Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Kanskje Eivind vil være med ? Snakka med han tidligere... får se om han svarer her inne
    Men hadde sikkert mert morro for Eivind og få noe luft under sitt Blade 120 ms jeg tar med mitt Blade mSR samt lader til batteriene.
    e-flite blade 120 SR er det jeg har
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      e-flite blade 120 SR er det jeg har
      Ja, skrev litt feil
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • har fått fiksa heliet mitt også, så blir med om det blir noe
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Originally posted by martin1996 View Post
          har fått fiksa heliet mitt også, så blir med om det blir noe
          Vist du kommer deg til meg, Så kan du sitte på med meg videre.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Vist du kommer deg til meg, Så kan du sitte på med meg videre.
            flott aner du hvor det er vi skall ?
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              flott aner du hvor det er vi skall ?
              Ja, Må bare få vite når og om
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Du må kanskje skaffe nytt balanserings brett, ikke noe annet. Du kan også sette balanserings kontaktene rett i laderen uten brett


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Funka ikke å bare putte dem rett i laderen, da hadde jeg jo ikke hatt noe problem Men kjøpte nye balanseringsbrett på globy, så nå funka det Men fy faen jeg blir kvalm av han der tosken på globy asså! Han er faen ikke interessert i høre på det du sier, han er mer opptatt av å fortelle deg en masse piss...
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Originally posted by Mr_Stian View Post
                  Eg vett ikkje mer før i morgen tidlig. Min mor jobber der, men det var vist noen andre som hadde tatt over driften av selve hallen. Men hun skulle ringe når hun kom på jobb i morgen. Men hvis hallen er ledig, og vi får lov og låne så hadde eg sett for meg i elleve tolv tiden kanskje?

                  Bare kjetil som vil være med eventuelt?
                  Tar du kontakt her inne eller på tlf/sms ? 93078084 er tlf nr.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Hei. fikk akkuratt melding. Hallen er opptatt i dag, men vi kan jo se om vi får til noe utpå nyåret en gang...
                    Stian Egelandsdal
                    1982 modell
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • Originally posted by Mr_Stian View Post
                      Hei. fikk akkuratt melding. Hallen er opptatt i dag, men vi kan jo se om vi får til noe utpå nyåret en gang...
                      Det gjør vi vi har jo også kyllinghuset til Martin etter 10'ende da, men er ikke stor takhøyde der.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by Zenox View Post
                        Funka ikke å bare putte dem rett i laderen, da hadde jeg jo ikke hatt noe problem Men kjøpte nye balanseringsbrett på globy, så nå funka det Men fy faen jeg blir kvalm av han der tosken på globy asså! Han er faen ikke interessert i høre på det du sier, han er mer opptatt av å fortelle deg en masse piss...
                        han har blitt en del bedre, men ja deler samme erfaringen som deg med at han DRITER loddrett i hva du har på hjertet hehe... Der er finnien mye bedre, han lyter, diskuterer og deltar i samtale emnet du evt skulle ha.
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Der er finnien mye bedre, han lyter, diskuterer og deltar i samtale emnet du evt skulle ha.
                          Enig, helt til han andre kommer og avbryter... Håpløst!
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Originally posted by Zenox View Post
                            Funka ikke å bare putte dem rett i laderen, da hadde jeg jo ikke hatt noe problem Men kjøpte nye balanseringsbrett på globy, så nå funka det Men fy faen jeg blir kvalm av han der tosken på globy asså! Han er faen ikke interessert i høre på det du sier, han er mer opptatt av å fortelle deg en masse piss...
                            Hadde med bror til madammen der for noen uker siden, første han sa da vi gikk ut av butikken var at "han der fyren uten hår var jo helt tosk!" Jeg stilte noen litt vanskelige spørsmål om en elektrisk flymotor og han ble akkurat som han alltid blir; ikke kunne han svare på noe av det jeg spurte om, og derfor begynte han å prate alt mulig anna bais, og nærmest som han skyldte på meg fordi jeg kunne mer enn han og stilte vanskelige spørsmål. Herlig kundeservice!
                            Og alt han har "er topp kvalitet, beste man kan få tak i." Ja, særlig, for i Kina lager de jo bare toppnotch stuff...
                            HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                            Comment


                            • Filmsnutt fra kjøring i går

                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • hehe kul video! beste er jo avslutninga hehehe...
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X