Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vforce jr View Post
    var akkurat den jeg tenkte på

    regnet med det ja
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

    Comment


    • Originally posted by ps71 View Post
      Bare sånn for og friste deg litt så kom dette i posten til meg idag
      kunne tenkt meg et sånt et jeg og... men dog til 2 bolt da
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • i morra ser jan erik på motorn min så da kan det hende det blir 27,2 på deg visst prisen er rett regner jeg med
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • prisen har alt og si... hehe har mange alternativ på gang men står vel mellom denne og 1 til ... eller begge??
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • haha.. begge er alltid det beste valgmuligheter vet de
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • ser jaggu ut til at jeg må bestille meg noe plastikkdeler og gitt ... bulkheadn min er kaputt øvre bærearmen er myk i innfestinga...
              men har bestilt på ah
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • bulkhead'n funker kun i alu desverre, det var det første jeg røyk på min den gangen den var ny det var riktignok vinter men.. den får mye juling
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • skal bestille i alu etterhvert .. men bilen går fint og sladde rundt uti gården med da så kjøre gjør jeg lell
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • Plastic fantastic
                    Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                    Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                    Comment


                    • Originally posted by beemerworld View Post
                      ser jaggu ut til at jeg må bestille meg noe plastikkdeler og gitt ... bulkheadn min er kaputt øvre bærearmen er myk i innfestinga...
                      men har bestilt på ah
                      Men kjære deg da mann! du må da spørre delelageret her først
                      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                      Comment


                      • Originally posted by ps71 View Post
                        Bare sånn for og friste deg litt så kom dette i posten til meg idag
                        Fa.. Petter, nå husker jeg at jeg har glemt å sende med noe til deg ikke sant....

                        Send meg et pip når du er klar til å kjøre inn så skal jeg lose deg igjennom...
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Originally posted by Egon View Post
                          Fa.. Petter, nå husker jeg at jeg har glemt å sende med noe til deg ikke sant....

                          Send meg et pip når du er klar til å kjøre inn så skal jeg lose deg igjennom...

                          Den er grei vet du, shit happens
                          Ringer deg når jeg er klar.
                          Går det greit forresten og kjøre inn når det er godt på minussida
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

                          Comment


                          • Originally posted by Gizzly View Post
                            Men kjære deg da mann! du må da spørre delelageret her først

                            vil da ikke mase på deg for hver minste lille dritting... men har du ?? trenger den delen der de øvre bærearmene er festet
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • Originally posted by Egon View Post
                              Fa.. Petter, nå husker jeg at jeg har glemt å sende med noe til deg ikke sant....

                              Send meg et pip når du er klar til å kjøre inn så skal jeg lose deg igjennom...
                              forgasser kanskje??
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • Originally posted by ps71 View Post
                                Den er grei vet du, shit happens
                                Ringer deg når jeg er klar.
                                Går det greit forresten og kjøre inn når det er godt på minussida
                                Hadde selv ingen problem med å knekke 3 stk ved ca -12......så hold deg under 10 iallefall.......motoren skal/må ha en viss varme, og med å stå på tomgang i -10 blir det ikke store varmegangen.....

                                Og hva du enn gjør; hør ikke på hvis noen da forteller deg at det bare er å kjøre den litt magrere......
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X