Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by RamboEinar View Post
    Noen som vet hvor jeg får kjøpt billig RPM sensor til DX3S-telemetri som går via coilen?
    Fg hobby i danmark har koster 153dkr pluss norsk moms

Comment

• Der var den ja

Æsj, angrer på at jeg ikke satset på sykling som hobby istedet
      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• au.. damn.. visst han overlevde så lå han lenge på sjukehuset med x-antall beinbrudd
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Nye dekk fra HPI til Baja
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• De der ligna veldig på Pro-line Badlands..
            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• FOLKENS!!!

Det er en ny pipe under utvikling, denne her jeg trua på!
              Når tar du du disse inn Egon?
              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Noe av det dummeste jeg har sett på lenge......

Comment

• Originally posted by Nutcase View Post
                  Noe av det dummeste jeg har sett på lenge......
                  Det er ju LIIIIIIIIIITE ironi da man!!!! Alle kan ju IKKE ha "vettu" ting å si eller vise såsom DU!!
                  En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                  Kjører Leopard!!

Comment

• Jag fattade ju det

Comment

• Da har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gitt
                      Robert Birkevaag 71 mod
                      Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Har fått tilbake meldinger om at den 30.5 PRO MOD`en der er av en klasse for seg selv ja ....... Har lyst på ja ooooooooyyyeah
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• du må bare handle inn GIZZLY 3-4 stk hehe kjekt å ha.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                            Har fått tilbake meldinger om at den 30.5 PRO MOD`en der er av en klasse for seg selv ja ....... Har lyst på ja ooooooooyyyeah

hva?????? du her ====???????????
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
                              Da har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gitt
                              har sett den i aksjon jeg og.. jeg er egentlig litt spent på en 30,5 reedcase jeg da men tenk deg det fløtter seg a
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by The Bajanic View Post
                                Da har jeg vært på Skarnes å kjørt den nye Pro-mod 30.5 Oiii Blei positivt overasket her gitt. Her er det power med stor p. Enormt trøkk i bånn, det er vel mer en explosjon, siden den er tomm etter få meter selv med 5t mx dekk. Toppen er ikke langt unna de beste heller. Blei nesten glad gitt

Ja får ikke blitt mere enig det er meget bra med power der gitt. Skal bli gøy å prøve den i mcdn
                                MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X