Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• någen så e sugen på ein nye kjøre dag snart eller ? har ordna savagen min nå, girer fint men mangle fortsatt bremså då.... någen så vil koma å kjøra hjema hos meg så sei ifra, forde då lage eg te masse hopp osv... har fonne ein diger bøyelig tre plate så er perfekt for savager og alle andre biler ( untatt touring biler )
    Last edited by martin1996; 21 August 2010, 16:28.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Någen så vil ver me å kjøra i dag? Tenkte meg ud sånn i 3 tiå...
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• får se, jeg ehe ja... hehe, jeg var så flink at jeg rett og slett fikk clutch klokka mi til og se ut som et knust spurdrev =) har selfølgelig fortsatt losi 8ight men har noen småbroblemer med at motoren rett og slett er blitt gammal... den tuler slik at det er små kortsluttninger ;O fortsatt brukbar men vet ikkje om jeg skall risikere ESC en og batteriene... men noen som har clutch klokke til savage da ? 15-16 tenners tenkte jeg. har fortsatt en 14 tenners ligende men girkassa liker den ikkje, for laft turtall så den girer ikkje, prøvde jo 17t og da girte den med en gang
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• tror jeg har en 17 tenners liggende, men da må du ha spurdrev på 47 eller 49 tenner... Utfordringen med 14 tenner er å få stilt inn giren riktig...
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• ja.. jeg tror jeg bare skall bruke mitt gamle 14 tenners og bare få justert girkassa skikelig. ingen som har lyst til og kome og kjøre hos meg da ? stor plass til og kjøre på, både grus, sand og gres. fant jo en enorm treplate som vi skall bruke om noen kome hit... kjetil sa at han kan kjøre frem til 3 i dag, ikkje senere. men for de som tror at rustlerene er for små og slikt for og kjøre her, så tar dere helt feil. jeg har selv rustler vxl og syntes at dette er det perfekte stedet.

Comment

• ingen som har racing clutch klokka da ?

Comment

• Mulig Eivind har en... men har ikke sett noe respons fra han da... Prøvd og ringe ?
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• mulig det. har du nummeret hans så skall jeg sende en melding.

Comment

• han er i danmark... men tror an komme hjem i dag, men vet'sje kati...

Comment

• da var navnet på tråden byttet

Jepp jeg var i Danmark! back home now!
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

Comment

• Da har jeg en vanntett Bullet Flux Bare lodde om til Deans så er den klar til bruk
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• ferdig nå ? Dip it ?
                          | Spektrum DX8|

Comment

• Båtmotorfett i servo + Dip..... Liquid tape på mottaker + Traxxas mottakerboks + Traxxas VXL-3S Velineon Brushless Power System Combo NICE......

Neste er Savagen... Der blir det samme med servo, og penslet tape på mottaker + mambaen Får se åssen jeg fikser mottakerboksen, om jeg trenger gjøre noe...
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• hehe, ja jeg har ikke gjort noe mer med mine. Kun tettet mottaker boksen skikkelig på slashen... samt laget nytt feste til mottaker i lexan da det feste av dobbelsidig teip og borrelås ikke holdt.. (men så hilsa jeg nesten på strømledningene under ett par hopp også da... så med den høyden så er det kanskje ikke rart) :P
                              | Spektrum DX8|

Comment

• om der e sje bil klubb i stavanger?? e d bare klepp å strand?
                                tenke på d atte hvis der va stavangermodelbilklubb så hadde det nok vært lettare å fått ein drylarbane ein plass.
                                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X