Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vist du velger 30C så har dem tilbud på dem nå... 33$ stk...
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Joa, men nå har jeg allerede bestilt og betalt for lenge siden.....
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • Fikk den frakta på 48USD jeg også når jeg bestilte. Men det er jo billig totalt sett likevel da
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • Ja, for all del er det billig. Skal ikke klage.

          Og med 4 5000mAh batterier bør det kunne bli litt kjøretid også.
          Atle Dreier, Sandnes, 1974
          Tamiya TT-01 RX-7
          Traxxas Slash 4x4

          Comment


          • Vurderer å selge min andre rustler også, noen som kjenner suget?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • prøv å gjett hva som kom til Norge i dag Rune??? det er til tollvurdering å sendes videre imorgen
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • HPI Vorza Flux HP Blasts the Guinness Long Jump World Record!


                Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.

                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  prøv å gjett hva som kom til Norge i dag Rune??? det er til tollvurdering å sendes videre imorgen
                  NICE!!! Da er gjerne Castern klar til helgen
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Da er esc'en min snart vanntett

                    Var å hentet en flaske liguid tape i dag, geniale greier! Utrolig hyggelig han eldre karen som satt der

                    Var litt stress å få åpnet lokket i bunnen for å få ut el.kortet, tror jeg knakk noen fester... Jaja, jeg får smøre på en runde der også slik at det henger sammen
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Originally posted by Zenox View Post
                      Da er esc'en min snart vanntett

                      Var å hentet en flaske liguid tape i dag, geniale greier! Utrolig hyggelig han eldre karen som satt der

                      Var litt stress å få åpnet lokket i bunnen for å få ut el.kortet, tror jeg knakk noen fester... Jaja, jeg får smøre på en runde der også slik at det henger sammen
                      Det er gründeren av firma... hyggelig og litt av en lidenskap for produktene... ikke lett å stoppe.. he he
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • Hehe, stemmer! Fikk høre om hele sortimentet tror jeg + historien om fluoriserende plasti dip (selvlysende), om hvordan det skulle brukes på grønland for å markere tauer som de flytter isfjell med, hehe
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment


                        • Da har jeg også betalt medlemskontigent for til og med 2012
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Originally posted by Zenox View Post
                            Da har jeg også betalt medlemskontigent for til og med 2012
                            SUPERT!!! nå må bare Kjetil og Martin også få gang så har snart hele gjengen gjort sitt for at vi skal få distriktets råeste RC klubb
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • da er det to pakker på vei med posten til postkontoret her og jommen har jeg ikke en ny bestilling på gang allerede også om noen vil slenge seg på og ja den inneholder faktisk en ny bil også! hahahaha... jeg sier ikke hvilken bil det er, så får dere vente i spenning
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Har og en del pakker på vei nå. Har mista litt øvesikten, egentlig... Får se ka så dukke opp!
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X