Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ok og hvordan fungerer det kitet med ddm da??? bare lurer
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • hmmm.. har jeg aldri sett før.. hehe.. sånn er ingen av motora jeg har tatt i å det begynner å bli et par nå
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • ernok løse simringer ialle motora tenker jeg... blir jo smurt med 2 takt olje disse lagera så er en fordel at de er åpne mot forbrenningskammeret
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • Nå har ikke han tunet den motoren fullt ut enda på grunn av kulda, men det er ikke noe problem med bunndraget for og si det sånn.
          Han kjører med 19/55 giring også og det er ikke noe bøøp der i gården nei.
          Har riktignok ikke fått testet den på annet en is og snø da

          Men skal du først bygge om motore så ville jeg personlig gått for 4 bolt, ikke blir det noe særlig dyrere heller....
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

          Comment


          • mhm.. på alle motora jeg har sett er dem åpne og bare 2 lager.. men i den ps71 viste meg er det tre lager.. 2 vanlige og et lukket som sitter på svinghjul sida (på bilde hvertfall) det er noe nytt dem har finni på tror jeg
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Originally posted by Vforce jr View Post
              hmmm.. har jeg aldri sett før.. hehe.. sånn er ingen av motora jeg har tatt i å det begynner å bli et par nå
              Har ikke sjekket på min egen motor, men må ha den ifra hverandre når jeg får syl kittet så får se da
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • hehe.. jupp.. si ifra åssen det så ut a blei nysgjerrig
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Det skal jeg gjøre...
                  Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                  Spectrum dx3s

                  Comment


                  • Ikke tenk på dette med 3 lager gutter, KUN DDM/ESP som ikke gidder gjøre ordentlig arbeid......(Hvis vi ikke prater stockmotor da, for da er det ingen som gjør med dette..)

                    Alle 4-bolt stockmotorer kommer med 3 lager, med èn gang en motor blir tunet byttes 3. lager ut med sealing.

                    PS!
                    ALLE 4-bolt motorer SKAL ha WT-813, dette gjelder uansett om det er 23cc eller 30,5cc. (De kommer orginalt med WT-813 fra Zenoah....)
                    Transfer, inntak, og eksos er gjennomsnittlig 5% større på de nye 4-bolt motorene, jeg har erfart at å sette en mindre gasser på en 27,2cc ikke var verdens beste idè.........10min og PANG.........668 leverte for lite bensin dessverre....

                    Godt dette ble tatt opp, jeg har faktisk glemt å legge inn dette under kitene i shopen...
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

                    Comment


                    • Så da må jeg bytte ut lageret med en tetning når jeg setter på 30,5 kittet da
                      Bare sånn for og få det inn med teskje
                      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                      Spectrum dx3s

                      Comment


                      • Originally posted by beemerworld View Post
                        synes nå det er litt snodig at 4 bolt kit er billigere enn 2 bolt jeg da tilsvarende i 2 bolt koster 2000,-
                        Egentlig ikke..........

                        De kommer slik, (etter hvor mye power du får) ;

                        - Race Ported (1.399,-)
                        - Full Mod (Tilsvarende 2-bolt Machined/Race Ported 30,5cc...pris ikke klart ennå...)
                        - PRO MOD

                        2-Bolt kom jo bare i èn verson.....
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Originally posted by ps71 View Post
                          Så da må jeg bytte ut lageret med en tetning når jeg setter på 30,5 kittet da
                          Bare sånn for og få det inn med teskje
                          Må og må......alt er relativt....

                          Men dette er vel det første som blir gjort på de komplette tuna motorene som RC-Racing leverer.....
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

                          Comment


                          • Originally posted by Egon View Post
                            Må og må......alt er relativt....

                            Men dette er vel det første som blir gjort på de komplette tuna motorene som RC-Racing leverer.....
                            Da blir det vel og bytte til seal ja.
                            Takk skal du ha, den tanken hadde jo ikke streifa meg engang
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

                            Comment


                            • du bør jo kanskje sette inn ceramic lager med det samme du er i gang da??
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • Har ett par sett liggende, så det blir vel og bytte til de ja
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X