Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by K-man View Post
    ska någen av dokke inn idag å kjøre? nytta vere si der e sjid ver på evi.

kan ver at någen glømte den hpi kontrollen på lørdag og, var 3HPI biler der då.
    Ingen kjøring på meg i dag... Bestilt et drøss med deler i dag, og har nedetid på Savage'en til de kommer ;-( Vorza'en er jo vanvittig trofast, og trenger kun litt kompressorluft SYKT hva den tåler!!
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• hehe, ja vorzaen tåler masse ja, bygd på Hot Bodies sin D8 den, så me har mye av di samme delene

eg reiser hvertfall bort til tau senere idag å slår ihjel X-anntall timer, så du kan jo spre ordet hvis du vet om någen så er litt gira ennå.. hehe
      € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Ukedager er litt vanskelig for min del grunnet jobb.

Da hadde vi lagt merke til den når vi kom siden den sto forann bilene våre når vi skulle kjøre
        hmm, ja då e d nok ein av dokke så har glømt ann. hehe.
        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• hvis været holder seg idag, så er der nok en gjeng og treffe på banen på tau.
          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• hadde jeg hatt ny ladede batterier og penger til båten, så skulle jeg tatt turen...
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• hadde sje du komputer lader då? evt så har eg ein med meg.. å ferja e jo sje akkurat dyrt då.. hehe ;D
              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• ferje er 250 mer enn hva jeg har til i morgen når mine penger kommer inn :P gått litt mye på biler i det siste, så har skrelt kontoen helt ut :P

Og jo, Har jo seff komp lader :P
                | Spektrum DX8|

Comment

• hehe, ja eg forstår den..
                  du får sende meg en melding hvis du stikker inn en dag.
                  € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• hehe, Hvor mye koster den andre fergen ? Den som går ved Høle...
                    | Spektrum DX8|

Comment

• den koste... emm ja ka koste den.. enten 47 elle 53kr..
                      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Er det med bil og fører ?
                        | Spektrum DX8|

Comment

• Vet at Lauvik - Oanes fergen koster 83kr for 1 bil med fører og passasjer i alle fall

EDIT: Jeg tenkte å kjøre litt på forus senere i dag gjerne... må se om motoren funker som den skal nå etter "overhalingen", så du kan jo henge deg på der Kjetil om du ikke har råd til båten
                          Last edited by Zenox; 19 August 2010, 15:44.
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Når da ? Og btw... regner :P
                            | Spektrum DX8|

Comment

• Hehe, ja jeg så at det regnet etter at jeg hadde skrevet det... Får se om det lysner opp, ellers så tar jeg det gjerne i helga...
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• eg HATE d satans drittvere me har her 360daga i åre.. helvettes shjid..

menne.. stemme det så Robin seie, 83kr for bil, fører og 1 voksen passasjer.
                                så sikkert litt mar en 53 då hvis d e bare bil og førar.

Såg di hadde meld fint t helgå, får håba at for ein gangs skylt ad d stemme.. :P
                                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X