Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bra du har slutta med miljøbensina da hehe ---

tror folket forresten at jeg hadde fått enda mer ut av motorn min med vrc potte ..kontra side domen
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• noen som har testa denne enda da???

http://elefun.no/p/prod.aspx?v=16003&i=1&

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
        noen som har testa denne enda da???

http://elefun.no/p/prod.aspx?v=16003&i=1&
        Jeg kan skaffe billigere pakke enn det!

I hvilken konfigurasjon en måtte ønske. Stick, bank, hump etc.

La oss bare si jeg kjenner en som til og med laget en 9 000mAh pakke til meg.
        Som jeg senere solgte til Heimelaga. Skulle gjerne hatt den pakka nå så jeg kunne lagt litt mer vekt foran.

Jeg kan jo se hva jeg kan gjøre om du trenger det.
        Last edited by Motörhead; 18 March 2010, 23:13.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

bra du har slutta med miljøbensina da hehe ---

tror folket forresten at jeg hadde fått enda mer ut av motorn min med vrc potte ..kontra side domen
          Ja det tror jeg......
          sigpic
          Tlf 4691 0501

Comment

• En må gjerne kjøre på miljøbensin. Så lenge man kjører med 4t bensin. Altså uten olje. Så blander man drinken selv.
            sigpic

Comment

• da er avgjørelsen tatt... må nok investere i vrc pipe---

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
                Jeg kan skaffe billigere pakke enn det!

I hvilken konfigurasjon en måtte ønske. Stick, bank, hump etc.

La oss bare si jeg kjenner en som til og med laget en 9 000mAh pakke til meg.
                Som jeg senere solgte til Heimelaga. Skulle gjerne hatt den pakka nå så jeg kunne lagt litt mer vekt foran.

Jeg kan jo se hva jeg kan gjøre om du trenger det.
                skulle gjerne hatt den i hump subc celler (samme size som fg) og med 4 kabler ut 2x pluss og 2xminus 1 av disse ledningssetta bør være til tamiya plugg

Comment

• Hva? Fire kabler? Åtte ledere???
                  Neida. Skjønner hva du vil fram til.

Jeg kan jo forhøre meg

Jeg ga ihvertfall 200 for 4200mAh C-celle pakka mi.
                  sigpic

Comment

• jeg har ei 2000 pakke .. og den blir fort litt snau når jeg skal over på digitale servoer snart

Comment

jeg har ei 2000 pakke .. og den blir fort litt snau når jeg skal over på digitale servoer snart
                      Ja, det kan bli litt snaut. Spesielt om det ikke er noe særlig kraft i dem.
                      Man merker fort om batteriene er underdimensjonert om man måler et større spenningsfall mens man beveger servoene.

Han bruker stort sett industrielle celler som er laget for driller, store lykter etc. Så jeg har hatt veldig god erfaring med disse pakkene.
                      sigpic

Comment

• Re: Large Scale skravletråd v2.0

Originally posted by Motörhead
                        Hva? Fire kabler? Åtte ledere???
                        Neida. Skjønner hva du vil fram til.

Jeg kan jo forhøre meg

Jeg ga ihvertfall 200 for 4200mAh C-celle pakka mi.
                        Er dette nye celler eller brukte? Sku evt hat en hump til bjan og en som er lik de i mcd, er 4200 det største å få i en pakke?
                        The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

• Eg har 4300 i mcd`n, men veit at det også fins 5000 pakker til baja/MCD....
                          As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                          Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                            Eg har 4300 i mcd`n, men veit at det også fins 5000 pakker til baja/MCD....
                            Her f.esk er det 5000 mah, har ett sånt selv...

Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

Comment

• bruker ett 4500mah i min
                              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• TUSEN TAKK

takken går til rc-racing og jan erik.. hva skulle vi bønda på bøgda gjort uten deg???

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X