Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nestegang vi skall ut og kjøre kan vi jo kansje ta det på Kverneland, er et stort sandtak der! http://www.youtube.com/user/RCislife#p/u/88/rsrsym9zHww
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • Originally posted by martin1996 View Post
      nestegang vi skall ut og kjøre kan vi jo kansje ta det på Kverneland, er et stort sandtak der! http://www.youtube.com/user/RCislife#p/u/88/rsrsym9zHww
      http://www.youtube.com/user/RCislife#p/u/77/hTq2wlP_j5Q
      Tror det er sperret nå eller.no... hørte iallefall noe rykter om det.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Vil oppfordre dere alle til å melde dere inn i SMBK så fort som muligheten byr seg! Jo mer medlemmer jo mer gøy kan vi finne på der inne, og allerede er det MYE som skjer

        Dette er små penger for å gjøre MYE mer utav hobbyen vi allerede er så glade i! Kan dessuten legge til at vi på årsmøtet i helgen bestemte at det skal bli en del strengere fremover for "gjester" å kjøre på banen.
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by martin1996 View Post
          nestegang vi skall ut og kjøre kan vi jo kansje ta det på Kverneland, er et stort sandtak der! http://www.youtube.com/user/RCislife#p/u/88/rsrsym9zHww
          http://www.youtube.com/user/RCislife#p/u/77/hTq2wlP_j5Q
          Har ikke sett filmene.. Men kan tenke meg det er der vi kjørte med Baja, og riktig nok ble jaget vekk til slutt
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Det er jo en del sandtak og liknende i distriktet. På oppsiden av Foss Eikeland er det et steinbrudd der det var noen store hauger sist gang jeg var der.

            Hvis du kjører mot Undheim fra Ålgård kjører du også forbi et større sandtak, men det er et lite stykke å kjøre. Hvis du søker på "Sæland" på norgeibilder.no og velger sæland i time kommune, ligger sandtaket rett nord for Sæland på kartet.

            Det er også noe sandtak hvis du kjører litt videre etter at du har passert Velde Pukk og fortsetter utover mot Høle.

            Hvorvidt en får kjøre der er en helt annen sak. Men det er jo enklere å gjøre det "inkognito" med elektriske biler enn med bråkebøtter.


            Last edited by Kristobal; 14 March 2011, 22:17.
            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

            Comment


            • Originally posted by Kristobal View Post
              Det er jo en del sandtak og liknende i distriktet. På oppsiden av Foss Eikeland er det et steinbrudd der det var noen store hauger sist gang jeg var der.

              Hvis du kjører mot Undheim fra Ålgård kjører du også forbi et større sandtak, men det er et lite stykke å kjøre. Det er også noe sandtak hvis du kjører litt videre etter at du har passert Velde Pukk og fortsetter utover mot Høle.

              Hvorvidt en får kjøre der er en helt annen sak. Men det er jo enklere å gjøre det "inkognito" med elektriske biler enn med bråkebøtter.
              Sier du til dem som faktiskt har gått tilbake til en del nitro ???
              Meg, Rune har nitro igjen, Eivind (har alltid hatt... men går vell mot nitro igjen) og muligens Robin ?
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Heh, hver gang jeg hører en nitro-bil tenker jeg på south park episoden hvor ungene i byen begynner å kalle MC-folk på harley for "fags" siden de bruker bråkete harley'er for å tiltrekke seg oppmerksomhet, og når folk prøver å overse dem, så setter de horn og trommer og stereoannlegg på syklene for å lage enda mer lyd.

                Jeg vet at hvis jeg var en fyr som hadde flyttet langt fra byen for å få fred og ro, så hadde jeg kommet med hagla hvis folk begynte å kjøre nitro-biler eller bensinbiler rett i nærheten av der jeg bor.

                Men seriøst, kjører du nitro, legger du automatisk begrensninger på hvor du kan/får lov til å kjøre. En ting er å høre på lyden av motoren når du kjører selv, det blir litt som å sitte å klimpre på et piano selv om du ikke kan spille, eller å spille Bubble Bobble i stuen. Du merker ikke så mye til hvor jævlig det høres ut selv, men du irriterer vettet av alle andre som er rundt deg.

                Som mor sa til meg når jeg nettopp hadde fått meg Dune på Amigaen for mange mange år siden: "Hvis jeg hører "ACKNOWLEGED" èn gang til, så knuser jeg den jævla maskinen."

                Og desverre ligger de fleste av sandtakene jeg vet om så og si i hagen til dem som eier dem.
                Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  Vil oppfordre dere alle til å melde dere inn i SMBK så fort som muligheten byr seg! Jo mer medlemmer jo mer gøy kan vi finne på der inne, og allerede er det MYE som skjer

                  Dette er små penger for å gjøre MYE mer utav hobbyen vi allerede er så glade i! Kan dessuten legge til at vi på årsmøtet i helgen bestemte at det skal bli en del strengere fremover for "gjester" å kjøre på banen.
                  Er der noe referat fra dette møte noen plass? Hvor går det ann og finne mer info om klubben? Egen nettside eller egen tråd her på forumet kanskje?
                  Stian Egelandsdal
                  1982 modell
                  HPI Baja 5B

                  Comment


                  • Originally posted by Mr_Stian View Post
                    Er der noe referat fra dette møte noen plass? Hvor går det ann og finne mer info om klubben? Egen nettside eller egen tråd her på forumet kanskje?
                    er jo naturligvis kun medlemmer som får et referat, MEN det betyr jo ikke at du også sannsynligvis kan få en kopi

                    Jeg har det liggende på mail, skal bare høre med styret om det av en eller annen rar grunn skulle være feil å gi dette videre til andre.


                    her er nettsiden:



                    men tror den er nede grunnet vedlikehold for øyeblikket.
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      er jo naturligvis kun medlemmer som får et referat, MEN det betyr jo ikke at du også sannsynligvis kan få en kopi

                      Jeg har det liggende på mail, skal bare høre med styret om det av en eller annen rar grunn skulle være feil å gi dette videre til andre.


                      her er nettsiden:



                      men tror den er nede grunnet vedlikehold for øyeblikket.
                      Ville også hatt noe info fra dem... Pris, muligens referat om det er mulig her også
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Få mail adressen deres så skal jeg sende det over til dere
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Få mail adressen deres så skal jeg sende det over til dere
                          Du har jo min på msn men jaja... kjetor@gmail.com
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Stian(a)metric-system.no
                            Stian Egelandsdal
                            1982 modell
                            HPI Baja 5B

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Du har jo min på msn men jaja... kjetor@gmail.com
                              Det er jo ikke alle som bruker samme mail til lesing av mail som på msn
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • martin_rc@live.no
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X