Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nordisk er i Finland på slutten av året,.... og vi skal dit.
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • Originally posted by SHY View Post
      Hvor lang tid tar det å kjøre fra Tønsberg til Skien forresten?
      Beregn ca 60 min. Som over alt ellers i Norges langstrakte, så er det jo veiarbeid, køer, idioter osv...
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • Ikke no å være redd for

        Arntzen er det ingen som behøver å være redd for - ihvertfall ikke sånn det ser ut nå. Pr idag har jeg ingen batterier - de gamle er ikke godkjent og har dessuten ligget siden Mars uten å bli lada - sikkert gull dem......

        Gjort noen forsøk på å få tak i batterier, men foreløpig ser det litt usikkert ut.

        Har ikke rørt bilen siden EM i Eskil i Mars/April. En bil jeg forøvrig ikke har finni ut av og kjører heller dårlig med. Noen som kan gi tips hvordan jeg får den til å kjøre runde svinger og ikke firkanta??? Skal forsøke å legge ned styreservoen - det eneste jeg ikke har prøvd.

        Ikke for å undervurdere meg sjøl - men jeg tror ikke jeg vinner i år nei. Det blir vel han sniken Helge som drar av gårde med det. Eller Thomas H, Eller Adrian, eller......

        Hadde vært gøy å kjøre finale. Forøvrig veldig gøy at så mange er påmeldt til NM - det er i allfall noe.

        Hvilken kveld i Sverige snakker dere om - er det alderen som gjør seg gjeldende? Kan ikke huske at jeg noen gang har vært breial.....

        Comment


        • @Thomas: Nå er det lenge siden jeg har kjørt noe, men Round by round går jo på poeng for plassering, ikke tid. Derfor er det genialt hvis det er dårlig grep, fordi det kun har med plasseringen i omgangen å gjøre. Kan ikke se at det skal være noe verre enn vanlig kval. Men hva blei det til med batterier, er IB lov fordi det er 2007 lista? Er bra forvirra her...
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • IB 4200 er lov akkurat som i 2007.
            IB 4600 er lov om det er den nye 2008 EFRA typen, med riktig farge på trykken.
            Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

            Comment


            • hmm.. er det ikke slik at man får poeng ut ifra resultat og total? Slik jeg fortstod det fra reglene.. Stemmer for dem beste kjører først jeg
              Associated - HB - aka - LRP

              Comment


              • Originally posted by Rolf View Post
                med riktig farge på trykken.
                gull eller hvit? stemmer ikke det?
                Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                www.minicar-racing.no

                Comment


                • Originally posted by JokkiZ View Post
                  gull eller hvit? stemmer ikke det?
                  "4600 in Gold/White" står det.

                  merke på batteriet er:

                  Intellect 4600 SC-4600 HD Type
                  Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                  Comment


                  • Originally posted by Thomas Hofstedt View Post
                    hmm.. er det ikke slik at man får poeng ut ifra resultat og total? Slik jeg fortstod det fra reglene.. Stemmer for dem beste kjører først jeg
                    Du får poeng etter totalresultatet i omgangen, også teller et visst antall omganger. Fair and square.
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • Da er serpent sin 1/12 på vei..

                      Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
                      MustIt RCsenter..

                      Comment


                      • Hvordan er de nye Orion Sho cellene? Nok futt i dem til 8 min med tolver?
                        Team Smallsize

                        Comment


                        • 08.03.2008 - NM 1:12 Track

                          Torbjørn Jørgensen, LSRC
                          Eskild Tinholt, Gmb
                          Erik Fink, Grenland MBK
                          Thomas Hofstedt, Lsrc
                          Tor Arne Nicolaisen, Grenland MBK
                          Marius Nicolaisen, Grenland MBK
                          Kai Rønning, Røyken Rc Klubb
                          Kenneth Sandodden, GMBK
                          Øistein Mo, Grenland MBK
                          Svein Harald Ytternes, OMK
                          Joakim Waale Løken, LSRC
                          Rolf Dahl, Oslo Modellbilklubb
                          Erik Arntzen, Lmbk
                          Bjørn Dahl, Oslo MBK
                          Gunnar Andersen, LMBK
                          Andreas Daving, OMK
                          Adrian Berntsen, BMRK
                          Pål Tennefoss Andersen,
                          Helge Johannessen, Lmbk
                          Ole Bro, Ombk
                          Alf Skaar, LMBK
                          Martin Sørlie, Kommer
                          Johnny, OMK
                          Arild Valdersnes, Radoy Rc
                          Håvard Stenberg, OMK
                          Bjørn Tore Helland, Radøy RC
                          Frank Lyder Clementz, LSRC
                          Antall påmeldte: 27

                          Kult!
                          Associated - HB - aka - LRP

                          Comment


                          • Utrolig kult at det er så mange! Blir jo nesten full c-finale!
                            Team Smallsize

                            Comment


                            • Originally posted by Erik Arntzen View Post
                              Arntzen er det ingen som behøver å være redd for - ihvertfall ikke sånn det ser ut nå. Pr idag har jeg ingen batterier - de gamle er ikke godkjent og har dessuten ligget siden Mars uten å bli lada - sikkert gull dem......

                              Gjort noen forsøk på å få tak i batterier, men foreløpig ser det litt usikkert ut.

                              Har ikke rørt bilen siden EM i Eskil i Mars/April. En bil jeg forøvrig ikke har finni ut av og kjører heller dårlig med. Noen som kan gi tips hvordan jeg får den til å kjøre runde svinger og ikke firkanta??? Skal forsøke å legge ned styreservoen - det eneste jeg ikke har prøvd.

                              Ikke for å undervurdere meg sjøl - men jeg tror ikke jeg vinner i år nei. Det blir vel han sniken Helge som drar av gårde med det. Eller Thomas H, Eller Adrian, eller......

                              Hadde vært gøy å kjøre finale. Forøvrig veldig gøy at så mange er påmeldt til NM - det er i allfall noe.

                              Hvilken kveld i Sverige snakker dere om - er det alderen som gjør seg gjeldende? Kan ikke huske at jeg noen gang har vært breial.....

                              Tror ikke man skal være redd meg.......
                              Ref Sarpsborg....(samme teppe)

                              Og går det utover touringkjøringa, kutter jeg 12'ern.
                              Helge Johannessen
                              1975 modell
                              Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                              Comment


                              • Sist jeg var innom tråden ( ca ett år siden ) var det lite interesse for 1:12 desverre - nå i mellomtiden har jeg flyttet til Bergen, og her er det jo null interesse for innendørs racing.. :-( 2 stk Corally står og støver ned på hylla... Ser ut som om det er i full oppsving igjen, og det er jo suverent, kanskje jeg skal vurdere å ta en tur østover og være tilskuer...


                                SHY og Frank Lyder kjenner meg som Finn...
                                Last edited by Redback; 28 February 2008, 07:41.
                                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X