Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Skal undersøke i morgen og gi svar... får muligens den bilen for den prisen uansett på dagen :P
    veil på den prisen er 6k, globy selger den for 4600,- så der får du den nok får samme pris men det er fortsatt på GLOBY....
    birkemo skal ha 5500,- for den og du kan få den for 4600,- grunnen prisgarantien og noe billigere enn det får du den ikke med mindre du kjøper mer! men for all del all må du jo bare prøven, kan jo være stephen er i god hjørnet om dagen
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment




    • løp å kjøp!!!!

      dette var ikke noe dum pris
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment




      • denne er også verdt å nevne
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Ingen av dem 2 vil du ha... Lipo safe bag'en er ikke så safe med bommul tråer til og sy den sammen med, Og batteriet er 2S2P batteri... ta heller 2S1P batteri takk...

          Og tviler på at Stephen er så god om dagen etter i morges... 4000 er en del og tjene inn igjen :/
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Ingen av dem 2 vil du ha... Lipo safe bag'en er ikke så safe med bommul tråer til og sy den sammen med, Og batteriet er 2S2P batteri... ta heller 2S1P batteri takk...

            Og tviler på at Stephen er så god om dagen etter i morges... 4000 er en del og tjene inn igjen :/
            hvorfor kan du ikke bare fortelle HVORFOR man ikke skal ta de batteriene? hva er forskjellen på 2s2p og 2s1p?

            avtalen jeg har med han står den, så med andre ord er det globy du skal handle? vil du virkelig legge penger i kassa til globy?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Vist birkemo tilbyr samme pris eller lavere enn globy, så er det klart at jeg går der... Men for min del så blir det den plassen som tilbyr rimeligst bil. Driter ærlig talt i hvor det blir så lenge det er billigst.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Vist birkemo tilbyr samme pris eller lavere enn globy, så er det klart at jeg går der... Men for min del så blir det den plassen som tilbyr rimeligst bil. Driter ærlig talt i hvor det blir så lenge det er billigst.
                Ja det er jo rett holdning stå på
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Ikke alle som har jobb og god råd Eivind... Men enkelte glemmer dette...

                  Men ser ut som at noen ser ned på dem som går en annen plass en den som andre handler på...
                  Gidder ikke holde på med slikt barnslige ting som dette her altså, Hvor jeg handler er opp til meg, og ikke opp til andre....

                  men ja, Vist globy er dem som gir rimeligst bil... Så blir det dem desverre, Men vist birkemo klarer og matche prisen, Ja da blir det dem av gode årsaker... Men for min del har jeg ikke råd til og kjøpe bilen til extra kroner pga dårlig service på globy.

                  Har selv ventet i 2 mnd på deler på globy, Er ikke en stor fan av dem... Men desverre så er det den butikken som har en av de beste utvalgene her i distriktet av lokale butikker når det kommer til extra utstyr osv.
                  Last edited by KjetilT; 26 October 2010, 21:47.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Ikke alle som har jobb og god råd Eivind... Men enkelte glemmer dette...
                    Nettopp!! derfor er det jo kanskje greit å handle der man må betale noen få kr ekstra for god service slik at man faktisk får den garantien/servicen man skal ha når man trenger den det er faktisk MYE billigere over tid enn å spare småpenger akkurat i handle øyeblikket.
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      Nettopp!! derfor er det jo kanskje greit å handle der man må betale noen få kr ekstra for god service slik at man faktisk får den garantien/servicen man skal ha når man trenger den det er faktisk MYE billigere over lenger tid enn å spare småpenger akkurat i handle øyeblikket.
                      Det er det som er tingen med RC, Er faktiskt lite garanti på rc biler så snart dem er tatt ibruk...
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Ikke alle som har jobb og god råd Eivind... Men enkelte glemmer dette...

                        Men ser ut som at noen ser ned på dem som går en annen plass en den som andre handler på...
                        Gidder ikke holde på med slikt barnslige ting som dette her altså, Hvor jeg handler er opp til meg, og ikke opp til andre....

                        men ja, Vist globy er dem som gir rimeligst bil... Så blir det dem desverre, Men vist birkemo klarer og matche prisen, Ja da blir det dem av gode årsaker... Men for min del har jeg ikke råd til og kjøpe bilen til extra kroner pga dårlig service på globy.

                        Har selv ventet i 2 mnd på deler på globy, Er ikke en stor fan av dem... Men desverre så er det den butikken som har en av de beste utvalgene her i distriktet av lokale butikker når det kommer til extra utstyr osv.
                        Ingen som ser ned på noen her så slapp helt i ro!!

                        Birkemo får tak i akkurat det samme som globy og mer om man bare spør

                        Det hele dreier seg vell mer om at du må være unik på alt du har så for all del! jeg skal trekke tilbake det tilbudet om at jeg kunne skaffe bilen billig til deg fra birkemo

                        Vi er alle opptatt av pris Kjetil, nettopp derfor vi andre også handler en del fra det store utland! men på noen ting kan det være greit å tenke service og garanti også som på feks en bil når prisen ikke blir så hakke galen i forhold til priser på nett!
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Ja klart jeg også tenker på service samt og støtte lokale butikker, Handler jeg vorza fra utland.. så blir den straks noe rimeligere også.

                          Men desverre så er det ofte slikt at Birkemo er en god del dyrere på en del ting som jeg handler, f.eks plugger og ledninger osv. Og ikke alt er til og vente på alltid

                          Btw, Du nevnte at det ikke finnes noe særlig med oppgraderinger til Vorza ? Sjekk ut HB D8 du (Samme bilen, men pro versionen)

                          Har også tenkt noe på Hot Bodies Ve8 da... Blir også en pro utgave av Vorza, Men med mekaniske bremser og slipper clutch (litt mer kontroll over bremser osv)

                          Motor og esc har jeg liksom... Samme med servoer osv.
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • jeg har trålet nett for å presse prisen ned på vg racing, det har endt med at Dan har gitt meg en meget fin pris men fortsatt etter frakt fra de fleste nettsidene blir bilen kun max 500,- billigere og da føler jeg det blir mer forsvarlig å kjøpe den lokalt. Greit og kunne ha en plass å gå om esc, motor, servo osv ryker sånn uten videre! der har man faktisk OFTE en sterk sak med verdens beste kjøps lov i ryggen om man har kjøpt lokalt

                            Det var Rune som nevnte det, jeg aner ikke! men utifra hva jeg har sett av hva bilen tåler trenger man jo ikke så mye oppgraderinger hehe

                            hmm den hørtes jo litt tøff ut! har du link?
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment




                            • Også lokalt
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                mhm!
                                så jo ikke dum ut
                                Jeg har kommet frem til at jeg vil bygge om HB`en jeg har stående til flux nå! tror den kunne blitt helrå med samme oppsett som står i slash og rustler vxl
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X