Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • slapp av det går helt fint... hehe er ikke alt som kommer ut fra fabrikken slik det skal vettu... men motorn går som ei kule den ... planen var og ta ned squish.. men det går ikke .. stemplet slår bittelitt oppi så da må jeg evt ha en kjempetynn pakning... greit og ta en titt lell da når man demonterer for og skifte slitedeler osv

    men i morgo kommer det 27,2
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • men.. manglet 2mm av stempelringen?????? det er jo helt umulig, den motoren hadde aldri gått med knekt ring, sikker på at ikke er der stempelringen er delt a? ringen er nemlig delt ser sånn her ut http://rc-racing.no/index.php?target...oduct_id=32816

      bilde???? hehe
      Last edited by Vforce jr; 28 January 2010, 21:52.
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • Syns bare det var så merkelig at den gikk uten den pakningen i det hele tatt, men jeg slapper av jeg for jeg har ikke vert borti den
        Men skulle du ha behov for kitt, så har jeg den 30,5 motoren her nå, han masa så jævlig på meg nå i det siste, at jeg byttet den til meg, så nå har jeg 2. 30,5 reedported kit, 2mm stuffed stroker, 771 gasser, REED bolt on valves, svinghjul, coil, clutch m/8000 rpm fjær, så enten selger jeg biter eller setter sammen en motor
        Last edited by Gizzly; 28 January 2010, 23:02.
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

        Comment


        • Originally posted by Vforce jr View Post
          men.. manglet 2mm av stempelringen?????? det er jo helt umulig, den motoren hadde aldri gått med knekt ring, sikker på at ikke er der stempelringen er delt a? ringen er nemlig delt ser sånn her ut http://rc-racing.no/index.php?target...oduct_id=32816

          bilde???? hehe

          Litt smårart detta ja
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

          Comment


          • du kan jo få deg et digitalkamera for motorn... hehe ... så han byttan bort nuh ja... hmm d var da dumt..
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • Originally posted by Gizzly View Post
              Syns bare det var så merkelig at den gikk uten den pakningen i det hele tatt, men jeg slapper av jeg for jeg har ikke vert borti den
              Men skulle du ha behov for kitt, så har jeg den 30,5 motoren her nå, han masa så jævlig på meg nå i det siste, at jeg byttet den til meg, så nå har jeg 2. 30,5 raceported kit, 2mm stroker, 771 gasser, REED valves, svinghjul, coil, clutch m/8000 rpm fjær, så enten selger jeg biter eller setter sammen en motor
              du har så mye deler du så du kunne begynt en egen sjappe en liten sjappe men alikevel
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

              Comment


              • Originally posted by Gizzly View Post
                Litt smårart detta ja

                kjemperart ... skal legge ut bilde etterhvert her ... men blir i morra ..da skal jeg ta mange bilder
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • Originally posted by Vforce jr View Post
                  du har så mye deler du så du kunne begynt en egen sjappe en liten sjappe men alikevel

                  Du skulle sett PM innboksen min du mange som trenger deler omkring serru, og som oftes så har jeg altids noe liggende på lur, får så god kontakt med RC folk omkring i Nåreg på den måten, Word travels fast, you know
                  HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                  Comment


                  • har det noe for seg og evt montere reed valve på motorn min??? eller er det spes porting på reed motorn
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • Originally posted by beemerworld View Post
                      du kan jo få deg et digitalkamera for motorn... hehe ... så han byttan bort nuh ja... hmm d var da dumt..

                      Hehe, hadde du blitt utsatt for samme bombardi av sms om den motoren, så hadde du gidd deg til slutt du og
                      Men ikke det, motoren går stygg bra den, han har vel kjørt den snart 3 liter etter ny overhaling og nytt kit, så den er ikke oppbrukt
                      Må bare bytte ene bunndelen og vifte huset.
                      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                      Comment


                      • Originally posted by beemerworld View Post
                        har det noe for seg og evt montere reed valve på motorn min??? eller er det spes porting på reed motorn
                        Er litt forskjell på sylindra der ja!
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                        Comment


                        • jaja ... hadde tenkt og kjøpen vettu men ville vente ettersom jeg fikk knalldeal på denna 27,2 til vforcejr...
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • Originally posted by beemerworld View Post
                            jaja ... hadde tenkt og kjøpen vettu men ville vente ettersom jeg fikk knalldeal på denna 27,2 til vforcejr...
                            ja det gjorde du.. du lurte meg trill rundt hahaha.. neida vi blei enige vi
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • nei nå blir jeg lei meg.... har da ikke lurt noen jeg
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • hahaha.. neida neida neida.. bare tøyser jeg.. hehehe.. som sagt, vi blei enige vi vettu, hadde vi ikke blitt det så hadde den stått i skapet her ennå får bare håpe den jobber like hardt for deg som den gjorde for meg
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X