Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva sto den til før da? Har bare sett 3500kr hele tiden jeg...
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Hva sto den til før da? Har bare sett 3500kr hele tiden jeg...
      Den sto til 4000 kr.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Har stæsja D8'en litt mer... mangler servoer, fuel og en lakkeringsjobb nå så er det inn kjøring
        Attached Files
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Nice!!!
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Click image for larger version

Name:	CIMG0582.jpg
Views:	1
Size:	60.2 KB
ID:	772396Click image for larger version

Name:	CIMG0578.jpg
Views:	1
Size:	65.8 KB
ID:	772395

            Click image for larger version

Name:	CIMG0581.jpg
Views:	1
Size:	55.8 KB
ID:	772394

            Slikt endte Savagen opp
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • NICE

              10 tegn
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                NICE

                10 tegn
                Fy f****... Driver og kjører den inn med kjøre metoden (den sviver 2-3 min for og få opp temp, sleng den ned på hjula og kjør rundt omkring ROLIGT med en veldig fet blanding) Men ved 1/4 pådrag viser den tegn til og løfte snuten allerede... og denne går FET som tusen... med en strømpe over motoren, forvarmet til 60 grader med føner osv osv osv... Endte opp med en temp på 88 grader, Perfect Første tank tatt...


                ps. motoren min skal ikke kjøres inn med IDLE metoden, men ved denne metoden.

                En ting jeg kommer til og savne da... Rotostart (såre knoker allerede da den satans snora er så stram nå under innkjøringa) :P


                Click image for larger version

Name:	CIMG0584.jpg
Views:	1
Size:	58.8 KB
ID:	772397
                Last edited by KjetilT; 25 March 2011, 11:35.
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  [ATTACH=CONFIG]44345[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44344[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]44343[/ATTACH]

                  Slikt endte Savagen opp
                  NICE!!! Nesten for ille å bruke når d er så strøkent
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Originally posted by Golfie View Post
                    NICE!!! Nesten for ille å bruke når d er så strøkent
                    Jupp, men det må jo brukes... ser ut til at jeg må ta 2 siste tankene med innkjøring på tau i morgen... Tatt 2 tanker idag da og ser STOR forskjell fra starten av og til nå, Den går mega feit og spytter og harker, Alikevell vil den opp på bakhjulene enda til jeg trykker forsiktig..

                    Kjører den så fet nå at jeg har måttet kjøre den med gløderen på motoren hele tiden... Men det ser ut til og begynne og gi seg nå :P Så nå lades glødere som bare det for og ha dem klare til i morgen...

                    Noen som skal ta med en lader av ett slag ? Må sikkert lade en gløder i løpet av dagen pga innkjøringen....
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Hvordan blir det i morgen folkens ? Klokkeslett ? Blir jeg henta eller skal jeg bli kjørt til ferga ?
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Hvordan blir det i morgen folkens ? Klokkeslett ? Blir jeg henta eller skal jeg bli kjørt til ferga ?
                        du kan gå!!! :P
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          du kan gå!!! :P
                          Ok, Snakkes søndag da ?? litt langt og svømme med alt utstyret :P
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by xillianto View Post
                            Ok, Snakkes søndag da ?? litt langt og svømme med alt utstyret :P
                            haha syns jeg ser deg på fjorden med den ene armen svømmende og den andre med bilen over vannflaten
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              haha syns jeg ser deg på fjorden med den ene armen svømmende og den andre med bilen over vannflaten
                              Bare bilen ? Hva med alt annet da ?? radio, fuel, batterier osv osv osv :P
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                Bare bilen ? Hva med alt annet da ?? radio, fuel, batterier osv osv osv :P
                                Hehe

                                10 tegn
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X