Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prøve litt idag.. men jeg må prøve å få noe mer vekt på frammhjula.. bilen klarte så vidt å svingei fart..
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

Comment

• Er det noen som har funnet noen steder på nettet hvor de selger deler til pta 3?
      Lars Grytdal, -81 modell, GMBK
      Traxxas E-Maxx 3905 | Kyosho Blizzard EP | Kyosho Lazer ZX-5 Novak 6.5 | Kyosho Airstreak Caterpillar | Tamiya QD Monster Beetle | Futaba 3PM 2.4 Ghz

Comment

• ebay :P hobbyshop selger vertfall EP versjonen. GP modellen er vel utgått.
        OooGøran j.BorkamoooO
        OooRacer SavvyooO

Comment

• Originally posted by LG View Post
          Er det noen som har funnet noen steder på nettet hvor de selger deler til pta 3?

Ta å skjekk ut centrohobby.no, de har slutta å selge selve bilen men deler har de. holder på å gjøre nettsida om til nettbutikk for tida så visst du ikke finner delene der ringer du dem og oppgir delenr på d u skal ha!
          Finn M Engmark, Lofthus- Kyosho Fazer -TT Mta-4

Comment

• oops, jeg leste feil. for meg sto om det er noen som har pta3 på lager.. sorry
            OooGøran j.BorkamoooO
            OooRacer SavvyooO

Comment

• Originally posted by Viper_Tsx View Post
              Jeg får kanskje skaffa meg en pure ten snart, hvordan er den og drifte med? mye mods som skal til?
              Hei, jeg har selv samme bil, jeg har prøvd å drifte med den, men selv med slicks er det VELDIG vansklig. Skal du drifte bør du gå for Elektro biler, se på elektro forumet der er det mange gode tips!!

Lykke til!

Pure Ten'en er en veldig morsom bil, som jeg anbefaler på sterkeste! Vis du du faller på denne bilen og vil drifte, så bare strø litt små sand på veien, da blir det fart med mye spinning og sladding!!!!:-o
              Mats Karlsen, 1993 mod ! KJØRER : Pure Ten Alpha GP 2!

Comment

• Originally posted by matskk View Post
                Hei, jeg har selv samme bil, jeg har prøvd å drifte med den, men selv med slicks er det VELDIG vansklig. Skal du drifte bør du gå for Elektro biler, se på elektro forumet der er det mange gode tips!!

Lykke til!

Pure Ten'en er en veldig morsom bil, som jeg anbefaler på sterkeste! Vis du du faller på denne bilen og vil drifte, så bare strø litt små sand på veien, da blir det fart med mye spinning og sladding!!!!:-o
                eller kjøp ABS drifte dekk...
                OooGøran j.BorkamoooO
                OooRacer SavvyooO

Comment

• Originally posted by Viper92 View Post
                  eller kjøp ABS drifte dekk...
                  Njaaa... Nitro-biler har det å koke over etterhvert. Elektro er det som gjelder innen Drifting, det går å kjøre med Nitro, men ikke for lenge.
                  Og nå som innesesongen kommer igang, det blir mye høyere støy nivå med Nitro++. Det er jo Go-cart bane, men for elektro Go-carts

Benna
                  Benjamin Nydahl-1993 Modell SWAT Drifters
                  Team Losi XXX-S G+ !

Comment

• ja abs dekka blir vel litt glatte for nitro motorer. litt for lite motstand.. ja som du sier. elektro er det som gjelder innnen drifting:mrgreen:
                    OooGøran j.BorkamoooO
                    OooRacer SavvyooO

Comment

• Hei, jeg lurte på om noen kjenner til motoren Nosram RS-15, jeg fant en vidio på Youtube om en fyr som hadde satt en slik motor i en Kyosho TR-15. KLIKK HER FOR Å SE: http://www.youtube.com/watch?v=iuBYPl-v_Qs

Det jeg lurte på var om noen kjenner til denne motoren. Dere skjønner jeg har tenkt å kjøpe den, og montere den inn i min Kyosho Pure Ten Alpha GP (Synes at GX-15cr motoren som står i er litt slapp skjønner dere).
                      Vegard Jakobsen 1993, kjører: Kyosho Pure Ten Alpha GP3 2004 modell, med Nosram rs.15 motor og mere stersj.

Comment

• ja den er litt slapp.. har den i min alpha 3 GP synes den er omestrent dobbelt så bra
                        OooGøran j.BorkamoooO
                        OooRacer SavvyooO

Comment

• Hva kjøpte du for å montere den? Kjøpte du Kyosho sin Motorblokk for montering av RB motorer?
                          Vegard Jakobsen 1993, kjører: Kyosho Pure Ten Alpha GP3 2004 modell, med Nosram rs.15 motor og mere stersj.

Comment

• bestilte fra ebay.
                            OooGøran j.BorkamoooO
                            OooRacer SavvyooO

Comment

• Originally posted by Viper92 View Post
                              bestilte fra ebay.
                              Enn hvilket sving hjul brukte du? Brukte du det som står på GX-15 motoren?

Comment

• kjøpte alt nytt. vet ikke om det årginale passer. kjøpte også ny cluch bell og motorbukk
                                OooGøran j.BorkamoooO
                                OooRacer SavvyooO

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X