Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Hadde han Flux klister også ?? Og gralla med nye biler Selv har jeg laga meg Savage XL Flux, Venter bare på girkassen sine deler nå og ett nytt pinion.
    Få vare nummer så skal jeg legge det i bestilling, ble helt overaska over hvor mye drit han fyren kan få tak i

    ja etter mye tenking osv så er det absolutt en drit rå bil dette! jeg som elsker rustleren får jo nå bare en enda større rustler med 4wd hehe...
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Finnes ikke noe varenr... kun funnet varenr til chassiset... Ikke til klister for seg selv enda....
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • skal høre med han å se hva han får til
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          skal høre med han å se hva han får til

          Jupp, Akkurat fått fikset girkassen... Den skruen som går gjennom de klossene på giren knakk den tvers av i 2 giret... Nå er det sterkere splint gjennom... og låst der i 2 gir maks... Så nå har jeg første og 2 gir Ikke at jeg tror 1 gir varer lenge... men da blir den og fortsette på 2 gir siden det er helt låst :P
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by K-man View Post
            hei..

            Me driver å gjør litt modifiseringa på banen vårs nå.

            bilder kjeme.
            Skal bli spennende å se..... BILDER!!!!!!!
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Originally posted by Golfie View Post
              Skal bli spennende å se..... BILDER!!!!!!!
              Moooooaaaahahahah.. ja d bler bra.. litt vanskeligt å få folk t å meeega sg t å ver me å få ann ferdige, mange så har d så syyykt travelt nå der e dugnad vett du.. hehe
              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
              € Team Sjølsponsa2012 €

              Comment


              • Originally posted by K-man View Post
                Moooooaaaahahahah.. ja d bler bra.. litt vanskeligt å få folk t å meeega sg t å ver me å få ann ferdige, mange så har d så syyykt travelt nå der e dugnad vett du.. hehe
                Legg ut info her om når det skal gjøres noe... Ikke umulig det passer for noen av oss på denna siden av fjorden Dog et par er på ferie ;-9
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • ja det kan eg gjør.

                  allti någen så kjenne någen..

                  € me kunne trengt slangeklemmer til å skøyda samen brannslanger t vandt..
                  € der er noen hopp som må lages, tenke å bruke tønner eller noen store rør.. og legge masse mot den, få fin rund topp på hoppa, og kle dem med tepper, kunstgress etc..

                  Hvis någen kjenner en gavmild entrepenør så hadde jo det vært konge, fått noen store drensrør ting.. .. vett ikkje størrelsane på di, mn någe i 18-20".. fått fixa di 4 hoppa etter langsida.

                  skulle fått lagt et større mekkebord for det er litt lite.

                  masse å gjør... så må bare ta kontakt hvis dokke vil øve å gjer någe en dag.
                  Eg jobber idag med og få et permanent område så me kan lage en skikkelig stor bred bane. Men sliter litt med medlemmer, der er en hau med folk som er og kjører men ingen så melder seg inn.. kan jo sje forventa at alle så eige ein bil ska gjer d heller då. hehe.
                  Men med mange medlemmer så stille me mye starkare..
                  € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                  € Team Sjølsponsa2012 €

                  Comment


                  • Hva tar dokker i kontigent ?
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • medlemskap koster:
                      voksen (18år). 400
                      barn/ungdom. 200
                      familie 500.

                      Det e sje rara beløbe nå en tenke på ka me bruke.. hehe
                      € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                      € Team Sjølsponsa2012 €

                      Comment


                      • Neida. Litt trangt for tia. Men om jeg melder meg påom en mnd eller noe, går den ut ved nyttår?


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • ja, den gjør det.. me sender ut for 2011 i februar.

                          Eg håper på en lang fin høst så me hadde ifjor. då brukte me banen t november.
                          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                          € Team Sjølsponsa2012 €

                          Comment


                          • Kan vi ikke si det slikt da at jeg slenger meg på neste års kontigent ? Litt liten tid igjen av året nå da :P
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • eg kan liksom ikkje tvinga deg t å melde inn.
                              det e jo heilt opp t deg det. Det e sant det du seie.
                              Men banen kommer til og være forbeholdt medlemmer fremover, der er en hau me folk så er å gasse på den, mn ikkje gidde di å ver medlemmer el ver med på dugnad, nå tenke eg sje på dokke då, dåkk har vell bare vært der 2-3ganger?
                              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                              € Team Sjølsponsa2012 €

                              Comment


                              • Eg har vert 2 ganger, Men tror resten har vert 3 nå...

                                Håper ikke dere stenger banen helt for oss nå :P Tross alt en god utgift for oss bare og reise inn :P Samt får vi blod på tann ved en nå større bane, Så skal du ikke se bort fra at vi fleste slenger oss på kontigenten for neste år Var jo slettes ikke en stor pris

                                Selv venter jeg på en AS RC18e nå som skal overhales osv, Så da har jeg elektro buggy klar om en stund. Mens Eivind og Robin har skaffet seg iallefall en E-Revo i statene, noe som da kan brukes intill videre... Kanksje dem slenger seg på buggy senere også

                                Er til nå bare meg og Rune tror jeg som kjører med buggy i hovedsak, Og når vi er der inne så er det faktiskt lite bane kjøring.. Mest i hauger med paddles og monster trucks :P

                                Eivind knuste jo sin Savage sist han var der inne :P Men var jo planen også da... han skulle jo til statene og handle

                                Planen var og selge min Savage XL, Men det ble ikke noe av... Så nå er den blitt Savage XL Flux

                                Click image for larger version

Name:	CIMG0319.jpg
Views:	2
Size:	62.9 KB
ID:	769943Click image for larger version

Name:	CIMG0317.jpg
Views:	1
Size:	51.1 KB
ID:	769944
                                Click image for larger version

Name:	CIMG0316.jpg
Views:	1
Size:	71.4 KB
ID:	769945

                                Måtte se hvordan den ble med ett deksel jeg hadde til overs
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X