Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stianmann View Post
    Nå tror jeg nexus og mondeo har 2 vidt forskjellige meninger om lyd. :P
    Mener RN pottene til fg ikke skulle bråke så mye... Men Dominator bråker helt forferdelig!!!
    Med udempet dominator så blør det ut av ørene........
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • kan godt ta et bilde av potta, for å få bekreftet at det er RN potte jeg har.
      Men den klarer vel å overdøve en 250 krosser... knattrer noe helt javelig.
      SÅ enten bør jeg gjøre noe med selve potta, eller skaffe meg noe anna....
      Kommer til å montere kjiipe orginalpotta å kjøre snegle istedet for å prøve å bryte lydmuren med dagens oppsett vaffal.
      Last edited by mondeo4x4; 27 July 2010, 22:18. Reason: endret æ til a så det ble litt penere språk ;)
      FG baja4x4 bakgårdsmix
      Min film; HER
      f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

      Comment



      • Der. men da må vel bytte bil og motor :P hehe
        Hpi Baja "Shorty"
        Mini z Awd

        Comment


        • se her jah... dette må da være pipa, men jeg mangler selvsagt den siste biten, som går på tvers bak bilen. kjører med raka rør på denne.
          FG baja4x4 bakgårdsmix
          Min film; HER
          f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

          Comment


          • Da kjører du udempet og da er det ikke rart at det braker
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • men hva heter denne potta?
              Så jeg kan finne en passende endestuss til den?
              FG baja4x4 bakgårdsmix
              Min film; HER
              f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

              Comment


              • Den potta selges ikke lengre. RN gikk fløyten, men ring RC-Racing.no så kan sikkert han hjelpe deg med å finne noe du kan bruke
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • Originally posted by mondeo4x4 View Post
                  høres særiøst ut som jeg forsterker lyden med den potta jeg har på nå.
                  Må nok enten bytte den, eller putte den full av stålull.... hehe

                  stapp den full av pottewatt, eller lag din egen lyd demper ?

                  Comment


                  • hvor kjøper dere kule lagrene til bilene deres?
                    Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                    Comment


                    • Originally posted by dj-m View Post
                      hvor kjøper dere kule lagrene til bilene deres?

                      ring rc-racing (4691 0501), eller sjekk elefun,ddm ?

                      Comment


                      • Hei.
                        Har kjøpt meg ny 5T som jeg får i morgen. Får også dominator silence-tunepipe, et annet filter.
                        Har også bestilt andre bremser og dekk fra rc-racing.
                        Men lurer litt på forskjellene på 2 bolt og 4 bolt? Kan jeg få en enkel forklaring der?
                        sigpicAnders Engesvoll
                        http://www.letsfly.name/
                        http://www.youtube.com/watch?v=lXl8WE7tZtc

                        Comment


                        • har netopp bestilt heavy duty diff cups/drive cups fra rc-racing, men åpna diffen å så at lagrene B030 var gåen, men elefun har dem ikke inne, og på rc-racing finner jeg dem ikke , mulig jeg må ta en tlf på nytt til rc-racing viss ingen andre vet om noen som har dem inne
                          Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                          Comment


                          • Originally posted by anders e View Post
                            Hei.
                            Har kjøpt meg ny 5T som jeg får i morgen. Får også dominator silence-tunepipe, et annet filter.
                            Har også bestilt andre bremser og dekk fra rc-racing.
                            Men lurer litt på forskjellene på 2 bolt og 4 bolt? Kan jeg få en enkel forklaring der?
                            Gratuler med kjempe bil Er akkurat 1 år siden jeg fikk min 5T i dag også btw
                            Sylinderen er skrudd fast med 4 bolter istedet for 2 til veivhuset, enkelt forklart..
                            Men det er endel annet "småtteri" som er forskjellig med 2 og 4 bolt også.
                            Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                            Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                            Comment


                            • Originally posted by anders e View Post
                              Hei.
                              Har kjøpt meg ny 5T som jeg får i morgen. Får også dominator silence-tunepipe, et annet filter.
                              Har også bestilt andre bremser og dekk fra rc-racing.
                              Men lurer litt på forskjellene på 2 bolt og 4 bolt? Kan jeg få en enkel forklaring der?
                              Sylinderen er festet i veivhuset med 2 bolter på 2-bolt, og 4 bolter på en 4-bolt....
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

                              Comment


                              • Originally posted by dj-m View Post
                                har netopp bestilt heavy duty diff cups/drive cups fra rc-racing, men åpna diffen å så at lagrene B030 var gåen, men elefun har dem ikke inne, og på rc-racing finner jeg dem ikke , mulig jeg må ta en tlf på nytt til rc-racing viss ingen andre vet om noen som har dem inne

                                Disse finnes vet du.......bare ta en tlf du....
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X