Tss,treng den vera så gammal den sykkelen då?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kjøpte nå en ny sykkel til dattera forige uke da! men blir vel lite poppuler om jeg tar en derifra tror jegOriginally posted by Heimelaga View PostTss,treng den vera så gammal den sykkelen då?

Men ei gammel trøe står vel å ryt en eller annen plass omkring ville jeg tro
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
DU?Originally posted by Gizzly View PostKjøpte nå en ny sykkel til dattera forige uke da! men blir vel lite poppuler om jeg tar en derifra tror jeg
Men ei gammel trøe står vel å ryt en eller annen plass omkring ville jeg tro
Vist du vil så kan jeg sende deg en eikert og de to delene jeg hadde merket av på det bilde som du trenger for å lage det.
Da mangler du bare en Z skrue, slangebit og så borrer du et hull i servoarmen og og skrur fast.
Kan prøve å lage en forklaring.Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
Jeg kjørte igår med 4% (2dl på 5l) og det var alt for mye.
Vi prøvde og justere den og alt og bensintilførselen var i orden,satt den til grunninnstillingene tilogmed,men nei.
Men etter jeg helte ut tanken med 4% i og fikk ny bensin med 2% olje i,så gikk den helt bra. Den kom seg etterhvert,så var det bare å justere litt på den,og nå går den supert!
Og han jeg kjøpte Bajaen hos (Ken) har hele tiden kjørt med 2% og ikke hatt noen problemer med det.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Den varer ikke lenge på 2%. Hell i slik at du får 4%. Det er bare å gi den litt mindre på L nåla så funker den nok.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment