Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trur det blir knall bra NM i år! Jeg, som de fleste andre som har vært med på det her en stund, stussa når det blei kjørt round by round i fjor.

    Helge, 3.5 blir for pinglete... Du kan få låne en 2.5 av meg så kan vi kappe litt! hehe
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

    Comment


    • trustelager finnes her
      skien
      1973
      kenneth sandodden gmbk

      Comment


      • Hodet på skruen til futabaservoen er for stort til servo saveren, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en som passer eller noen som skal til spydeberg søndag som kan selge meg en?

        Hobbyland på Strømmen har noe av det sletteste utvalget av reservedeler jeg har vært med på.
        skrue til servo- nei
        Verktøy til å justere camber- nei
        Loddetinn- nei
        Stian Bygdnes 1975 mod

        DB12R

        Comment


        • Originally posted by Hazey View Post
          Hodet på skruen til futabaservoen er for stort til servo saveren, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en som passer eller noen som skal til spydeberg søndag som kan selge meg en?

          Hobbyland på Strømmen har noe av det sletteste utvalget av reservedeler jeg har vært med på.
          skrue til servo- nei
          Verktøy til å justere camber- nei
          Loddetinn- nei
          Synes det var rart, for vi har skruer til servoer i alle forretningene over landet. Sportwerks er produsenten, og skruene er 2.5 eller 2.6mm tykke. (Husker ikke nøyaktig)

          Verktøy til å justere camber kan de bestille for deg.

          Loddetinn er ikke generelt RC utstyr, så da må du nok på Biltema eller Claser'n.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Lodde tinn er jo veldig "generelt" dersom man kjører elektro Faban, mener nå jeg:wink:
            Team Smallsize

            Comment


            • Skrue til servosaver

              Skruhovedet trenger ikke at sitte inde i hullet på servosaveren. Husker ikke om den org. skrue er lang nok, men jeg har bare skruet min skrue i så den sitter utenpå servosaveren. Hvis du forstår. Skal jo bare sørge får at servosaveren ikke dætter ut.
              Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
              Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

              Comment


              • Skruen er nok for kort, skal stikke innom smallsize i morgen , håper de har ett eller annet 2,5mm som jeg kan bruke.
                Stian Bygdnes 1975 mod

                DB12R

                Comment


                • Gøy med 1:12
                  Og takk for all hjelpen, tydelig at jeg må legge om ledningene litt på bilen.
                  Hmm lurer på om jeg skal bestille en i reserve selv om den jeg har faktisk overlevde gårsdagen.
                  Stian Bygdnes 1975 mod

                  DB12R

                  Comment


                  • Skjerpings....
                    Det mangler mange påmeldinger til søndagens løp i Sarpsborg.
                    Dette er en gylden mulighet for å test ut litt før NM.

                    De fleste av oss kjører daglig på Mikke Mus baner, og forskjellen er stor når banen blir større.

                    Dette er vel teppe som skal brukes til NM også ?
                    Hm... Det pleier å bli 'nok' grep i det teppet etter hvert, kanskje en
                    fin mulighet til å teste litt..

                    Påmelding her : http://www.bmrk.net/index.php
                    Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                    Comment


                    • Så så Rolf. Nu ikke med at reklamere for mye med de løp. Da er jeg jo ikke selvskrevet til A-finalen længere. Syntes det er lidt kjipt hehe:mrgreen:
                      Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                      Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                      Comment


                      • Noen som vet om maskinskruene som brukes i db12r selges noe sted i Oslo.
                        Ser ut til at jeg har brukt litt dårlig locktite og mistet 2 stk.
                        Tar litt tid å få nye sendt fra usa
                        Stian Bygdnes 1975 mod

                        DB12R

                        Comment


                        • jippiii...

                          Da er 4600 batteri lov til nm. Noen som har testet kjøretiden ?
                          Associated - HB - aka - LRP

                          Comment


                          • Originally posted by Thomas Hofstedt View Post
                            nesten den samme som prototypen Andy Moore brukte på EM. Laget av Hot Bodies

                            Brukte han linkcar på EM???

                            Comment


                            • Originally posted by Thomas Hofstedt View Post
                              jippiii...

                              Da er 4600 batteri lov til nm. Noen som har testet kjøretiden ?
                              Pass på at du kjøper lovlige 4600 batterier da, De som er i omløp nå er jo ikke de samme som står på EFRA 2008 lista.

                              IB4600 F.eks skal ha en annen farge på teksten enn de som er i salg nå etc.
                              EP4600 skal ha ***08** i merkingen etc.
                              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                              Comment


                              • Originally posted by JohnLara View Post
                                Brukte han linkcar på EM???
                                Link versjonen er jo kommet nå... dem testet den på snowbirds for litt siden. Modellen som du quota til er jo ikke link bil

                                "lånt fra rc50.com og redrc.com"

                                new Associated RC12R, a soon to be released 1/12th scale link car with Associated offering a T-plate version available as a conversion set. According to the team driver running the car, the last parts have been approved last week and so kits should be out in about two months.


                                @shy: tja, samme prosedyre som den norske stat.
                                tatt fra nmf: Med umiddelbar virkning, vil det være lov å benytte batterier oppført på EFRAs liste over godkjente batterier gjeldende i 2008.
                                Attached Files
                                Last edited by Thomas Hofstedt; 31 January 2008, 19:06.
                                Associated - HB - aka - LRP

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X