Announcement

Collapse
No announcement yet.

rc belysning??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • litt ot men er det noen som vet om noen norske sider som selger karosseri med lyktehus til mta4?
    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

    Comment


    • Noen som vet om noen norske forhandlere (eller utenlandske) som selger lys-settet TLU-02...?
      | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

      Comment


      • Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
        Noen som vet om noen norske forhandlere (eller utenlandske) som selger lys-settet TLU-02...?
        TLU02 er ikke et lyssett, men en ekstra enhet til å koble på TLU01.

        Men Smallsize Hobbyland har disse.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • ok... var noe slik jeg hadde lest men skjønte det ikke helt.. men følger det med dioder til denne enheten TLU-02.. eller er det bare denne "boksen"..? Noe å satse på.. eller er det bare drit..?

          Fant enheten på denne siden... 440,- koster det... er det dyrt for dette produktet..??
          | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

          Comment


          • Les innlegget mitt ovnefor, der skriver jeg klart og tydelig at TLU02 ikke er et lyssett.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Hva koster det på Smallsize...?
              Hvor mye skal de ha for ekstra dioder..?
              Sender de pakker til hele landet..?
              | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

              Comment


              • Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
                Hva koster det på Smallsize...?
                Hvor mye skal de ha for ekstra dioder..?
                Sender de pakker til hele landet..?
                Sjekka nettbutikken eller?

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Nettbuttikken har ingenting av lyssett eller lys enheter... (verken TLU-01 eler TLU-02)..
                  Hva tror du det koster...? hva ville du gitt for det, du som har greie på det ?
                  | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                  Comment


                  • Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
                    Nettbuttikken har ingenting av lyssett eller lys enheter... (verken TLU-01 eler TLU-02)..
                    Hva tror du det koster...? hva ville du gitt for det, du som har greie på det ?
                    Det har jeg ingen formening om. Betaler for det jeg har lyst på jeg, uansett pris. Men ring dem og spør. Jeg vet at gutta er late på telefonen i Sentrum, men ring Strømmen eller Skovveien.:smile:

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • noen her som veit åssen man lager noen lykter til 1:8 buggy så man kan kjøre om natta? skal på klassolson i dag nemli..
                      biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

                      "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

                      Comment


                      • Hei....

                        På et av prosjektene mine s¨har jeg fått tak i noen plast kapsler fra noen tyggegummier (det er de tyggegummiautomatene som står i kjøpesentere, leketøysbutikker o.l-tror de koster 2kr stk).
                        Bruk disse og del dem i halv og puss til de blir gjevne på toppen.
                        Lakk dem sølv inni og svart utenpå eller karosserifargen og monter noen 5mm ultrahvite LED fra Claser'n.
                        Til slutt kutter du ut noen lykteglass fra det du har til overs når du har kutta lexan karosseriet, og limer disse på lyktehusa....
                        Billigere kan det ikke gjøres tror jeg....


                        Mvh Richard
                        Masse Tamiya...... DX3.0
                        http://www.norcc.com/

                        Comment


                        • Søk på shobby,og se på x lights,der finner du det du vil ha,livstids garanti også.
                          Roger martinsen

                          Comment


                          • :wink:søk på signatur her på forumet først du da
                            MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                            Comment


                            • Kan noen hjelpe meg her?
                              Jeg har kjøpt en 04 Subaru og kjøpte nettop lyktebøtter til karosseriet men hvordan skal jeg feste det?
                              Må jeg maskere lysene før jeg lakker og feste lyktehusene etterpå?

                              JB.
                              | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by tobbe View Post
                                http://www.youtube.com/watch?v=D7seEqSswE8

                                min savage x med lys-

                                4 X 10mm hvite dioder foran-
                                4 røde og 2 ultrablå dioder bak-

                                kjører to 9 volts men kunne koblet det med ett batt tror jeg.

                                kjører seriekobling.. + på - osv osv..

                                veldig bra resultat og lagde modden på selve karroseriet for å slippe å dingle med selve bilen-

                                den endre bilen på videoen er bonzo sin bil- med 4 hvite dioder foran i de "originale" lyktene- fin mod.

                                lysa er superkraftige og varer sikkert evig.

                                lyser bra opp og blender deg- nesten som å ha noen maglighter foran på bilen.. tøft-

                                også kult i dagslys- spess de blå baklysa- min neste lysmodd blir på en ford bronco karroseri- men skal lakke det først-

                                følg med-

                                ur comment is as useful as the condom your father used when they concieved you,,, bra sakt....
                                biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

                                "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X