Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det ble iallefall tatt en del video i går.... tror stian skulle gjøre et hederlig forsøk på å få lagt ut noe

    i dag er det furtebua, og starte bygging av ny bil.... nice, very nice
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Your right, it`s very ( very ) nice.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Kjenner det klør litt i buggy fingrene igjen..
        Hva med å arangere "klubbløp" på tau?
        Har ikke kjørt der ute på lenge men nye banen ser jo veldig bra ut.
        Hjelper kanskje på rekruteringen og til klubben hvis det annonseres rund om på sæland og birkemo
        Ikke noe seriøst men dele opp i f.eks fuel og elektro kjøre 10 minutter og den med flest runder vinner, trengs ikke noe avansert telle anlegg hvis det skal være for gøy.

        Comment


        • er det så mange som har fuel nå da ?? :P Har gått over til BL jeg... har btw ikke noe buggy her og nå... regner med at jeg kanskje har til helga... men mangler enda dekk osv... bilen er heller ikke satt opp og vet ikke almenn tilstanden.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by christian View Post
            Kjenner det klør litt i buggy fingrene igjen..
            Hva med å arangere "klubbløp" på tau?
            Har ikke kjørt der ute på lenge men nye banen ser jo veldig bra ut.
            Hjelper kanskje på rekruteringen og til klubben hvis det annonseres rund om på sæland og birkemo
            Ikke noe seriøst men dele opp i f.eks fuel og elektro kjøre 10 minutter og den med flest runder vinner, trengs ikke noe avansert telle anlegg hvis det skal være for gøy.
            Dette hørtes ut som en kjempe plan! tror ikke vi skal sette noe standard på hvilken bil men heller størrelse da det er flere som ikke har buggy! evt dele opp i to klasser eller no om det først skal være litt uhøytidlig
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Mente kun skille fuel og elektro ikke noe mere en det før det er dannet et miljø med folk som vill kjøre løp

              Comment




              • noen som har handlet her?

                MEGET fine priser på hele siden egentlig
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Ja, jeg har handlet der. Kjøpt mitt fly og også noe deler senere der. I tillegg til at prisene er veldig hyggelige, så sender de også varene kjapt, samme dag som du handler, ikke noe tull.

                  Alt er nok billig fordi det er ike noe "merkevarer" eller "gucci-wear" der, stort sett bare kina produkter, så kan man mene hva man vil om det, men jeg har ikke noe dårlig erfaring med varene derfra.
                  HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                  Comment


                  • Batterier kjøper jeg rimeligt på hobbyking.com Ca 200 for ett 3S 5000 mah 40C batteri
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by xillianto View Post
                      Batterier kjøper jeg rimeligt på hobbyking.com Ca 200 for ett 3S 5000 mah 40C batteri
                      og det er også Kina produkt! med frakt så blir det jo nesten like billig å handle fra denne siden som også er norsk? om den er norsk vil jeg jo heller støtte den om jeg først skal handle kina batterier
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Nah, 14.99$ i frakt for 2 batterier nesten billigere enn Norge


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by christian View Post
                          Kjenner det klør litt i buggy fingrene igjen..
                          Hva med å arangere "klubbløp" på tau?
                          Har ikke kjørt der ute på lenge men nye banen ser jo veldig bra ut.
                          Hjelper kanskje på rekruteringen og til klubben hvis det annonseres rund om på sæland og birkemo
                          Ikke noe seriøst men dele opp i f.eks fuel og elektro kjøre 10 minutter og den med flest runder vinner, trengs ikke noe avansert telle anlegg hvis det skal være for gøy.
                          Hei christian... det er helt klart stemning for å få frem litt konkurranseinstinkt! Oxo fra gutta på andre siden av fjorden. Flere av de kjøre nitro buggy.
                          Bli med inn neste gang, om det passer
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by xillianto View Post
                            Batterier kjøper jeg rimeligt på hobbyking.com Ca 200 for ett 3S 5000 mah 40C batteri
                            Hobbyking selger rimelige batterier, men ifølge denne http://www.bigsquidrc.com/li-po-battery-shootout-2/ så konkluderer de, ikke overaskende, med at om du betaler litt mer, så får du ganske mye mer i ytelse fra litt dyrere batterier, men at Zippy batteriet fra HK gir bedre ytelse enn prisen tilsier er også et poeng.
                            HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                            Comment


                            • Jeg er iallefall fornøyd med batteriene fra hobbyking


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                http://www.throttlestore.com/batteri...s.aspx?lang=NO

                                noen som har handlet her?

                                MEGET fine priser på hele siden egentlig
                                Til info så har de de billigste lipobaggene jeg har funnet..... Rimligere enn i HK til og med...
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X