He he ja ikke sant.Tror det hadde vært rimelig flaut
å møte opp på banen med den.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hop up`s
Collapse
X
-
-
Originally posted by Ignifer View PostEr hvertfall noe dritt å få på det hælvete nå!!
Har vurdert RN filter, da bruker man bare slangeklemmejart istede.
Får se. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det med på neste bestilling fra daves...
Greit nok at løsningen er god + forenkler filterskifte, men har noen tenkt på at det ikkje er festet men sjølve filterelementet som er motorens lunger ?
Hvordan er dette filteret sammenligna med et rn-filter ?
Holder det dritten mer ute ?.....det er det som er poenget med et filter
Veit sjølv ikkje om detta filtret fanger opp mer støv/dritt enn rn-filtret men har til gode å sjå noen som faktiskt gjer det.
Hvis filtret holder mål og er like bra eller betre enn rn så kjøper iallefall eg meg ett
. noen som vet ?
Last edited by Stalle; 2 August 2009, 23:19.
Comment
-
Originally posted by Stalle View PostGreit nok at løsningen er god + forenkler filterskifte, men har noen tenkt på at det ikkje er festet men sjølve filterelementet som er motorens lunger ?
Hvordan er dette filteret sammenligna med et rn-filter ?
Holder det dritten mer ute ?.....det er det som er poenget med et filter
Veit sjølv ikkje om detta filtret fanger opp mer støv/dritt enn rn-filtret men har til gode å sjå noen som faktiskt gjer det.
Hvis filtret holder mål og er like bra eller betre enn rn så kjøper iallefall eg meg ett
.
Pst, du bruker fortsatt vanlig filter, det er bare hvordan det sitter festet på selve forgasseren
Forenkler byttet da du tar hele filterbiten av, bytter filter og setter det på igjen, evnt har 1 ekstra sett med filter og filterholder så gjør du filterbytte med outerware på ca 5 sek, mot 5 min slik HPI filterbytte med outerware gjøres
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Comment
-
Vet ikke helt hva slags filter man kan feste på den, men er nok primært for hpi, og hvis du kan bytte ut hpi filteret med noe annet så bør det gå greit her også...Originally posted by Stalle View PostTrodde dette berre var for Baja`n , vart forvirra av at bilden viste et hpi filter....trodde ikkje dette passet til rn...
Skal se jeg, om dem har dem på lager til lønningsdag, da blir det handlingJeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
tror du kanskje har rett, funker nok kun på hpi standarfilteret
Men er da vel ikke noe dårligere det vel, hvis du gjør alt riktig, som med alt annet..
Men er jo da innerfilteret som og holderen, samt plata i front som må være der.. Bruker dette selv og syntes HPI standardløsningen sammen med outerware funker helt topp
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
af505 - BLUR Quick Release Air Filter System for HPI Baja 5B/5T
(Klippt fra siden.)
Dette mente eg iallefall betydde at det var for Hpi Baja stock filtra....???
Comment
-
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment