Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by atledreier View Post
    Det ble ca 300 spenn i frakt. Kom på rett over tusenlappen for de tre batteriene. ulempen er at jeg ikke får Traxxasplugger på de tjukke ledningene. Tenkte ikke på det når jeg bestilte 40C... Skulle tatt 25C. Billigere og mer enn nok for Slashen...
    Alle ledninger på batterier fra HobbyKing er et helvete!!! Leveres vel med 8awg hele gjengen... Tilnærmet umulig å lodde på!
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Merker man nevneverdig forskjell fra 25C til 40C på Slashen? Blir jo overkill uansett, iom at Slashen ikke drar mer enn 50-60A maks. Klart, et 40C holder vel bittelitt høyere spenning når man drar ut litt strøm...
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • Originally posted by atledreier View Post
        Merker man nevneverdig forskjell fra 25C til 40C på Slashen? Blir jo overkill uansett, iom at Slashen ikke drar mer enn 50-60A maks. Klart, et 40C holder vel bittelitt høyere spenning når man drar ut litt strøm...
        jepp!!! man merker det
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Fittefett! Da er det jo bare å handle da!
          Atle Dreier, Sandnes, 1974
          Tamiya TT-01 RX-7
          Traxxas Slash 4x4

          Comment


          • Originally posted by atledreier View Post
            Fittefett! Da er det jo bare å handle da!
            hi hi.........
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Sitter og venter på 4 batterier derfra selv nå ca.1100kr inkl. frakt for 2stk 3S 5000mAh 40C og 2stk 2S 5000mAh 40C, er ikke feil
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Sitter og venter på 4 batterier derfra selv nå ca.1100kr inkl. frakt for 2stk 3S 5000mAh 40C og 2stk 2S 5000mAh 40C, er ikke feil
                hobbyking ? :P
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Hvor lang tid pleier frakten å bli fra HK?

                  Gidder ikke reise til Strandalandet før jeg har en stabel med fulladete batterier å ta med.
                  Atle Dreier, Sandnes, 1974
                  Tamiya TT-01 RX-7
                  Traxxas Slash 4x4

                  Comment


                  • billigste frakt, opp til 14 dager normalt sett, men kan ta alt mellom 7-30 dager, jeg bestilte mitt den 3-4 okt, ble sendt 5 okt og fremme idag, Raskeste, 3-7 dager med express (48$ og opp til 3 kg med varer på fast pris, og blir sendt fra tyskland)
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Fikk ikke valgt noe annet enn den dyre frakten jeg. Fikk opp en liste med priser, men kunne ikke velge noe. Når jeg kom til siden der jeg skulle velge frakt var det kun ett valg... :?
                      Atle Dreier, Sandnes, 1974
                      Tamiya TT-01 RX-7
                      Traxxas Slash 4x4

                      Comment


                      • Hvor mange batterier ? og hva mah på batteriene...
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Tre batterier, 5000mAh, 40C
                          Atle Dreier, Sandnes, 1974
                          Tamiya TT-01 RX-7
                          Traxxas Slash 4x4

                          Comment


                          • skal sette opp og sjekke selv... 2 min

                            fra hvor forresten ? DE warehouse eller HK ?
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Dette fikk jeg opp på 3 batterier + annet småting...

                              EMS Express to Norway(MAX 2kg) $72.83

                              International (Registered) Air Mail 1.85kg $29.79
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Your order details are:
                                3x #T5000.3S.40/14471 Turnigy 5000mAh 3S 40C Lipo Pack (DE Warehouse) variations = $120.21


                                DPD Courier 3-7 Days 0-3kg (Germany to Norway Incl. Extra Charges) ) $48.29
                                Taxes: $0.00
                                -------------------
                                Total: $168.50


                                DPD var det eneste valget i lista over forsendelsesmetode...
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X