Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    da er det to pakker på vei med posten til postkontoret her og jommen har jeg ikke en ny bestilling på gang allerede også om noen vil slenge seg på og ja den inneholder faktisk en ny bil også! hahahaha... jeg sier ikke hvilken bil det er, så får dere vente i spenning
    Har de kommet til forus, så du. Får de i morgen elle?

    Noen som betaler godt så kan jeg sladre om hva slags bil som er bestilt

    Ingen som trenger en bl kombo og/eller asfaltdekk i mt-størrelse? 17 mm hex... vurderer bud
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Originally posted by Golfie View Post
      Har de kommet til forus, så du. Får de i morgen elle?

      Noen som betaler godt så kan jeg sladre om hva slags bil som er bestilt

      Ingen som trenger en bl kombo og/eller asfaltdekk i mt-størrelse? 17 mm hex... vurderer bud
      HEHEHHE!!! sladrer du så beholder jeg motoren TJIHI

      Så spør du om asfalt dekk i denne tråden? hvem f.... kjører på asfalt i denne grise sørpette tråden her??? gå å legg deg Rune...

      Og ja det kan se ut som varene kan hentes imorgen! LURER MEG PÅ OM FREDAGEN GÅR TIL Å SKRU REVO DA??? hmmmm hehe
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • har forresten fått flyttet tråden til Åpent forum nå! den passer nok bedre der enn på nitro delen da vi alle mann bare elsker flux mer og mer hehe....
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          HEHEHHE!!! sladrer du så beholder jeg motoren TJIHI

          Så spør du om asfalt dekk i denne tråden? hvem f.... kjører på asfalt i denne grise sørpette tråden her??? gå å legg deg Rune...

          Og ja det kan se ut som varene kan hentes imorgen! LURER MEG PÅ OM FREDAGEN GÅR TIL Å SKRU REVO DA??? hmmmm hehe
          He he ... skal være snill gutt jeg kanskje du får besøk i morgen om motoren kommer.. klarer ikke vente jeg vettu...

          Revo med asfaltdekk måtte jo vært skamkult!

          Jada jeg skal legge meg... akkurat kommet hjem fra en bedre 3-retters på city bistro... nå er d av med dressen og straks i køya.
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • hehehe ja selvsagt! rekna egentlig ikke med noe annet heller *fnis* kan du få se mekke kroken min også i samme slengen!

            Ja det er det nok men har jo allerede 2 sett og trenger strengt tatt ikke det en gang så lite jeg kjører på asfalt. selger nok unna det ene paret selv etterhvert.

            Åh? finslig middag i dress på en torsdag... hva har så herren vært ute på for noe staselig i kveld da?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Eivind! Du har bare med å si hva du har kjøpt!!!

              Er det fra VG Racing du skal handle?
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Eivind! Du har bare med å si hva du har kjøpt!!!

                Er det fra VG Racing du skal handle?
                Handler bare deler og biler derifra fremover tenker jeg sendingene som er på vei er også derifra uten om en da fra hobbyking

                NOPES! sier ikke hva bil det er hihi.... kan røpe at det er en lignende den hummeren jeg linka til forleden dag haha
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Ja, skulle gjerne hatt noe dekk og felg av han Dan the man

                  Send meg e-post adressen din på PM, så skal jeg finne frem det jeg skal ha. Men vil gjerne vite prisen før jeg kjøper!
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Noen som skal kjøre i helga eller?
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Originally posted by Zenox View Post
                      Ja, skulle gjerne hatt noe dekk og felg av han Dan the man

                      Send meg e-post adressen din på PM, så skal jeg finne frem det jeg skal ha. Men vil gjerne vite prisen før jeg kjøper!
                      bare send mail på stavanger.drl@hifiklubben.no du
                      Jepp, skal få samlet inn priser på alt som skal kjøpes. Bare husk å send meg varenummer
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by zenox View Post
                        eivind! Du har bare med å si hva du har kjøpt!!!

                        Er det fra vg racing du skal handle?
                        jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • Originally posted by Zenox View Post
                          Noen som skal kjøre i helga eller?
                          Kommer motoren så skal jeg kjøre uanZ!!! Har gjort esc'en på castern vannavstøtende

                          Blir det Tau så passer bare søndagen for meg..... Er vel meldt finest vær oxo på søndag, så kanskje ikke så dumt
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Golfie View Post
                            jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!jeg vet det!!!! Jeg vet det!!!
                            Dust! Hehe!
                            Tipper han har kjøpt seg en crawler

                            Originally posted by Golfie View Post
                            Kommer motoren så skal jeg kjøre uanZ!!! Har gjort esc'en på castern vannavstøtende

                            Blir det Tau så passer bare søndagen for meg..... Er vel meldt finest vær oxo på søndag, så kanskje ikke så dumt
                            Søndag passer kanskje for min del... Skal over til Idsøe og dra jolla inn på land sammen med svigers, så mulig jeg kan komme etterpå
                            Men lørdag kan jeg garantert kjøre Prøver å få tak i minnekortet jeg skal ha til gopro'en, men er jo bare de med dyrest pris som har dem inne... Gidder jo ikke betale 1900 for samme kortet som koster 1400 på Lefdal...
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • Originally posted by Zenox View Post
                              Dust! Hehe!
                              Tipper han har kjøpt seg en crawler



                              Søndag passer kanskje for min del... Skal over til Idsøe og dra jolla inn på land sammen med svigers, så mulig jeg kan komme etterpå
                              Men lørdag kan jeg garantert kjøre Prøver å få tak i minnekortet jeg skal ha til gopro'en, men er jo bare de med dyrest pris som har dem inne... Gidder jo ikke betale 1900 for samme kortet som koster 1400 på Lefdal...
                              He he...

                              Men kan du ikke bare kjøpe 1 eller 2 på 2 gb??? Koster jo lite, og du trenger vel ikke mer?
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                              Comment


                              • Stakk ut på Lefdal og kjøpte 3stk på 8GB, da jeg fikk dem for en ganske nice price, hehe

                                De heter Lexar Professional SDHC - 20MB/sec

                                Når man filmer i full HD så bruker en litt plass. Man må regne 12-14GB i timen tror jeg. Men så nå at GoPro oppgir på sidene sine at du kan filme opptil 9timer på 32GB, men det må være på laveste oppløsning/kvalitet...

                                Har fått testa det litt også Men ble noe knitring i lyden, men det virka som om det kun kom mens jeg ga gass, mulig det blir noe forstyrrelser fra radiosignalene?
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X