Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Alex D View Post
    myggen så er jeg større en deg haha . Tenker du på dag el når det gjelder reklame kennneth
    jepp.dag lager det jeg vil ha som regel.og jeg får jo alltid bra priser

Comment

• Jupp Skal dere ha det på bila el gensere
      hpi baja 5b Zenoah Race Ported 27,2cc WT-813 Carb

Comment

• Originally posted by Alex D View Post
        Jupp Skal dere ha det på bila el gensere
        vi må vel ha team klær.hehe.må ha bevis på at vi er et team.eller hva sier dere gutter??

Comment

• hm dere må vel nesten danne en klubb også da (en seriøs klubb) og kanskje et eget fast sted å kjøre ?
          nå skal ikke jeg gape for høyt her men det kan hende jeg kan ordne noe sånt, jeg kommer over et supert sted i dag som er så og si nedlagt, tenkte jeg skulle snakke med bonden som holder til der, hvis det hadde vært noe av interesse ? slik jeg så det så virket det som et ypperlig sted.

noen som har tenkt seg opp i vister gropen i morgen ?
          Mvh. Tommy.A

Sarpsborg RC Offroad klubb

Comment

• Gjøre det veldig enkelt da, bare B-gjengen, så har vi da også ferdig opparbeidet rykte
            Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

Comment

• Originally posted by TommyAlex View Post
              hm dere må vel nesten danne en klubb også da (en seriøs klubb) og kanskje et eget fast sted å kjøre ?
              nå skal ikke jeg gape for høyt her men det kan hende jeg kan ordne noe sånt, jeg kommer over et supert sted i dag som er så og si nedlagt, tenkte jeg skulle snakke med bonden som holder til der, hvis det hadde vært noe av interesse ? slik jeg så det så virket det som et ypperlig sted.

noen som har tenkt seg opp i vister gropen i morgen ?
              det gjør ikke noe med eget sted å kjøre men det er en del som har prøvd på det uten stort hell.ssboy kan ikke du ta deg en tur å sjekke opp stedet da? tenkte på at du tross alt bor i særp.kommer dere på lørdag eller? og er det noen i nærheten som evt har et lager til clutch holderen?

Comment

• såpass ja, hm kan vel ikke være sååå vanskelig å få fatt på et sted å kjøre vel, det er jo ikke noe store greier i snakker om, det er jo tross alt rc og ikke sykkel kross, hm nei skal få fatt på den bonden jeg og høre åssen ståa er med saken, Så kan jo SSBoy bli med opp og se, aner ikke åssen en sånn bane/løype skal se ut jeg men.. kan jo gjøre et forsøk da, taper ingenting på det

B-Gjengen.

spørs vel om det er et slikt rykte dere vil ha da

hvis det blir aktuellt med bane i særp så kan dere jo kalle klubben for Borg RC eller noe sånt.
                Mvh. Tommy.A

Sarpsborg RC Offroad klubb

Comment

• Originally posted by dyver View Post
                  det gjør ikke noe med eget sted å kjøre men det er en del som har prøvd på det uten stort hell.ssboy kan ikke du ta deg en tur å sjekke opp stedet da? tenkte på at du tross alt bor i særp.kommer dere på lørdag eller? og er det noen i nærheten som evt har et lager til clutch holderen?
                  Kommer sikkert en tur, jeg har ikke funnet bil enda, men svoger er sikkert klar (hvis ikke kona har ballegrep) Vet du om en hpi baja til salgs så rop ut, alt av int.

B089 - 12x24x6mm??? skal sjekke.
                  Fredly Andre Andresen
                  President of Østfold RC Truckers
                  Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Originally posted by TommyAlex View Post
                    såpass ja, hm kan vel ikke være sååå vanskelig å få fatt på et sted å kjøre vel, det er jo ikke noe store greier i snakker om, det er jo tross alt rc og ikke sykkel kross, hm nei skal få fatt på den bonden jeg og høre åssen ståa er med saken, Så kan jo SSBoy bli med opp og se, aner ikke åssen en sånn bane/løype skal se ut jeg men.. kan jo gjøre et forsøk da, taper ingenting på det

B-Gjengen.

spørs vel om det er et slikt rykte dere vil ha da

hvis det blir aktuellt med bane i særp så kan dere jo kalle klubben for Borg RC eller noe sånt.
                    Bare oppgi tid og sted så blir jeg med

Skal en tur på biltreffet på obs i morra formiddag med guttungen og en tur til Mysen på lørdag, men utover det så har jeg ikke store planer for helgen.

tlf: 48 05 69 12
                    Fredly Andre Andresen

Comment

• Originally posted by SSboy View Post
                      Bare oppgi tid og sted så blir jeg med

Skal en tur på biltreffet på obs i morra formiddag med guttungen og en tur til Mysen på lørdag, men utover det så har jeg ikke store planer for helgen.

tlf: 48 05 69 12
                      Har du fått solgt de andre bilene dine da? er jo en del baja på finn da.men da ses vi på lørdag da

Comment

Har du fått solgt de andre bilene dine da? er jo en del baja på finn da.men da ses vi på lørdag da
                        Alt er solgt dårlig med baja 5b på finn...
                        Svoger kommer ikke på lørdag så da vet jeg ikke helt om jeg tar turen, hvis jeg ikke rammler over en bil i morra da

Hadde ikke lager
                        Fredly Andre Andresen

Comment

Alt er solgt dårlig med baja 5b på finn...
                          Svoger kommer ikke på lørdag så da vet jeg ikke helt om jeg tar turen, hvis jeg ikke rammler over en bil i morra da

Hadde ikke lager
                          det går bra.tar en tur til strømstad imorra.eneste som er oppe imorra.så får vi håpe han har noe av intresse.kjøp deg baja v2 da vel.oles har til 9640 eller noe sånt.hvordan ligger det ann med shopen da?

Comment

Kommer sikkert en tur, jeg har ikke funnet bil enda, men svoger er sikkert klar (hvis ikke kona har ballegrep) Vet du om en hpi baja til salgs så rop ut, alt av int.

B089 - 12x24x6mm??? skal sjekke.
                            Hvor mye er du villig til å betale da? sitter en ny 26cc i nå
                            Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

Comment

det går bra.tar en tur til strømstad imorra.eneste som er oppe imorra.så får vi håpe han har noe av intresse.kjøp deg baja v2 da vel.oles har til 9640 eller noe sånt.hvordan ligger det ann med shopen da?
                              Gidder ikke bruke masse penger på ny v2, min kommer ikke til å bli orginal for å si det sånn.... blir nok en tur eller to til skarnes i nær fremtid

Snakket med ole tidligere i dag, får ikke 5b til 6490 lenger sa han... , men du kan bestille den på nettsidene hans til den prisen.

Blir ikke noe shop helt enda, hobbyco er noen haier... med prisene de har så er det likegreit å importere driekte sjøl. tøff bransje og uten en importør her hjemme så må man sate litt mer dollars for å overleve.
                              Fredly Andre Andresen

Comment

• Originally posted by daytonabeach View Post
                                Hvor mye er du villig til å betale da? sitter en ny 26cc i nå
                                Hehe... er ikke desperat enda, men du kan få 5 lapper for bilen.
                                den som venter.... venter på noe godt har jeg hørt

Selger unna alt om dagen, sparer til en tur til skarnes
                                Fredly Andre Andresen

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X