Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dæven den banen så kjekk ut

    Jeg venter på forsikringspengene mine etter sykehus turen min i USA, så jeg putter inn penger da Mulig jeg putter inn for 2012 også
    Men vi ble jo tilbudt å få resten av dette året gratis mot at vi betalte kontigenten for 2011 nå... Er det tilbudet utgått? Etter hva jeg forstår av teksten over så må vi betale halve årets kontigent? Eller har jeg misforstått?
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Dæven den banen så kjekk ut

      Jeg venter på forsikringspengene mine etter sykehus turen min i USA, så jeg putter inn penger da Mulig jeg putter inn for 2012 også
      Men vi ble jo tilbudt å få resten av dette året gratis mot at vi betalte kontigenten for 2011 nå... Er det tilbudet utgått? Etter hva jeg forstår av teksten over så må vi betale halve årets kontigent? Eller har jeg misforstått?
      da har du missforstått! vi fikk tilbud om halv pris dette året om vi betalte nå og ville da få årets pris for neste år! som det blir nevnt går kontigenten opp fra 1 januar 2011

      Om du også velger å betale for 2012 osv osv... får du også årets pris for disse årene om du betaler nå
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        hvorfor vente til nyttår? vi fikk jo en fin pris som innkluderte resten av dette året samt hele neste år! er jo ikke noe å tenke på det

        For banens vedlikehold og fremtid håper jeg at det blir begrenset for medlemmer og da evt folk som blir med som "gjester/testkjøre" med mulighet for medlemskap
        det er snakk om et så lite beløp fordelt ut på 15mnd at det burde vi alle klare å få til
        Godt spørsmål... Tenker alle sånn, så blir det ikke utstyr på banen.....

        Originally posted by xillianto View Post
        blir jo seff ikke noe mer enn test/gjestekjøring... Regner ikke med mer enn kanskje en tur eller to til før vinteren slår inn...

        btw, fått noe pris på den esc'en ?
        Hver hundrelapp teller jo her... Ventes det så KAN jo det faktisk bety at illen er slukket eller interessen for innkjøp er bort vekk.. Smi mens jernet er varmt
        Last edited by Golfie; 28 September 2010, 21:04. Reason: Skriveleif
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          da har du missforstått! vi fikk tilbud om halv pris dette året om vi betalte nå og ville da få årets pris for neste år! som det blir nevnt går kontigenten opp fra 1 januar 2011

          Om du også velger å betale for 2012 osv osv... får du også årets pris for disse årene om du betaler nå
          Okei, da er jeg med... Er nok bare trøtt


          Originally posted by Golfie View Post
          Godt spørsmål... Tenker alle sånn, så blir det ikke utstyr på banen.....



          Hver hundrelapp teller jo her... Ventes det så KAN jo det faktisk bety at illen er slukket eller interessen for innkjøp er bort vekk.. Smi mens jernet er varmt
          Er enig der! Syns bare vi må hive oss på så snart en har mulighet!

          Får vi noe medlemsbevis? Tenker som kvittering for at vi har betalt medlemskontigenten...
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            hvorfor vente til nyttår? vi fikk jo en fin pris som innkluderte resten av dette året samt hele neste år! er jo ikke noe å tenke på det

            For banens vedlikehold og fremtid håper jeg at det blir begrenset for medlemmer og da evt folk som blir med som "gjester/testkjøre" med mulighet for medlemskap
            det er snakk om et så lite beløp fordelt ut på 15mnd at det burde vi alle klare å få til
            Originally posted by xillianto View Post
            blir jo seff ikke noe mer enn test/gjestekjøring... Regner ikke med mer enn kanskje en tur eller to til før vinteren slår inn...

            btw, fått noe pris på den esc'en ?
            Originally posted by Zenox View Post
            Okei, da er jeg med... Er nok bare trøtt




            Er enig der! Syns bare vi må hive oss på så snart en har mulighet!

            Får vi noe medlemsbevis? Tenker som kvittering for at vi har betalt medlemskontigenten...
            Jeg har akkurat fått med velkomstmail.. Fyller navn, utstyr osv osv og får innloggingsinfo på hjemmesiden... Forum for medlemmene
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              men hvorfor ikke innvestere i noe allerede som du skal bruke mye neste år uansett??? Når noe er i start fasen gjelder hver en krone for at vi i det hele tatt skal få overlevd og da ikke minst for å bygge opp noe stødig som vi kan ha glede av i flere år fremover!!

              Nei, sendte mailen avgårde idag, så får nok svar i natt tenker jeg.
              Grunnen er enkelt og greit pga økonomien... Hadde jeg hatt kronene til over, så hadde jeg ikke nølt i det hele tatt. Er morro på tau Og nå som det blir agregat til lading osv, Så slipper enn og ha med en bil for lading osv :P
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • men er det snakk om deler til en bil eller til og med ny bil så handler du jo Kjetil, jeg skal ikke være spydig eller frekk nå men du bytter jo biler å handler på deler hele tiden og da må du vell klare å se på denne innvesteringen som mer nyttig enn deler/rc utstyr en liten periode da det går under det samme?
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • faktiskt så blir esc'en en bursdags gave, Vist ikke prisen blir akseptabel... så blir jeg uten summit'en til sommeren (skal bytte Savagen mot en BL buggy nettop pga denne banen, derfor prioriterer jeg heller og fikse savagen)
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • ble nok ingen redigering denne gangen...



                    fikk jo filma masse med kameraet til Kjetil da... så vi venter i spening til ferdig film kommer :P
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Hei, kjekt å se at det er interesse for det vi prøver å få til her inne på strandalandet. Jeg har nå sittet og lest en del av tråden deres, og det ser ut som noen av dere kommer til å melde seg inn i klubben nå. Det er bra, får vi tak i noe peng, skal vi få gang på lys mm.

                      Jeg ser og at noen av dere ikke vil betale, vil vente til over nyttår el. Det ble og nevnt at banen nå var totalt stengt for ikke-medlemmer.

                      Tenkte bare jeg skulle oppklare dette litt. Strand Modellbil Klubb ble startet i 2008 av meg (Kristian), og målet var da å samle folk og få til et trivelig miljø, i stedet for å stå i hver vår avkrok å kjøre alene. I dag er vi kommet litt videre, og begynner etter hvert å få en bra bane på tau, og et miljø med førere som stiller opp på dugnad og kjøring. Men målet er fortsatt å få til et sosilat trivelig miljø, og det er god plass til flere på banen! For at det skal bli noe gang på dette her så må vi ha folk som faktisk bruker anlegget. Det jeg prøver å si er at det selvsagt er lov å komme til Tau å prøvekjøre banen, både en og to og tre ganger. Jo flere folk det er på banen jo kjekkere er det (intil en grense selvsagt, men det er langt igjen dit).

                      Men så er det og slik da, at det krever litt penger og dugnadsinnsats å få opp og holde et slikt annlegg. Så hvis ingen betaler medlemskap, så renner alt ut i sanden før eller siden. Det handler jo om å være med å bidra og støtte opp om noe en synes er et bra tiltak.

                      Det var og noen som lurte på medlemsbevis. Det er på gang, så det vil en få som medlem.

                      Vi setter stor pris på de av dere som evt. velger å melde dere inn i klubben nå, for vi trenger penger akkurat nå, men har og full forståelse for de av dere som evt. velger å vente til neste år.

                      Mvh.
                      Kristian
                      Formann SMBK
                      Kristian Herigstad 74-mod.
                      Strand Modellbilklubb
                      www.buggyshop.no

                      Comment


                      • hei. så spesielt på det bilde av banen hvor de tønene lå, de så litt agresive ut... bare tenkte deg om vi ikkje klarer og hoppe over det og havner i tønna. hadde vert tøft om det hadde vert hard pakka sand mellom tønnene som vi bare kan hoppe over og alikevel ikkje ha noe problemer om vi hopper for kort...
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • Hei, de to kulene med tønnene er ikke ferdige. Planen er at det skal bli 2 fine kuler, med fin skråning på begge sider av tønnene.
                          Kristian Herigstad 74-mod.
                          Strand Modellbilklubb
                          www.buggyshop.no

                          Comment


                          • Originally posted by kristher View Post
                            Hei, de to kulene med tønnene er ikke ferdige. Planen er at det skal bli 2 fine kuler, med fin skråning på begge sider av tønnene.
                            Det er bra Blir jo og melde meg inn, Men pga økonomi så må jeg vente litt, Snart jul også...
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • da var kontigent ut 2012 betalt tusen blanke ;-9......
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                              Comment


                              • jeg har lagt kontigent for 2010 og 2011 til betaling jeg også! skal få betalt for 2012 når neste lønning kommer lønna denne mnd var litt amputert grunnet ferien, og litt deler må jeg ha rå til slik jeg kjører hehe
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X