Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• forskjell på vann og sand Kjetil sanden kan faktisk i værste fall slipe bort denne funksjonen på bilen din og denne fine sanden gjør skader andre plasser enn på esc og! er litt skeptisk til strand kjøring egentlig....

Og som Martin sier er ikke vifta de vanntett blandt annet hehe.. ikke at det har noe å si men den er følsom for sand!
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• gjerne vi skulle revurdert solastranden da?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• stemmer det som Eivind sier der. Motoren til vifta er også børsteløs... og vil legge seg med motor akslingen.
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• hvorfor sola stranden da ? :P Hehe...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• likte dere foresten kjøre mulighetene her hos meg Kjetil og Rune ?
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• hehe det er sikkert kult å kjøre der men spørsmålet er hvor godt det gjør for våre kjære vakre elskede biler??? ehehehe....

På vår faste plass på forus er det nå masse nye hauger og sikkert en del kjekke dammer vi kan leke i jeg med rustleren og dere med vanntette mambaer

Kjørte forbi her i dag for å se hvordan det så ut
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

Comment

• Ja jeg var selv inne på området og så... Synd de maskinene står der som dem er... ellers hadde det vert bra område enda.
                | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  Ja jeg var selv inne på området og så... Synd de maskinene står der som dem er... ellers hadde det vert bra område enda.
                  sto de direkte i veien? så ikke sånn ut når jeg kjørte forbi, men området er uansett såpass stort at det er nok av plass til oss vil jeg tro

sandhaugene er nå helt nord( andre enden ) på området og der sto det ingen maskiner imorges når jeg kjørte forbi.
                  Futaba 4pk

Comment

• Dem sto litt iveien for din kjære Savage Killer :P
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                      Dem sto litt iveien for din kjære Savage Killer :P
                      hehe ja det så jeg! men lenger oppe på området så det meget bra ut! tror vi skal satse på å gå dit imorgen jeg... ringer til Rune imorgen tidlig å hører med han hva han sier
                      Futaba 4pk

Comment

• ja gjør det, Ikke at jeg blir og leke i dammene... 100% er jeg ikke trygg på vanntettingen, Men den tåler iallefall noe lek osv + lipo batterier er ikke glad i vann.
                        | Spektrum DX8|

Comment

• ja vet det der med lipobatteriene men mine batterier overlevde noen ubåt turer på TAU da jeg helt glemte ut de hehe...

tenkte å ta med noen brødposer imorgen å slenge rundt dem når jeg kjører rustleren
                          Futaba 4pk

Comment

• Hehe, Jeg driver og tømmer cam nå, Ble fullt sist jeg var ute og kjørte (første gang siden jeg kjøpte det også da) Så da blir det nok av plass til og filme... ca 2-3 t med film plass på brikken.
                            | Spektrum DX8|

Comment

• mulig hardcase funker bedre i vann???
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• lipoene skall klare seg fint bare du holder strøm pluggene una vann ( leder strøm igjenom vannet )

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X