Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Jeg har lest og forstått Har ikke rake, men klarer selvfølgelig å bruke en om noen har en ekstra med seg

    Eivind: Har du passasjer med deg i bilen? Kan jeg sitte på om ikke? Lite vits at alle skal kjøre hver sin bil og betale for det på ferja. Da er det bedre om en deler utgiftene
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • #77
      Originally posted by Zenox View Post
      Jeg har lest og forstått Har ikke rake, men klarer selvfølgelig å bruke en om noen har en ekstra med seg

      Eivind: Har du passasjer med deg i bilen? Kan jeg sitte på om ikke? Lite vits at alle skal kjøre hver sin bil og betale for det på ferja. Da er det bedre om en deler utgiftene
      Jeg kjører caddyen så det avhenger litt av om Martin skal sitte på eller ei, MEN det er ikke lange veien fra kaien og opp til banen slik jeg har forstått det så kan sikkert kjøre to turer fra tou kai og til banen! evt er det plass baki
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • #78
        hehe! ja vi ser
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • #79
          værvarslet ser heldigvis bra ut for morgen dagen
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • #80
            Click image for larger version

Name:	P8080180.jpg
Views:	1
Size:	41.0 KB
ID:	769577Click image for larger version

Name:	P8080185.jpg
Views:	1
Size:	24.4 KB
ID:	769576Click image for larger version

Name:	P8080175.jpg
Views:	1
Size:	39.3 KB
ID:	769575Click image for larger version

Name:	P8080182.jpg
Views:	1
Size:	35.9 KB
ID:	769574Click image for larger version

Name:	P8080176.jpg
Views:	1
Size:	50.6 KB
ID:	769573Click image for larger version

Name:	P8080186.jpg
Views:	1
Size:	30.6 KB
ID:	769572Click image for larger version

Name:	P8080177.jpg
Views:	1
Size:	80.5 KB
ID:	769571det blir nok til at jeg sitter på med eivind ja.... hvordan er det med betaling av ferje ? Click image for larger version

Name:	P8080184.jpg
Views:	1
Size:	27.5 KB
ID:	769570 har satt opp bilen min (losi 8ight-T) rensa den i mange timer, skifta til helt ny olje i center diff, og bytta olje i alle 4 demperne Click image for larger version

Name:	P8080181.jpg
Views:	1
Size:	47.6 KB
ID:	769569 noen som vet om det er strøm utak med banen ? har kjøp meg en til computer lader med inebygd strømforsyning, så blir endel lettere nå.... Click image for larger version

Name:	P8080173.jpg
Views:	1
Size:	60.0 KB
ID:	769568
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • #81
              kliss ny radio også...
              Attached Files
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • #82
                Det var en insane kontroller! hehe! ser bra ut Martin
                vet ikke hvor mye det koster for deg men det er ikke en formue tipper 30-40 kroner eller noe en vei
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #83
                  jo takk for det var på auksjon her på RS så kostet meg bare 350kr, haha sykt billig for noe som profene bruker Det vil si : ikkje meg :P
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • #84
                    *SNUFS*!!!!!!!!!!!!! Frykter det ikke blir mye Savage Flux i morgen Har et 20T pinion som er så godt som utslitt.... Får kjøre det det holder....
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • #85
                      Martin har ikke noe han ?
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #86
                        tviler sterkt på at jeg har... 24 pitch som er på ? tror globy har du burde skjeke det ut...
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • #87
                          Faktisk usikker på pitch'en.... Ser ikke ut som om det står noen plass Globy er stengt, og jeg har bestilt..... Får bare se hvor lenge det holder... Har strammet opp litt
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • #88
                            hehe, glemte at det var søndag i morgen kansje vis du slaker opp sliper clutchen litt så kan den holde lenger... prøv også og stille piniongen (LITT) nermere spurdrevet..
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • #89
                              Har satt pinoin nærmere... Kan slække fjøra litt i morgen Har jo uansett med 4 biler Utrolig kjekt med Vorza'n sist, fløy godt gitt
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                              Comment


                              • #90
                                haha slash, savage, rustler og vorza du tar med da eller ?
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X