Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Golfie View Post
    Da var motor og pipe iallefall passert tollen.... Screwing tomorgen da
    gudd gudd du ska ikje ud t soma elle kor me enne opp i dag å kjøra litt då?
    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
      gudd gudd du ska ikje ud t soma elle kor me enne opp i dag å kjøra litt då?
      Kaaaaaaaanskje.... send meg ei melding med tid og sted når du vett, så ser jeg
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Æsj, det fulgte jo ikke med servoer til D8'en
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

Kaaaaaaaanskje.... send meg ei melding med tid og sted når du vett, så ser jeg
          ska gjør d

Comment

• hehe, Kjetil sier at det også er tilgang til innekjøring, men det er det ikkje... fikk kyllinger igjen for noen dager siden desverre.
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
              Æsj, det fulgte jo ikke med servoer til D8'en
              Jeg har en Futaba Servo, Digital og Børsteløs vist du trenger, Nypris 1250 kr :P
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                hehe, Kjetil sier at det også er tilgang til innekjøring, men det er det ikkje... fikk kyllinger igjen for noen dager siden desverre.
                Gidd det da hehe, Men du har da plenty av plass utenfor :P Eller skal vi kjøre noen annen plass ? Forus kanskje ?
                | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  Gidd det da hehe, Men du har da plenty av plass utenfor :P Eller skal vi kjøre noen annen plass ? Forus kanskje ?
                  forus e sikker gudd d, hadde eg bare vist litt mar nøyaktigt kor på forus
                  korti e du/dåkke klar då? eg e klar så et egg

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                    forus e sikker gudd d, hadde eg bare vist litt mar nøyaktigt kor på forus
                    korti e du/dåkke klar då? eg e klar så et egg
                    Blir vist hos martin forreløpig iallefall, Jeg skal bare spise litt og så pakker jeg i bilen og kjører iallefall... 93078084 om det er noe
                    | Spektrum DX8|

Comment

God anledning for deg å teste Savox det!!

Originally posted by xillianto View Post
                      Blir vist hos martin forreløpig iallefall, Jeg skal bare spise litt og så pakker jeg i bilen og kjører iallefall... 93078084 om det er noe
                      Blir ingen kjøring på meg i dag....
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Viktig - telefonnummer

Krise!!!! Alle mobilnummerene mine er borte!!! Send meg ei melding på 906 60 596 med navnet ditt så jeg kan få lagret det igjen

Comment

Men det sa han da jo ikke noe om i annonsen???
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

Comment

Krise!!!! Alle mobilnummerene mine er borte!!! Send meg ei melding på 906 60 596 med navnet ditt så jeg kan få lagret det igjen
                            Jobb 41918505
                            Privat 47804559
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

Comment

• SINNSYKT BRA PAKKE GUTTER

Skikkelige radioer, råe biler utstyrt med bra servoer og det hele!!!

Han er åpen for bud også, så her er det bare å slå til! For den av dere som er interessert er det jo bare å sende en mail at du tar hele pakka for 3500,- INK FRAKT å se hva han sier
                              Futaba 4pk

Comment

• Tau på lørdag folkens??

Det er dugnad så jeg tar nok turen inn uansett, men det vi skal gjøre på dugnad tar da ikke hele dagen, så EN HAUG av bilkjøring skal vi nok også få til ( eller skruuing for den saks skyld hehe )
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X