Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bedre nå?
    L= 1t og 5min
    H= 1t 35min
    Attached Files
    Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
    Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

    Comment


    • Siden det er flere som abonnerer på denne tråden så spør jeg om dette her for å få raskere svar:

      Hvis det er noen som har en HIGHG FLOW MUFFLER fra en Baja 2.0 eller Baja 5T som de ikke har bruk for eller bruker kun til innkjøring så kan jeg bytte mine:

      -Outerwears Skull Shock Cover og min stock eksos potte mot en slik(H.F.Muffler- En som er lite brukt/i god stand)

      Trenger også deler fra et airfilter sleve set til luftfilteret mitt. Se bilde, røde ringer rundt delene.
      Attached Files
      Last edited by sdiz86; 16 May 2010, 15:13.
      LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

      Comment


      • Originally posted by RamboEinar View Post
        Bedre nå?
        L= 1t og 5min
        H= 1t 35min

        Det så myyyyye bedre ut ja.....
        Bedre med litt for mye enn litt for lite mener nå jeg da...
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Originally posted by RamboEinar View Post
          Da kom skruen, mange takk ps71

          Bare hyggelig
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

          Comment


          • Originally posted by sdiz86 View Post
            Siden det er flere som abonnerer på denne tråden så spør jeg om dette her for å få raskere svar:

            Hvis det er noen som har en HIGHG FLOW MUFFLER fra en Baja 2.0 eller Baja 5T som de ikke har bruk for eller bruker kun til innkjøring så kan jeg bytte mine:

            -Outerwears Skull Shock Cover og min stock eksos potte mot en slik(H.F.Muffler- En som er lite brukt/i god stand)

            Trenger også deler fra et airfilter sleve set til luftfilteret mitt. Se bilde, røde ringer rundt delene.
            har slik filter sleeve timgelinger her jeg ...
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • De delene er vel rester av luftfilterfeste ???
              Har vel en bunke sånne slengende rundt her, skal ihvertfall se om jeg ikke klarer å dra fram 1 sett.
              Kjører selv med blur nemlig..
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • hvis ikke har jeg en shredstack liggende.. i alu... 150 kr .. inkl frakt...
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • Plugg

                  Er dette en bra farge på pluggen. Vet det ikke ble så bra bilde men håper noen klarer å se det.
                  Attached Files
                  Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                  YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                  Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                  Comment


                  • Originally posted by Ravn111 View Post
                    Er dette en bra farge på pluggen. Vet det ikke ble så bra bilde men håper noen klarer å se det.

                    Det så vel ikke så galt ut det, men får si som Vforce sier, mulattfarge er helt perfekt......
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • Mullattfarge?? Hvordan ser den ut da?
                      Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                      YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                      Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                      Comment


                      • Kryssning mellom svart og hvit
                        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                        Comment


                        • Ok, så det betyr at motoren får litt for mye bensin, eller?
                          Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                          YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                          Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                          Comment


                          • Mulattfarget er vel nærmest som lys melkesjokolade vel...
                            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                            enRoute Berg JXR003
                            Losi 5ive - BZM Super 50

                            Comment


                            • Kjørte 1 og halv tank oppi grustaket i dag, men merker at den vil fjuske litt av og til, kan det være falsk luft?
                              Har ikke fått "fin" stilt på den enda så kan være litt feit blanding.
                              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                              Comment


                              • Det er mange typer fjusking så det er ikke lett å si, men bare juster litt og litt.
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X