Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • det er denne jeg sikter til.http://www.hpiracing.com/products/en/85436/
    [IMG]file:///C:/Users/BIGDYV%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]det var synd du ikke kan komme da.har du ødelagt mye eller? men satser på et bra oppmøte til helgen.og det beste av alt vi kan kjøre på fredag også

    Comment


    • Den der har jeg ja

      Har samme problemet som daytona, sand i sylinderen + dårlige lager i motoren. Har nye deler på vei, men får de nok ikke før helga
      HPI Baja 5T

      Comment


      • Heisann folkens

        hører dere har et triveligt oppe på mysen, plass til en til eller ? har akkurat fått meg bil og leter etter et egnet sted for kjøring, hadde vært trivelig å kjøre sammens med andre også, er ikke så mange treff steder her i særp har jeg funni ut hehe. Men si meg, er det bare baja kjørere der oppe eller ?
        Synest jeg ser bare baja`r der jeg, mange fine videoer og bilder, heftig kjøring må jeg si

        Ang. sand og motor, motoren i seg selv er vel ganske så seald off vel, må vel være en måte å få tettet igjenn gasseren på, for det er der det kommer inn evnt. Hvis vi tenker på cross sykkler osv. så har jo aldri de dette problemet og de er jo også ganske så utsatt. Så jeg tror etter erfaring fra tidligere cross sykkel kjøring at mye av problemet skyldes luftfilter boks og filter, at det finnes en annen løsning på det der er jeg sikker på. det er også viktigt at filter til bensin inntak sitter på, slik at gasser ikke drar med seg dritt derrifra. Bare famler litt i blinde her men.. vil nok anta at problemet med motor og sand kan løses

        Ellers så virker dere ut som en trivelig gjeng med en felles hobby og det er jo helt topp

        Nee... ville bare stikke innom og høre jeg da, ha fortsatt en ivelig dag/kv eld/natt
        Mvh. Tommy.A

        Sarpsborg RC Offroad klubb

        Comment


        • Tommy!

          Der det er hjerterom er det husrom vettu, man trenger ikke spørre om å få komme, det er et åpent sted for alle, ingen eier noe, og vi er ikke en mafioso gjeng som styrer området der

          Velkommen skal du være, du som alle andre!

          Når det gjelder sand, er nok crossere lang mer hightech hva angår pakninger osv, er ikke akkurat top of the line de gasserene på våre motorer, tror gasseren er det svake punktet, burde vært flere o-ringer på gjennomføringer ol.l, men så koster ikke ting like mye som på en tohjuling heller da, så får vi heller kjøpe en ny motor i ny og ne uten av vi trenger gå skoa av oss for det

          Ta med deg utstyret og kom, det blir sikkert høy aktivitet der i helgen, eller hva gutter?
          Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

          Comment


          • [quote=daytonabeach;314112]Tommy!

            Der det er hjerterom er det husrom vettu, man trenger ikke spørre om å få komme, det er et åpent sted for alle, ingen eier noe, og vi er ikke en mafioso gjeng som styrer området der

            hvem har sagt at vi ikke er mafioso over området??? det er vi som er kongene der.. Men alle er velkomne.store som små.maskoten våres er jo bare 3år som er veldig sosial av seg må jeg si.
            jeg håper da så mange fra mafioso gjengen kommer i helgen.jeg og bror kommer iallefall. Så tommy,det er bare å komme det.og velkommen til large scale og forumet. det er andre biler enn baja men det er ikke mange.det blir vel kjøring fra rundt 12 og utover å lørdag.mulig det blir litt kjøring på fredag for min del

            Comment


            • Okay, kjempe hyggeligt å høre men jeg får ikke vært der hver lørdag men annenver lørdag men det spiller ingen rolle sånn sett, dere er jo der rett som det alikevel dere

              Mafioso gjengen? , hadde vel passet bedre med baja gjengen .

              Ja har lagt merke til det, de gasserne der tåler ikke så mye, men alt kan fikses på, legge hode i bløt å tenke ut noe Jeg har akkurat laget en feste løsning til rpm føleren (Spektrum DX3s kontroller) for king kong bilene, siden disse motagere er spes, regnet for nitro og elektro biler så finnes det ingen feste løsning på den føleren til bensinbiler, i hvertfall ikke til bigfoot så jeg tenkte jeg skulle se om de var intrisert i en patent. Ja hva skal man med en slik føler ? veeel, altid greit å vite hvilket turtall en kjører rundt med, forteller mye om motorens tilstand og hva som er mest lønnsomt i lengden De er ikke så dyre disse motorene men penger er penger.

              Men da sees vi neste lørdag da

              ps. Hvis dere plutselig ikke skulle finne bilene deres der oppe så er det bare jeg som har spola sand over dem

              Hilsen XXL---LS
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Jasså, begynner du å bli kjekkas allerede Tommy?

                Se opp for en gjeng med sorte skinnvester brodert "Bajoso" på ryggen, de skal du være LITT forsiktig med å spole sand på....
                Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                Comment


                • Det der kjekke greiene lover ikke bra.
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • Originally posted by daytonabeach View Post
                    Jasså, begynner du å bli kjekkas allerede Tommy?

                    Se opp for en gjeng med sorte skinnvester brodert "Bajoso" på ryggen, de skal du være LITT forsiktig med å spole sand på....
                    hehe.du får sagt det Christer.han kan jo få prøve seg iallefall da så får vi se hvem som henger med jeipen når vi kjører. det går vel en liten stund så blir det nok en baja på han også skal du se.kommer til å bli lei av å bli parkert av noen sand rotter.men hvordan blir det med de klistre merkene du nevnte tidligere i forumet?? det hadde vært kult å satt på det.

                    Comment


                    • Originally posted by RCislife View Post
                      Det der kjekke greiene lover ikke bra.
                      nei det lover ikke bra.men han skal få en sjansje iallefall.og vi er jo ikke vonde å be vi. men vi har det gøy uansett om noen har bedre bil enn andre.
                      men Tommy du er hjertlig velkommen selv om du prøver å være kjekkas-her ser vi ikke ned på noen så samt dem oppfører seg

                      Comment


                      • Oj oj best å passe seg...legger meg på kne for alle bajasæne, ække bra å tulle for mye med de

                        Veel.. dama skal kjøpe seg en baja nå, så da får jeg vel prøve hennes tenker jeg, har ikke så bra erfaring jeg da men...det kommer vel
                        har aldri testa denna bilen i et sandtak før så det skal bli fun å se hvordan den takler det, den er jo bygd for slikt tereng så skulle vel gå bra det Men må jo inrømme at de baja bilene går styggelig bra i det terenget der, raske tel tusan.

                        Men litt seriøst her nå,, hvordan er det egentlig med disse bilene, ryker de fort ? synest dere har et forferdelig stort forbruk av deler på de liksom, er det noen andre typer biler som er litt mere hardføre ?
                        Hvorfor er baja biler så utrolig populære ?
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Originally posted by dyver View Post
                          nei det lover ikke bra.men han skal få en sjansje iallefall.og vi er jo ikke vonde å be vi. men vi har det gøy uansett om noen har bedre bil enn andre.
                          men Tommy du er hjertlig velkommen selv om du prøver å være kjekkas-her ser vi ikke ned på noen så samt dem oppfører seg
                          slapp av, bare en ren spøk, aner ikke om bilen er raskere eller ikke jeg, er jo ikke det som teller, det jeg ser mest fram til er jo å få kjøre sammens med andre, ser jo kjempe gøy ut, så om dere spoler over bilen min eller ikke gjør ingenting bare tørker av den jeg og tar igjenn med rente hehe.
                          Mvh. Tommy.A

                          Sarpsborg RC Offroad klubb

                          Comment


                          • Originally posted by TommyAlex View Post
                            Oj oj best å passe seg...legger meg på kne for alle bajasæne, ække bra å tulle for mye med de

                            Veel.. dama skal kjøpe seg en baja nå, så da får jeg vel prøve hennes tenker jeg, har ikke så bra erfaring jeg da men...det kommer vel
                            har aldri testa denna bilen i et sandtak før så det skal bli fun å se hvordan den takler det, den er jo bygd for slikt tereng så skulle vel gå bra det Men må jo inrømme at de baja bilene går styggelig bra i det terenget der, raske tel tusan.

                            Men litt seriøst her nå,, hvordan er det egentlig med disse bilene, ryker de fort ? synest dere har et forferdelig stort forbruk av deler på de liksom, er det noen andre typer biler som er litt mere hardføre ?
                            Hvorfor er baja biler så utrolig populære ?
                            bilene er veldig bra dem så lenge man kjører som folk(noe vi ikke helt vet hva er da men).at ting ryker er vel som kjent at sanda er litt for fin og veldig tørr så det smler seg sand der det kanskje ikke bør gjøre men har litt planer for det etter hvert.det er ikke så mange ls biler å velge mellom.så hva som er best er jeg ikke sikker på.tror baja er populære fordi dem tar seg lett frem og er lett styrte.og de er laget for den type kjøring vi driver med.det er jo flere av oss som har kostet på disse også(20000-50000kr) mens det ser ut til at det er de orginale som holder lengst uten så mye dele bytting.men det skal brukes

                            Comment


                            • Originally posted by TommyAlex View Post
                              slapp av, bare en ren spøk, aner ikke om bilen er raskere eller ikke jeg, er jo ikke det som teller, det jeg ser mest fram til er jo å få kjøre sammens med andre, ser jo kjempe gøy ut, så om dere spoler over bilen min eller ikke gjør ingenting bare tørker av den jeg og tar igjenn med rente hehe.
                              tror vi alle skjønte at det var en spøk.men vi tok bare litt igjen,det er bare å komme når du vil det.er treff på lørdag regner jeg med

                              Comment


                              • ok godt og høre, da kan vi spøke litt uten å være redd for å såre noen.

                                hm okay, nei det blir nok en baja på henne tenker jeg ja, nei klart det skal brukes, jeg har jo alerede skiftet noen bære armer jeg og flere blir det sikkert hehe, men til vinteren skal bilen forsterket i hue og r....va for si det slik. jeg har alerede tegningene klare velteburet er jo laga av ståltråd, tynt som fy, tåler ingenting. nei fram med sveise aparatet og materialer sier jeg da. detta er for dårligt, men tar det til vinteren da det er kaldt og guffent ute
                                Mvh. Tommy.A

                                Sarpsborg RC Offroad klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X