Originally posted by RamboEinar
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nye dekk fra HPI til Baja
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Da har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gittRobert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
har sett den i aksjon jeg og.. jeg er egentlig litt spent på en 30,5 reedcase jeg da menOriginally posted by The Bajanic View PostDa har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gitt
tenk deg det fløtter seg a
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Originally posted by The Bajanic View PostDa har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gitt
Ja får ikke blitt mere enig det er meget bra med power der gitt. Skal bli gøy å prøve den i mcdn
MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

ooooooooyyyeah
Comment