Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmmm.. har den gått mye eller? kanskje den skulle hatt ny stempelring.. pleier å ha ganske mye å si dem visst det gamle er litt sliten.. er slitasje deler akkurat som bremser og dekk det
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• raceporten min ble iallefall som en helt anna motor når den fikk seg ny ring... går bedre en 30,5 til kompisn nu.. men det er dog gamle motorn til ole marius da... hehe
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• er ingen sinke den der nei bra du er fornøyd, morsomt å høre
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• er helt utrolig at en zen raceport går så bra som denne gjør... har skifta mye deler nu men mest bare for og ha gjort det.. vurderer og kjøpe meg vrc pipe og teste det.. men får se hva som skjer... går jo og sikler på 30,5 promod da... men bør vel skifte ut litt komponenter i drivverk først tror jeg... mer motor trenger jeg ikke akk nu ... men er fremdeles fornøyd ja....

Comment

• Motoren har gått 10 liter etter ringbytte.Men er det mulig å få tak i hardere innlegg til HPI asfalt dekka for dei originale holder jo ikke. Dekke forsvant jo på 2 liter på grunn av at inlegga blåser seg opp. Jeg er klar over MacGyver tape, men jeg liker bedre hardere innlegg slik som Hostile har.
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• på 10 liter er det sikkert lurt og bytte ring ja... jeg skal kjøre intervall på 10 liter ..eller bytte uansett hvis noe anna må byttes... er jo 50 kr for en ring så--

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                Motoren har gått 10 liter etter ringbytte.Men er det mulig å få tak i hardere innlegg til HPI asfalt dekka for dei originale holder jo ikke. Dekke forsvant jo på 2 liter på grunn av at inlegga blåser seg opp. Jeg er klar over MacGyver tape, men jeg liker bedre hardere innlegg slik som Hostile har.
                Proline badlands innlegga passer til de dekka mener jeg og de er bedre enn de orginale...
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                  Motoren har gått 10 liter etter ringbytte.Men er det mulig å få tak i hardere innlegg til HPI asfalt dekka for dei originale holder jo ikke. Dekke forsvant jo på 2 liter på grunn av at inlegga blåser seg opp. Jeg er klar over MacGyver tape, men jeg liker bedre hardere innlegg slik som Hostile har.
                  ???

Hva er problemet med å bruke Hostile sine da...?? Zero Grow....
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

Comment

• ja det skjønner ikke jeg heller...

Comment

• Er det nå jeg skal si att jeg kjører hostile mx uten innlegg
                      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Jeg viste ikke at dei passet inni HPI hjula, men viss dei gjør det er så er jo det bra

Comment

• passer perfekt.....alle innlegg og dekk, uansett produsent, passer om hverandre..
                          Last edited by Egon; 21 March 2010, 00:34.
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                            passer perfekt.....alle innlegg og dekk, uansett oprodusent, passer om hverandre..
                            Tror nok du skulle slitt litt med og få innlegga til proline exavator inn i de asfalthjula
                            (men det er vel de eneste som ikke passer til andre hjul)
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

Comment

• Tror proline har sin egen vri på dette ja
                              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Noen sykt råe Bajaer

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X