Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen bilder... er ikke så mye forandring enda... men det kommer seg.. har tatt ut og pakket opp mer fett i alle hjullager .. skal gjøre det samme i diffhuset og ... noen som har delenr på diffhus i alu??? gidder ikke skifte olje på plastdiffen uten og skifte hus og evt lager
    Attached Files
    Last edited by beemerworld; 6 January 2010, 00:05.
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • Du må nok over dammen igjen da gitt, om ikke det finnes en sjappe her hjemme som har da!?
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

      Comment


      • Mener jeg så at Rc-Racing hadde det på hylla da jeg var der sist... bare å ta en rask telefon det så får du svaret.
        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
        enRoute Berg JXR003
        Losi 5ive - BZM Super 50

        Comment


        • dette er off topic men fy faen altså... 39- her i dag --- det rimer av gulvlistene... brrr fyre i ovnen i dag jeg... kom meg ikke på jobb en gang for bilen fryste .....
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • Sliter litt med å få varmen i en bil her jeg og!!
            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

            Comment


            • Hehehe...

              Bare mildvær her, -14 grader celsius..
              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

              Comment


              • haha -14 grader.... kommer en tur jeg med bil og shorts+parasoll og solbriller hahah

                sendte penger til egon i dag tidlig jeg ... håper det går fort .... har orna meg med kort nuh så regner med at det blir billigere etter hvert
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • ny radio

                  tenkte meg en tur til trondheim når jeg får lønn.. tenkte og handle meg denne: http://shop.smallsize.no/product_inf...4cb0ec9bc9df4b

                  i den så har jeg et spm er det noen som vet om det finnes sett til og montere turtellerfunksjon på motorene våre.. det som er med er vel til nitromaskin er den noen som har prøvd dette??

                  jeg har dx3s fra før men trenger ny mottakker og telemetri utstyr .. da kommer det på ca 1200 kr like grei og kjøpe denne da .. og bruke kun på bajan...
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • Originally posted by beemerworld View Post
                    tenkte meg en tur til trondheim når jeg får lønn.. tenkte og handle meg denne: http://shop.smallsize.no/product_inf...4cb0ec9bc9df4b

                    i den så har jeg et spm er det noen som vet om det finnes sett til og montere turtellerfunksjon på motorene våre.. det som er med er vel til nitromaskin er den noen som har prøvd dette??

                    jeg har dx3s fra før men trenger ny mottakker og telemetri utstyr .. da kommer det på ca 1200 kr like grei og kjøpe denne da .. og bruke kun på bajan...

                    etter hva jeg har sett og hørt, funker ikke det turteller systemet noe særlig godt, du har kontakt med den biten borti 10-15 meter!!
                    ellers er systemet absolutt bra.
                    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                    Comment


                    • funka bra på nitro bilen min.. men er det noen der som prøvd om det går ann og få kobla dette opp i mot en zenoah/cy motor???
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • Har en i gjengen her som hadde dette på sin 26cc motor, hadde forbindelse 10-15 meter på dette, mistet ofte føleren (lappen) som sto på clutch bellen, da dette ikke virket helt etter han smak, plukket han det av.
                        Men dette kan jo som alt annet være individuelt..
                        Men dette var DX3 da
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                        Comment


                        • MY bad .. mulig det var der han habbe det og, er ikke sikker.. vet bare at han fjernet det..

                          Men Hvilke bilder glemte dem da
                          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                          Comment


                          • legger inn noen bilder av dagens prøvemontering jeg... mangler deler fra egon så venter med og skru skikkelig sammen..

                            btw lappen må være på svinghjulet
                            Attached Files
                            Last edited by beemerworld; 7 January 2010, 16:47.
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • Men hvor pokker ble det av innlegget ditt da??
                              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                              Comment


                              • redigert... fikk ikke til bildene ... men nuh ble det
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X