Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sjekk denne.

    Asgeir Kinn 1979
    RRR - RB - 4PK

    Comment


    • melte meg fort på der ja
      var med Erik med den store hallen du var i i dag Asgeir. ikkje mulig og komme in. var låst...
      men vi så igjenom vinduene og det så jo fint ut. men vi fikk bare sett den minste delen. så det må jo ha vert folk der etter der siden det var låst.
      noen av dørene var nye, og noen veg paneler på utsiden var også nye... så også ut som om at det ikkje var noe råtent som komunen sa.
      så får håpe de tar kontakt snart.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Var og kjøpte meg nytt leketøy i går. Må jo snope litt til bursdagen. Ble en Thunder Tiger 1:18 monster truck med 2CV karosseri. Kjøpte og oppgradering til børsteløs, og 3S lipo. Gikk sykt godt. Var litt jobb og få motor til og sitte i festet, men det er ikke den ting en dremel ikkje kan fikse!

        Någen så vett kor man får tak i billige kulelager? Gidder ikke betale 60 kroner for 2 stk lager hvis der finnes billigere!
        Stian Egelandsdal
        1982 modell
        HPI Baja 5B

        Comment


        • Originally posted by Mr_Stian View Post
          Var og kjøpte meg nytt leketøy i går. Må jo snope litt til bursdagen. Ble en Thunder Tiger 1:18 monster truck med 2CV karosseri. Kjøpte og oppgradering til børsteløs, og 3S lipo. Gikk sykt godt. Var litt jobb og få motor til og sitte i festet, men det er ikke den ting en dremel ikkje kan fikse!

          Någen så vett kor man får tak i billige kulelager? Gidder ikke betale 60 kroner for 2 stk lager hvis der finnes billigere!
          Buggyshop.no selger noe rimeligere, Samme med Globy vil jeg tro, Men selv betaler jeg fort 50 kr for 2 stk.... hos Steffen på birkemo.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Det var globy som hadde til 60 kroner...

            Men en annen ting. Disse bilene er jo relativt åpne. Var ute og kjørte litt med den nå, og det kommer noe grus inn til både ESCen, og mottaker. Noen fikse ideer til og få disse litt mer innestengt? Legge de i en liten plastpose? Vil ikke tro ESCen vil ha godt av dette?
            Stian Egelandsdal
            1982 modell
            HPI Baja 5B

            Comment


            • Originally posted by Mr_Stian View Post
              Det var globy som hadde til 60 kroner...

              Men en annen ting. Disse bilene er jo relativt åpne. Var ute og kjørte litt med den nå, og det kommer noe grus inn til både ESCen, og mottaker. Noen fikse ideer til og få disse litt mer innestengt? Legge de i en liten plastpose? Vil ikke tro ESCen vil ha godt av dette?
              Asgeir Kinn 1979
              RRR - RB - 4PK

              Comment


              • Kjekt på Tau i dag Noen uredigerte filmer vedlagt... <Regner med Martin legger ut både video og filmer om ikke alt for lenge Litt flinkere til å redigere du på ein måde







                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Kjører jo ikke på banen jo, bare tulle kjøring... Så den første filmen, og klarte ikke å få med meg hvordan banen gikk.. Noen som har noen hele runder etter hverandre..
                  Asgeir Kinn 1979
                  RRR - RB - 4PK

                  Comment


                  • He he... så så Asgeir.... en av dem skal være rolig(e) runde(r)
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Originally posted by snappy79 View Post
                      Dæng...! Den der siden var jo helt knall!!! Ser jo ut til å ha til alt, og av alle kvaliteter. Fra billige lager, til svindyre keramikklager. Beste linken jeg har sett på lenge!
                      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                      Comment


                      • Er banen på Tau god til 1:8 truggier? Jeg kommer sikkert til å prøve banen ei helg viss jeg får fiksa servo saver'n
                        Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                        YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                        Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                        Comment


                        • der bler kjørt med en del truggyer ja, så det er ikke no stress
                          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                          € Team Sjølsponsa2012 €

                          Comment


                          • Originally posted by K-man View Post
                            der bler kjørt med en del truggyer ja, så det er ikke no stress
                            Ser frem til neste gang, da skal min Team Associated testes ut
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • har invitert folk i gruppa t Smbk på facebook om kjøring på tirsdag fra kl17
                              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                              € Team Sjølsponsa2012 €

                              Comment


                              • Vell, er ikke medlem på den siden :P Vet heller ikke om bilen er god til den dagen med tanke på at jeg ikke har mottatt og sett over den enda :P Time will tell...
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X