer. Ca 120,- for 1 umbrakojern. Men det er jo litt ekstra kult å ha Hudy da

HUDY er ikke bare kult.
            det er for det første holdbart, fordet andreså passer de 100% i skruene enten det er
            spor, Stjerne, Unbraco, Torx elelr sekskant. i motsettning til de fleste andre verktøy produsenter som har 90% pass form. derfor holder skruene bedre også.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Så har jeg ikke gjørt et dårlig valg ved å kjøpe Hudy altså

Comment

• Jeg har aldri prøvd HUDY, hvor kan jeg få fatt i dem....?

Søppel fra Claes Olsson/Biltema antakeligvis....

Er de bra så gi meg en link.....
                sigpic
                Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                  Jeg har aldri prøvd HUDY, hvor kan jeg få fatt i dem....?

Søppel fra Claes Olsson/Biltema antakeligvis....

Er de bra så gi meg en link.....

Comment

• Ah......okei...takker...

Disse er totalt ubrukelig for meg dessverre, men de er sikkert et kvalitetsverktøy....
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

Comment

• Når jeg skruer til en ubrako skrue vil jeg jo kunne dra mer moment en jeg klarer med det der! Halve poenget med umbrako er jo å kunne få ta i skikkelig!
                      OTteknikk.com

Comment

• Det er bare å trene klypene litt vet du

Comment

• Du må jo inrømme att du får bedre dreis på en vanlig umbrakonøkkel enn ett skrujern??
                          OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
                            Du må jo inrømme att du får bedre dreis på en vanlig umbrakonøkkel enn ett skrujern??

for å si det rett ut så klarer jeg å dra til det meste på en modellbil MER en godt nok med an unbraco trekker.
                            det er små dimensajoner vi snakker om her så de tåler ikke 100 nm tiltreknings moment.

som en kollega av meg sa en gang.
                            maks tiltrekknings momenet er .
                            å dra til til du kjenner at gjengene slipper å så litt tilbake.

jeg er ganske sikker på at flere her på forumet lever etter den regelen.
                            det viktigste er å dra til så det sitter men ikke for en hver pris.
                            Last edited by Crazy beetle; 11 January 2009, 10:41.
                            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                            alt under 1200 cc er en startmotor.
                            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                              for å si det rett ut så klarer jeg å dra til det meste på en modellbil MER en godt nok med an unbraco trekker.
                              det er små dimensajoner vi snakek rom her så de tåler ikke 100 nm tiltreknings moment.

som en kollega av meg sa en gang.
                              maks tiltrekknings momenet er .
                              å dar til til du kjenenr at gjengene slipper å så litt tilbake.

jeg er ganske sikekr på at flere her på forumet lever etter den regelen.
                              det viktigste er å dra til så det sitetr men ikke for en hver pris.
                              Amen! hehe, ikke bare innen rc denne regelen gjelder...er selv motormann og ikke første gang jeg hører om denne regeln
                              Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

Comment

• Her er litt info om Hudy vertøy fra RC Car Action http://www.rccaraction.com/ME2/dirmo...FBF9B1DE4C3502

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X