Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 30,5 er mer torque i og passer best i sandtak etc..
    27,2 er vell mer turtallsmotor/allround

    Ville iallefall valgt et setup der det er Zenoah sylinder
    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

    Comment


    • jaja--- er vel ikke anna enn zenoah fra rc racing da vel
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • Vet ikke om han har fått inn 30,5 sylinderne fra Zen..
        Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

        Comment


        • 2 bolt 30.5 er ikke Zenoah!
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

          Comment


          • Originally posted by beemerworld View Post
            hva vil dere anbefale av kit til motorn min??? 30,5 eller 27,2 er liksom ikke helt sikker på hva jeg vil ha... har rett og slett ikke råd til promod så det er ikke aktuelt.. men synspunkter er fint ,,,

            30,5 race port 2 bolt kit + w813+zero drag seals +ceramic lager og nye tetninger kommer seg på 3200,- ca er dette en ok combo??? eller passer 27,2 bedre i bajan
            Skal du først innvestere cash, er jo denne et godt alternativ om den ikke er solgt enda da!!
            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

            Comment


            • Originally posted by Gizzly View Post
              Skal du først innvestere cash, er jo denne et godt alternativ om den ikke er solgt enda da!!
              http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=45194
              eller så har jeg en zenoah raceporta 27,2 med porta veivhus, kjeramikk lager og zero drag seals stående.. det eneste den mangler er en snorstart (sitter en på den nå men den er fillete) også mangler den pakninger mellom manifold og gasser, og gasser og filteret.. ja også sitter det zenoah klutsj hus på den så det må du bytte ut med det du har på motoren din evnt..

              aner ikke hva sånt er verdt men, kunne kanskje tatt den med til jan erik (rc-racing) så kunne han sett på den den rakk ikke gå mange litera før jeg kjøpte full mod men jeg aner ikke hvor mange da.. hehe..
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

              Comment


              • tenker meg om så er vel tapet i å selge brukt motor så stort at det mest "lønnsomme" er å beholde den tenker jeg
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • da kan jeg legge i 200 kr til og bruke bunnen jeg har her 3000 for en brukt raceport er i meste laget .. kompisn min kjøpte en ny en for 4000,-
                  ligger en 27,2 darksoul ute på finn til 2500,-
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • Det oppsettet som Gizzly viste til, 30,5cc m/PRO-Pipe, er helt rått å kjøre med i Baja`n....men da trenger du pipa også da.......
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

                    Comment


                    • er den pipa jeg har dfra før helt ubrukelig til de motorene som finnes der ute i dag da eller??
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • Tror ikke 3000 er så altfor mye for den motoren DER da, men du kan jo altids høre om det er mulig å prute, eller så kliner du til på Vforce sin, han har slutta å røyke, så han er grei å ha med å gjøre, samt at han trenger peng til deler selv
                        Men 30,5 er rått å kjøre med i sandtak.. generelt også
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                        Comment


                        • Originally posted by beemerworld View Post
                          er den pipa jeg har dfra før helt ubrukelig til de motorene som finnes der ute i dag da eller??
                          Neida, den pipa du har nå gir plenty med torque den
                          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                          Comment


                          • var det jeg mente ja..... ettersom 23ccn min går som utav et anna helvete nuh for tiden... er vel grunnet en klåfingra møring sine justeringskunnskaper tenker jeg...
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • Originally posted by Vforce jr View Post
                              tenker meg om så er vel tapet i å selge brukt motor så stort at det mest "lønnsomme" er å beholde den tenker jeg
                              kunne være intr i motorn din jeg ... men som alltid når det er meg det er snakk om er det et spm om pris... send meg en pm du om hva du vil ha for maskina så får vi se...
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • den potta du har er jo lagd for den motoren da så det skulle bare mangle men dominatoren gir som regel bra i bunn på de fleste motorer den ettersom jeg har skjønt
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X