prøve litt idag.. men jeg må prøve å få noe mer vekt på frammhjula.. bilen klarte så vidt å svingei fart..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kyosho Pure Ten Aplpha forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Er det noen som har funnet noen steder på nettet hvor de selger deler til pta 3?Lars Grytdal, -81 modell, GMBK
Traxxas E-Maxx 3905 | Kyosho Blizzard EP | Kyosho Lazer ZX-5 Novak 6.5 | Kyosho Airstreak Caterpillar | Tamiya QD Monster Beetle | Futaba 3PM 2.4 Ghz
Comment
-
Originally posted by LG View PostEr det noen som har funnet noen steder på nettet hvor de selger deler til pta 3?
Ta å skjekk ut centrohobby.no, de har slutta å selge selve bilen men deler har de. holder på å gjøre nettsida om til nettbutikk for tida så visst du ikke finner delene der ringer du dem og oppgir delenr på d u skal ha!Finn M Engmark, Lofthus- Kyosho Fazer -TT Mta-4
Comment
-
Originally posted by Viper_Tsx View PostJeg får kanskje skaffa meg en pure ten snart, hvordan er den og drifte med? mye mods som skal til?
Lykke til!
Pure Ten'en er en veldig morsom bil, som jeg anbefaler på sterkeste! Vis du du faller på denne bilen og vil drifte, så bare strø litt små sand på veien, da blir det fart med mye spinning og sladding!!!!:-oMats Karlsen, 1993 mod ! KJØRER : Pure Ten Alpha GP 2!
Comment
-
Originally posted by matskk View PostHei, jeg har selv samme bil, jeg har prøvd å drifte med den, men selv med slicks er det VELDIG vansklig. Skal du drifte bør du gå for Elektro biler, se på elektro forumet der er det mange gode tips!!
Lykke til!
Pure Ten'en er en veldig morsom bil, som jeg anbefaler på sterkeste! Vis du du faller på denne bilen og vil drifte, så bare strø litt små sand på veien, da blir det fart med mye spinning og sladding!!!!:-oOooGøran j.BorkamoooO
OooRacer SavvyooO
Comment
-
Originally posted by Viper92 View Posteller kjøp ABS drifte dekk...
Og nå som innesesongen kommer igang, det blir mye høyere støy nivå med Nitro++. Det er jo Go-cart bane, men for elektro Go-carts
BennaBenjamin Nydahl-1993 Modell SWAT Drifters
Team Losi XXX-S G+ !
Comment
-
Hei, jeg lurte på om noen kjenner til motoren Nosram RS-15, jeg fant en vidio på Youtube om en fyr som hadde satt en slik motor i en Kyosho TR-15. KLIKK HER FOR Å SE: http://www.youtube.com/watch?v=iuBYPl-v_Qs
Det jeg lurte på var om noen kjenner til denne motoren. Dere skjønner jeg har tenkt å kjøpe den, og montere den inn i min Kyosho Pure Ten Alpha GP (Synes at GX-15cr motoren som står i er litt slapp skjønner dere).Vegard Jakobsen 1993, kjører: Kyosho Pure Ten Alpha GP3 2004 modell, med Nosram rs.15 motor og mere stersj.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment