Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, Jeg må hente bilen min på Sola før den tid. Se hvor mye strøm som er på den... Skal ringe og be stian om og ta med laderen sin også.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Originally posted by xillianto View Post
      Ok, Jeg må hente bilen min på Sola før den tid. Se hvor mye strøm som er på den... Skal ringe og be stian om og ta med laderen sin også.
      Ja gjør det for jeg har ikke ladet noen av batteriene mine hehe... skal se om jeg får slengt strøm på to av de før jeg flakser ut i alle fall
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • jaja men sann! kjekt når man ikke får sove

        Frua skal ut på noe både fredag, lørdag og søndag så da blir det nok jommen meg kjøring alle 3 dagene for min del siste helgen jeg kan kjøre før jeg skal avgårde på ferie og da blir det nok null kjøring på 4-5 uker er jeg redd.
        Så det er bare å kaste seg på for de som vil det
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Jeg blir helt sikkert med Må få kjørt mer med dette leketøyet


          Skal muligens selge XL nå for innkjøp av enda en BL bil... vist jeg får noe salg da... Er jo kliss ny.

          Datt helt for BL jeg

          Kjøper du rune sin ?
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Jeg blir helt sikkert med Må få kjørt mer med dette leketøyet


            Skal muligens selge XL nå for innkjøp av enda en BL bil... vist jeg får noe salg da... Er jo kliss ny.

            Datt helt for BL jeg

            Kjøper du rune sin ?
            Rune sin bil er allerede i boks hehe

            Ja så bra! rå sak du har fått deg, blir spennende å se den og fluxen ved siden av hverandre hehe!
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Jeg spurte kjetil om noen det er noen muligheter for og ha en kjøre dag hjeme hos meg... noen som er intressert i det ? Vi har enorme hager store grus plasser osv....
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • om det er hauger og kjekke plasser å kjøre så selvsagt er jo det et alternativ Martin
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • da blir det kjøring i dag også samme tiden som igår for de som vil henge seg på!
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Du er der ute halv 8 ?
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • skall du ha noe for den akslingen du eivind ?
                      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                      Comment


                      • jeg er der halv 8 ja

                        Må se hva jeg ga for det selv Martin men det er nok ikke så alt for mye da jeg fikk alt billig selv
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Jeg er klatr for kjøring hos deg martin Tau er oxo i boks på søndag, leverer ungene til svigers kl 1330... Kara der inne skal kjøre lørdag formiddag, så spørs om vi ser mange av de på søndag....

                          Ser det yppes til race mellom Savage XL og Flux.... Det racet stiller jeg gjerne i Er spent på forskjellen der selv...
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • jess, jeg er også med men jeg har bare 4,6 motor noen interesse for kjøring hos meg i morgen ? forus områder er ikkje så bra lenger til kjøring, for det meste speedruns på grusen... blir du med på noe i morgen Rune ?
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Vi kan heller stille BL truggyen min mot Fluxen Samme maskineri i truggyen min som du har i fluxen :P
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Har det utrolig travelt i morgen, så tror ikke jeg kan planlegge noen kjøring... Lokalt her så kan jeg jo ta med jentene så lenge det varer, om de vil Men må nesten ta d på sparket....

                                Plutselig kalde føtter med XL'en Kjetil....lol...
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X