Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop up`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• He he ja ikke sant.Tror det hadde vært rimelig flaut å møte opp på banen med den.
    www.mobilerobotplatform.com

Comment

• Hehe Bare bilde av kofferten var så stort at den tok nesten opp en hel side
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by Monsterbaja View Post
        He he ja ikke sant.Tror det hadde vært rimelig flaut å møte opp på banen med den.

Trod du det ??

(pakker pent bort rullebaggen sin)
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• greit nok hvis du skal ha den md på flyet da.kanskje skaffe en sånn så jeg kan ha med bilen til syden.haha

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
            Er hvertfall noe dritt å få på det hælvete nå!!
            Har vurdert RN filter, da bruker man bare slangeklemmejart istede.
            Får se. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det med på neste bestilling fra daves...

Greit nok at løsningen er god + forenkler filterskifte, men har noen tenkt på at det ikkje er festet men sjølve filterelementet som er motorens lunger ?
            Hvordan er dette filteret sammenligna med et rn-filter ?
            Holder det dritten mer ute ?.....det er det som er poenget med et filter
            Veit sjølv ikkje om detta filtret fanger opp mer støv/dritt enn rn-filtret men har til gode å sjå noen som faktiskt gjer det.
            Hvis filtret holder mål og er like bra eller betre enn rn så kjøper iallefall eg meg ett . noen som vet ?
            Last edited by Stalle; 2 August 2009, 23:19.
            As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
            Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
              Greit nok at løsningen er god + forenkler filterskifte, men har noen tenkt på at det ikkje er festet men sjølve filterelementet som er motorens lunger ?
              Hvordan er dette filteret sammenligna med et rn-filter ?
              Holder det dritten mer ute ?.....det er det som er poenget med et filter
              Veit sjølv ikkje om detta filtret fanger opp mer støv/dritt enn rn-filtret men har til gode å sjå noen som faktiskt gjer det.
              Hvis filtret holder mål og er like bra eller betre enn rn så kjøper iallefall eg meg ett .

Pst, du bruker fortsatt vanlig filter, det er bare hvordan det sitter festet på selve forgasseren

Forenkler byttet da du tar hele filterbiten av, bytter filter og setter det på igjen, evnt har 1 ekstra sett med filter og filterholder så gjør du filterbytte med outerware på ca 5 sek, mot 5 min slik HPI filterbytte med outerware gjøres

En Baja

Comment

• Trodde dette berre var for Baja`n , vart forvirra av at bilden viste et hpi filter....trodde ikkje dette passet til rn...
                Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                  Trodde dette berre var for Baja`n , vart forvirra av at bilden viste et hpi filter....trodde ikkje dette passet til rn...
                  Vet ikke helt hva slags filter man kan feste på den, men er nok primært for hpi, og hvis du kan bytte ut hpi filteret med noe annet så bør det gå greit her også...

Skal se jeg, om dem har dem på lager til lønningsdag, da blir det handling

En Baja

Comment

• tror du kanskje har rett, funker nok kun på hpi standarfilteret
                    Men er da vel ikke noe dårligere det vel, hvis du gjør alt riktig, som med alt annet..

Men er jo da innerfilteret som og holderen, samt plata i front som må være der.. Bruker dette selv og syntes HPI standardløsningen sammen med outerware funker helt topp

En Baja

Comment

• af505 - BLUR Quick Release Air Filter System for HPI Baja 5B/5T

(Klippt fra siden.)

Dette mente eg iallefall betydde at det var for Hpi Baja stock filtra....???

Comment

• Skulle ha passet på rn filtret .

Comment

• Dette er for stock Hpi filter ja. Er egentlig veldig bra det filtret...
                          OTteknikk.com

Comment

• Se prisen http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.6481/.f
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• OI OI Det var en stiv pris,det er jo nesten en halv baja i den prisen.

Comment

• Noe nytt i hop up`s verden,er ikke helt oppdatert for tiden,men skal snart til innkjøp av ny baja,noe jeg bare måååååå ha som er nytt.BLING BLING.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X