Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Søk, og du vil finne.... http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=24571

hehe, neida. det var faktiskt du som fant linken til meg: http://www.xrc-racing.no/index.htm kr 248,- per hjul. Da får du felg, innlegg og dekk som er tilnermet like som orginaldekka til HPI Baja 5b. Pass på å presisere at du ønsker ubrukte hjul. To av hjula jeg fikk var det faktist litt slitasje på og endel finkornet sand i, samt at et par av skruene var rundet av.

HPI Sand Busters paddle-dekk bestilte jeg via min lokale hobbybutikk. Husker ikke helt hvor mye jeg betalte, men tipper ca 300,- for paret.
    sigpic
    Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• Skjønte ingen ting av den sida jeg. Kom bare til et excel dokument med en prisliste og fant ikke det hjulet der.

Skulle gjerne handlet fire slike hjul.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Det er ikke noen nettbutikk der så du må sende mail og fortelle om du vil forhåndsbetale eller få tilsendt på oppkrav. Om det er HPI Baja 5b hjul med firkantfeste du skal ha så si ifra at du vil ha hjul til XRC RC-2. Husk også på at HPIen har smalere hjul forran, så du må spesifisere om du vil ha 4x bak-hjul eller 2x bak og 2x for-hjul.
        sigpic

Comment

• Originally posted by Lathly View Post
          Det er ikke noen nettbutikk der så du må sende mail og fortelle om du vil forhåndsbetale eller få tilsendt på oppkrav. Om det er HPI Baja 5b hjul med firkantfeste du skal ha så si ifra at du vil ha hjul til XRC RC-2. Husk også på at HPIen har smalere hjul forran, så du må spesifisere om du vil ha 4x bak-hjul eller 2x bak og 2x for-hjul.
          Nei. De skal kun være på bakbeina. Tenkte å ha to i tjeneste og to i reserve bare. Så kjøre marderens originalhjul i fronten.

Da skal jeg sende dem en mail og si at lathly ba meg be dem om å gi meg ubrukte hjul

EDIT: Med forbehold om at jeg begynner å bli ganske børsten, når det kommer til humoren.
          Last edited by Motörhead; 9 March 2008, 00:19.
          sigpic

Comment

• Haha, det hadde vert kult, men om du hadde brukt mitt virkelige navn (André Martinsen) Så forstår dem sikkert hvem du sikter til
            sigpic

Comment

• Originally posted by Lathly View Post
              Haha, det hadde vert kult, men om du hadde brukt mitt virkelige navn (André Martinsen) Så forstår dem sikkert hvem du sikter til
              Og selvfølgelig nekter maskinen å snakke med mailserveren til Get. Men skal nok få sendt mailen etter litt krangling med routerjævelen
              sigpic

Comment

• Da var mailen sendt.
                Last edited by Motörhead; 9 March 2008, 04:09.
                sigpic

Comment

• Det er bra sikkert børsten som prater, men som jeg forstår så leverer XRC 2 biler. RC-1 som er en monster som sikkert ikke har di hjula du ønsker og RC-2 som da er HPI-klonen. Om du tilslutt klarer å få komunisert deg frem til at det er bakhjula til XRC RC-2 du ønsker så er det ikke skovlehjul du får, men tilnermet like dem knastedekka som sitter på HPI Baja 5b orginalt. Deretter har du uante muligheter til å anskaffe deg orginale HPI paddledekk og sette på

Sorry for spydighetene. Kunne bare ikke dy meg med tanke på børsten og greier, schål
                  sigpic

Comment

• hva slags BØRSTE er det snakk om her. Hårbørste. klesbørste, tannBørste, do,Børste, feiekost elelr sopelime??????
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                    alt under 1200 cc er en startmotor.
                    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• pipebørste
                      sigpic

Comment

• noensom har begynt som hobbysoper?
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• HAHAHAHA ja, j*vli bra
                          sigpic

Comment

• Børst

Her har du børsten min. Kan jeg få se din? lol, bra dette er lite off topic da lol

sigpic

Comment

• Hahahahaha!
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Dere får ta inn på hotell. Så kan dere sammenlikne børstene deres så mye dere ønsker
                                sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X