Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benytte været mens vi kan... snart snø og mine er ikke vanntette :P
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • blir det dritt vær så kjører vi inne.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • ingen ?? fått til servoen din foresten ?
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Originally posted by atledreier View Post
          Tar og 2-3 hvis noen skal bestille....
          Tenkte å bestille et par herfra: http://www.throttlestore.com/batteri...r.aspx?lang=NO

          Skal jeg slenge på noen til deg også? Koster 30kr i frakt dersom vi bestiller 4stk til sammen.... 38kr om vi bestiller 5...

          Noen andre som skal ha?
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Originally posted by martin1996 View Post
            blir det dritt vær så kjører vi inne.
            ahhh!!! men da er søndagen reddet egentlig om vi kan kjøre hos kyllingene dine om været skal krangle!
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by Golfie View Post
              Takker for tips her og i den andre... Kjenner ikke til den innstillingen, og har ikke vært nødvendig på Hitec digitale jeg har brukt tidligere... men skal sjekke opp selvfølgelig

              Har du no offroad for tiden? bli med til tau en dag isåfall?
              Solgt alt av offroad for et par år siden. Vurderer en god 1/10 4WD el. Blir garantert en buggy om Tau får en innendørs bane.. Så får vi se etterhvert om det blir en skikkelig 1/8 buggy etterhvert (fuel seff).
              Asgeir Kinn 1979
              RRR - RB - 4PK

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Tenkte å bestille et par herfra: http://www.throttlestore.com/batteri...r.aspx?lang=NO

                Skal jeg slenge på noen til deg også? Koster 30kr i frakt dersom vi bestiller 4stk til sammen.... 38kr om vi bestiller 5...

                Noen andre som skal ha?

                Sleng med to til meg, så avtaler vi henting på noe vis...
                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                Tamiya TT-01 RX-7
                Traxxas Slash 4x4

                Comment


                • Originally posted by atledreier View Post
                  Sleng med to til meg, så avtaler vi henting på noe vis...
                  Da var det gjort
                  Henting finner vi ut av ja. Reiser til Oslo på mandag og kommer hjem fredag/lørdag ish.
                  Regner med at det er kommet til da.


                  Status: Received Payment Processing Order

                  UH-LPGUARD25x33 VIKTIG - Ladepose for Li-Po batterier stor
                  4stk á 45,00kr
                  Delsum:kr 180,00
                  Frakt:
                  kr 30,00
                  Total:kr 210,00Herav MVA:kr 42,00
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    ahhh!!! men da er søndagen reddet egentlig om vi kan kjøre hos kyllingene dine om været skal krangle!
                    vell..... dette var vel egentlig den siste dagen som vi kan kjøre der, får kyllinger snart.
                    så det er på søndag altså ?
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Originally posted by martin1996 View Post
                      vell..... dette var vel egentlig den siste dagen som vi kan kjøre der, får kyllinger snart.
                      så det er på søndag altså ?
                      som vi har snakket om tidligere i tråden så blir det kjøring på tau på søndag ja det er meldt ok vær men man vet jo aldri når det fortsatt er noen dager igjen enda.
                      ahh så nå er huset stengt og vi kan ikke kjøre der mer?
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Da må nok jeg atter en gang droppe turen... trodde det var lørdagen... og skal i selskap på søndagen til min Niese.
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Hekkan, skjønner at ting tar tid når en skal få tilsendt varer fra Hong Kong, men når jeg bestiller 4 batterier fra hobbyking's varelager i Tyskland, så skulle en tro at varene ikke brukte så veldig lang tid!

                          Jeg la inn bestillingen 11.okt. Ikke før 2 dager siden fikk jeg sporingsnr og den viser at varene ikke gikk ut av det der lageret før 18.okt!!! Så er jo ikke rart at ting tar tid Hadde håpet å ha litt flere batterier til søndagen og ikke minst mens jeg er på østlandet neste uke
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            som vi har snakket om tidligere i tråden så blir det kjøring på tau på søndag ja det er meldt ok vær men man vet jo aldri når det fortsatt er noen dager igjen enda.
                            ahh så nå er huset stengt og vi kan ikke kjøre der mer?
                            stemmer det. ikkje mulig og kjøre der lenger....
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Originally posted by Zenox View Post
                              Hekkan, skjønner at ting tar tid når en skal få tilsendt varer fra Hong Kong, men når jeg bestiller 4 batterier fra hobbyking's varelager i Tyskland, så skulle en tro at varene ikke brukte så veldig lang tid!

                              Jeg la inn bestillingen 11.okt. Ikke før 2 dager siden fikk jeg sporingsnr og den viser at varene ikke gikk ut av det der lageret før 18.okt!!! Så er jo ikke rart at ting tar tid Hadde håpet å ha litt flere batterier til søndagen og ikke minst mens jeg er på østlandet neste uke
                              Fikk brev fra posten i dag om ufortollet sending, så da drøyer det for mine batterier også...
                              Atle Dreier, Sandnes, 1974
                              Tamiya TT-01 RX-7
                              Traxxas Slash 4x4

                              Comment


                              • sikker ? Du kan mest sannsynlig gå ned og fortolle dem og hente ? Se etter en sum...


                                Dessuten setter jeg alltid ned prisen på dem :P fy meg
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X