Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• savage x armene passer, og der er det masse RPM på de fleste nettbutikker. Amain har ihvertfall, både lilla, sort og blåe!

Jeg monterte selv rpm på min flux før jeg solgte den
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Takk, fant på Amain, men de hadde seff ikke akkurat den jeg trenger på lager

Kan jeg bruke denne servoen til styring på D8'en? Syns Rune prata om Savox
      This is the Savox SC-1256TG Standard Size Coreless Digital High Torque Titanium Gear Servo. The Savox SC-1256TG combines leading edge technology... SAV-SC-1256TG

Hva skal jeg ha til gass/brems da? Hva dere andre D8 gutter kjøpt av servoer?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Rune og jeg kjører savox både på d8`en og d8t`en skal være TOPP servoer, og jeg er så langt veldig fornøyd!

Hentet forresten amain pakka i dag, der lå startboksen blant annet
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• Jeg har stock savage flux armer hvis du trenger mens du venter på RPM armene.
          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Da blir en Team Losi Ten-T bestilt inn Synd jeg må springe med 2 kanner fuel nå da... Men får overleve det
            (Losi LST2 bruker 25%, Ten-T bruker 16%) Og ja, er en 3.4CC motor kontra min 4.6CC Losi LST2 :P

Sitter og lurer på om jeg skal bygge om skrinet mitt med fuel pumpe i underste rommet... Slipper jo fuel flaske da :P
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Dere som leter etter RX batteri til bilene deres... http://www.losipartshouse.com/servle...0mAh-2S/Detail
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                Takk, fant på Amain, men de hadde seff ikke akkurat den jeg trenger på lager

Kan jeg bruke denne servoen til styring på D8'en? Syns Rune prata om Savox
                This is the Savox SC-1256TG Standard Size Coreless Digital High Torque Titanium Gear Servo. The Savox SC-1256TG combines leading edge technology... SAV-SC-1256TG

Hva skal jeg ha til gass/brems da? Hva dere andre D8 gutter kjøpt av servoer?
                Vi kjører savox 1256tg på styring og 1258tg på gass/brems... dog jeg tok 1257 nå siden de vår tomme.... kjøp på rcmart.com! Der koster de ca 63 og skriver den verdien du vil har tilogmed esker med ferdig trykt custom declaration på $10 he he... fikk d nå sist
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Javel folkens, slå til!!!

Futaba 4pk

Comment

• Da var D8T'en klar damn d e en nice kjerre! Mangler bare karosseri, d "glemte" mustit å legge ved! Aner ikke hvorfor d va tatt ut men....
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Jeg kjører bulldog på d8t`en også nå Rune hihi...
                      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        Jeg kjører bulldog på d8t`en også nå Rune hihi...
                        Tjener før godt du eivind! Kjøpestopp her i gården! He he

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                          Tjener før godt du eivind! Kjøpestopp her i gården! He he
                          Den må du lenger ut på landet med, HØRT DEN FøR på EIN mååååååådah :P hehehehe...
                          Futaba 4pk

Comment

• HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                              Vi kjører savox 1256tg på styring og 1258tg på gass/brems... dog jeg tok 1257 nå siden de vår tomme.... kjøp på rcmart.com! Der koster de ca 63 og skriver den verdien du vil har tilogmed esker med ferdig trykt custom declaration på $10 he he... fikk d nå sist
                              Pokker! De har ingen av de du nevner på lager lenger, hehehe!
                              Får bite i det og handle fra Amain da, de har begge

Noe annet jeg trenger når jeg først skal handle? Er oppe i $362 nå, hehe!!
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Trenger noen motor(er)??

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X