Announcement

Collapse
No announcement yet.

rc belysning??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har du et bilde hvordan du har festet dette fabiz?
    HPI Sprint2 flux selges

    Comment


    • Hei du Fabian, jeg grublet litt over det blinklyset ditt på vei hjem istad, og kom frem til at du kan ha gjort det på følgende måte :P :

      Du har ledninger fra servo kanalen i mottakern som går ut til dioder, som blinker når servoet får strøm. Da har du også slik at når f. eks. du svinger til venstre, så er det f. eks. +- så de diodene som sitter til venster lyser, og -+ når du svinger til høyre...?

      Hørtes dette logisk ut? :P
      Team Smallsize

      Comment


      • Må noen svare da! :wink:

        Det er vel flere som vet hvordan det skal kobles. Det er mulig det vanker smørbukk til den som svarer!
        Terje Storsten 77 - RCfrilance

        Comment


        • Hei!

          Så ikke tråden før nå...
          Blinklysene er jo noe som er en funksjon på Tamiya TLU02, men servo og ESC er koblet på denne enheten, så denne lager blinking, bremsing, blitsing osv. etter som du gasser, svinger, bramser, osv.

          Legger ved bilder.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Takk for bilder
            Er det på batteriledningene du har koblet bremselysene på? Litt vanskelig å skjønne ut fra bildet.
            Terje Storsten 77 - RCfrilance

            Comment


            • Nei, den koblinga ved batteriet er for å få strøm til lyskitet. Du ser at ESC er koblet på Lyskit. Derav bremselysene.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Da er jeg så godt som ferdig med mitt lysprosjekt.





                Tenker dette er den vakreste koblingsboksen på dette forumet :P Den passer iallefall PERFEKT




                Her ser man "bremselysmekanisme-bryteren", ikke montert på bilen enda...



                Dilemma: Skal jeg lakke boksen, eller skal jeg bare beholde den vakre fargen? :P
                Sunnfjord RC Klubb
                ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                Comment


                • Jeg nok litt rokie på dette her, men visst jeg legger ut bilde av greiene mine kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det.
                  Terje Storsten 77 - RCfrilance

                  Comment


                  • Jeg har montert lysene på en fuelbil da, så lysene har et eget batteri i den fine rosa koblingsboksen. Den bryteren du såg kommer jeg til å koble opp slik at bremseservoen kommer borti den vippa når jeg bremser. Du har elbil, og har heller ingen servo på den elektroniske fartsregulatoren, så du må nok mekke til på en annen måte. Hvordan, det vet jeg ikke helt siden jeg ikke har prøvd.
                    Sunnfjord RC Klubb
                    ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                    Comment


                    • @djupevik: Det der er min gamle Bora jo...!

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Hehe, stemmer Herjedekselet mitt :wink: :P
                        Greit å ha noe å teste ut ting på... Men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan du kom frem til den fargen :P
                        Sunnfjord RC Klubb
                        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                        Comment


                        • Dioder for å feste på caps...noen som veit hvor det selges?

                          Comment


                          • Her er bilde av min drifter med nye lys.....
                            Thor-Arne Øygarden 91mod
                            Tamiya Drifter! TT-01 med div oppgraderinger

                            Comment


                            • Originally posted by djupevik
                              Men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan du kom frem til den fargen :P
                              Litt av forskjellige grunner. Lett og se bl.a.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Originally posted by Fabiz
                                Originally posted by djupevik
                                Men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan du kom frem til den fargen :P
                                Litt av forskjellige grunner. Lett og se bl.a.

                                Fabiz
                                Stemmer.. Jaja, får håpe du ikke synes jeg har skamherpa den for mye da :wink: :P Du kjente jo den igjen i det minste!
                                Sunnfjord RC Klubb
                                ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X