Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by SSboy View Post
    Gidder ikke bruke masse penger på ny v2, min kommer ikke til å bli orginal for å si det sånn.... blir nok en tur eller to til skarnes i nær fremtid

    Snakket med ole tidligere i dag, får ikke 5b til 6490 lenger sa han... , men du kan bestille den på nettsidene hans til den prisen.

    Blir ikke noe shop helt enda, hobbyco er noen haier... med prisene de har så er det likegreit å importere driekte sjøl. tøff bransje og uten en importør her hjemme så må man sate litt mer dollars for å overleve.
    det er sant.men dere kan jo prøve å selge ho ups da.for det kan ikke de jævlene nekte dere.forbanna haier.dem har til og med skrudd opp prisene med 25%.så jeg har begynt å bestille på ebay og usa.det sto noen nye 5b i sandfjord da til 6400 eller noe sånt

    Comment


    • Hallo alle sammen.Lurte litt på evt hvor mange som kommer imorgen jeg.gidder ikke stresse så mye med ting hvis det ikke kommer noen,som forrig helg.det var bare jeg og brutter som var der og det ble litt stusselig.send meg en pm om hvem som kommer.prøver febrilsk å få lånt meg en traktor til imorgen.men er ikke lett det der

      Comment


      • Ødelagt ryggen, orker ikke sitte i bil idag...

        Hvis jeg lager et kult klistremerke til bil, festes på insiden av ruten, er 12x12cm, er dere villig til å betale 50,- stk for de da?

        Hvis det er flere en 10 som svarer ja på det, kan jeg lage noen utkast, ellers har jeg litt for mye annet å holde på med
        Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

        Comment


        • Brom brom......

          Originally posted by dyver View Post
          Hallo alle sammen.Lurte litt på evt hvor mange som kommer imorgen jeg.gidder ikke stresse så mye med ting hvis det ikke kommer noen,som forrig helg.det var bare jeg og brutter som var der og det ble litt stusselig.send meg en pm om hvem som kommer.prøver febrilsk å få lånt meg en traktor til imorgen.men er ikke lett det der
          Har konfirmasjon her hjemme i helga,ellers skulle jeg ha kommen en tur.
          Men kommer jo flere muligheter..
          Hpi Baja 5T.Axial scx 10,diverse Tamiya.
          Hpi Savage X 4.1.Hpi Savage 4.6.Og en masse haug andre nitro og elektro biler,fly og diverse.

          Comment


          • Er ikke du litt for gammel til å konfirmeres Tommy?

            Var det noen som kjørte igår, eller baila alle ut?
            Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

            Comment


            • Originally posted by daytonabeach View Post
              Er ikke du litt for gammel til å konfirmeres Tommy?

              Var det noen som kjørte igår, eller baila alle ut?
              Hehe.joa vi var da 2 stk som kjørte en liten stund så gadd vi ikke mere.så vi dro hjem ved 2 tiiden.sanden er for fin.det må komme noe regn snart så det aller fineste sanden blir borte.eller så må vi finne et annet sted å kjøre tror jeg

              Comment


              • Ja foreksempel særp mange egnede plasser her gitt
                Mvh. Tommy.A

                Sarpsborg RC Offroad klubb

                Comment


                • Ja Tommy, da er det bare å finne frem kamera, knipse og legge ut bilder på disse stedene, og overbevise oss

                  Syns det er tøft med sandføyka jeg, en skikkelig rooster tail bak bilen når du kjører
                  Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                  Comment


                  • Jepp det skal jeg gjøre, skal se om jeg kan få tatt noen i dag eller utover uken.

                    ja tøft å se på det men er det ikke litt bedre med føre som er litt i mellom liksom, er det for puddrete så er det vel lettere for at ting tettner seg til og det er jo noe dritt da. Men man kan jo altids blåse det vekk igjenn, har kjøpt meg en liten kompressor som går på 12v, funker bra den til slike små jobber.
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Originally posted by daytonabeach View Post
                      Ja Tommy, da er det bare å finne frem kamera, knipse og legge ut bilder på disse stedene, og overbevise oss

                      Syns det er tøft med sandføyka jeg, en skikkelig rooster tail bak bilen når du kjører
                      Skal være enig med deg Christer.men sanden er så fin at den trenger inn over alt.la igjen over 500kr i mysen igår.og jeg kjørte bare i ca 90min.da må vi finne på noe som stenger mye av det ute på en måte.det må jo være en bonde knøl som har en 3,5-4mål han ikke bruker eller evt vi kan få leiet til en hyggelig sum.så kunne vi sikkert ha fått til ett eller annet.jeg kjører tipp bil og kan sikkert få kjørt masse til stedet.må bare få lov å bruke den privat. så tommy det er bare å knipse i vei.også til dere andre som er med i gamet.ha gjerne øyer å ører oppe

                      Comment


                      • Originally posted by TommyAlex View Post
                        Jepp det skal jeg gjøre, skal se om jeg kan få tatt noen i dag eller utover uken.

                        ja tøft å se på det men er det ikke litt bedre med føre som er litt i mellom liksom, er det for puddrete så er det vel lettere for at ting tettner seg til og det er jo noe dritt da. Men man kan jo altids blåse det vekk igjenn, har kjøpt meg en liten kompressor som går på 12v, funker bra den til slike små jobber.
                        Har kjøpt meg vare bil nå som jeg får til uken som det blir innredning i med kompressor og annet div snacks i.det hadde vært bra om det var lissom en mellom ting ang føre.det skulle ha gått ann å få tak i noe som man kunne ha sprøytet på så det ble mindre støvete

                        Comment


                        • En nedlagt golfbane hadde vært perfekt, ikke noe støv i det hele tatt

                          Det er jo en del jorder rundt om som bare er soldet og blir grønt og flatt, look out for those
                          Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                          Comment


                          • Muligheten er jo det stoffet dem bruker på grusveier og slikt men der har vi et stooort minus, det er klissent og seigt så å få det på bilen er vel ikke et ønske tror jeg, et annet elternativ er jo vann, men da måtte man vel nesten hatt med seg en traktor og en vanntank hehe, men nok et minus, bilen blir våt og kombinasjonen mellom det blir en jæ.... klinete bil, nei tror nok tørr sand er best sånn sett, da er det jo bare til å blåse det vekk liksom. Men ikke for det, bilen tåler vann og klin men er noe dritt å gjøre reint En mellom ting hadde nok vært det beste tror jeg.

                            Jepp, bilder skal blitt tatt og lagt ut så fort jeg har mulighet.
                            Mvh. Tommy.A

                            Sarpsborg RC Offroad klubb

                            Comment


                            • Originally posted by daytonabeach View Post
                              En nedlagt golfbane hadde vært perfekt, ikke noe støv i det hele tatt

                              Det er jo en del jorder rundt om som bare er soldet og blir grønt og flatt, look out for those
                              Er ikke en golfbane litt mye gress a, Eller er det noe action i det liksom, har selv gress bane utenfor huset her og det er ikke det beste å kjøre på for å se det slik, nei må vel være morsomere med sand og den slags føre.
                              Mvh. Tommy.A

                              Sarpsborg RC Offroad klubb

                              Comment


                              • Originally posted by TommyAlex View Post
                                Ja foreksempel særp mange egnede plasser her gitt
                                Nå er jeg spent, er vel ikke så mange steder å kjøre i særp??
                                Hvilke steder er det du tenker på da??
                                Fredly Andre Andresen
                                President of Østfold RC Truckers
                                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X