Veel, for å nevne noen som det sikkert hadde gått ann å ta en titt nærmere på er jo, sandgropen, samtlige sandtak langs gamle kongevei eller så har du en ved stikkaåsen vet jeg, sandtakene rundt veta toppen, sandtaket ved gamle eidet kro, bare for å nevne noen.
Veel, for å nevne noen som det sikkert hadde gått ann å ta en titt nærmere på er jo, sandgropen, samtlige sandtak langs gamle kongevei eller så har du en ved stikkaåsen vet jeg, sandtakene rundt veta toppen, sandtaket ved gamle eidet kro, bare for å nevne noen.
Klar for å ta en titt en dag, bare si ifra når det skulle passe
Når det gjelder vister så får vi kjøre der, men ikke rigge oss noe spes. til.
Tittet litt langs gamle kongevei tidligere, men jeg har ikke funnet noe egnet sted
Stikkaåsen er ikke noe særlig, mye hester i nærmiljøet siden Tune ridesenter ligger der og sist men ikke minst så er det ikke akktuelt i sandtaket bak gamle Eidet kro, naboene har klaget på dette
kanskje vetan kan være noe
Mener ikke å være party pooper
Det som er viktig er at vi ikke er til sjenanse lydmessig, for flere av bilene høres på lang avstand, noe som "naboer" ikke orker i lengden.
Vet at Borg mc har kjøpt seg ny tomt på rudskogen feltet så de blir å flytte cross banen, men det er nok en stund til... kanskje vi kan få en avtale der???
Fredly Andre Andresen
President of Østfold RC Truckers
Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt
Hm okay, da har det blitt noe nytt på stikka åsen da, jeg vet at de drev med bilkross der oppe før se, var selv der oppe og hadde det gøy, men det er jo en stund siden da.
Veta toppen kan være aktuellt, der er det folk som kjører rett som det er har jeg hørt, vi kan ta en titt nærmere på det stedet, det som er et minus er at det er et lite stykke fra veien der du parkerer til der du kan kjøre RC, men det er to steder på vetan du kan kjøre på, det som hadd vært noe hadde vel kanskje vert det indre sandtaket, du kjører liksom på baksiden av vetan, skal kjøre innom der etter jobb i morra og ta noen bilder.
Ja vi kan godt møtes vi og gjøre et forsøk på å finne et sted, pokker heller, det må jo være et sted som er bra nok for RC.
Ja har hørt at de skal flytte men som du sier, det tar tid før de gjør det. Ettersom jeg tidligere har vært medlem av klubben så vet jeg også at bonden som har noe med vister å gjøre er ikke den letteste å ha med å gjøre, så det blir nok uansett begrensninger på tider å kjøre på, blir vel noe alla det borg har i dag vil jeg tro. men at det er muligheter for å dra i land et eller annet der oppe er jeg 100% sikker på. men vi kan ikke sitte på asen og vente på at folk skal si noe, vi må nok forhøre oss. vister gropen er stor så det er nok å ta av, men vi må spørre. Det har vært mye tull og tøys fra andre som har ødelagt veldigt mye der oppe, men hvis vi legger opp kjøringen til de dagene som borg har trening på så tror jeg muligheten er stor.
Kanskje vi kunne dratt opp på neste borg trening og spurt hvem som har ansvaret der og snakke med vedkommende om saken ? Rigging er jo ikke det største problemet, hvis vi forklarer hva det dreier seg om så tror jeg sikkert vi kan få opp en søppeldunk eller to hehe, de folka der oppe er redde for at det blir for mye bråk og hærjing, så derfor vil de helst ikke godta noe som helst, men vi får være litt seriøse på det og ha en klar sak på hva vi vil, kan jo tenkes det vil myke dem opp litt, borg begynte et sted de også vettu.
Jepp stilig den ihvertfall på den stoore bilen, men det blir vel ikke så galt på RC heller vil jeg tro, kul var den ihvertfall.
Stripingen på bajan? hehe, nei, det får holde med den store, skal prøvekjøre den på torsdag, så får vi se hva det blir til, er ikke pene de bilene, bare forbaska svære, og det er det jeg trenger akkurat nå, uten å måtte vælve rundt i en svær kassevogn
Stripingen på bajan? hehe, nei, det får holde med den store, skal prøvekjøre den på torsdag, så får vi se hva det blir til, er ikke pene de bilene, bare forbaska svære, og det er det jeg trenger akkurat nå, uten å måtte vælve rundt i en svær kassevogn
de bilene er store å klumpete og ikke billige å forsikre.og ikke monst jæ.... dyre deler.har drevet i 3 år med mercedes og bmw deler så jeg vet hva det koster
Hadde vært artig det.men har ikke asfalt dekk.har bare sand dekk foreløpig.
asfalt er bedre å kjøre på det enn sand men ikke like moro synes jeg iallefall
Kan vel neppe være værre en pudderføre, dessuten er det spennende og se hvem som vinner, den raskeste som skjærer seg etter første runde, eller den tregeste som holdt alle 10
Comment