Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Min liste ble på hele 1000 siste gangen, og jeg har allerede 2 til på vei, huff

Jeg kan sende deg lista mi på mail, der ligger det det en del av de typiske tingene d8en trenger av reserve deler.
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• ok, send på jobbmailen min da! adressen kommer på PM...
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• HOHO nå ble jeg akkurat $528,80 fattigere

Deler: $496,96
        Frakt: $31,84 (ikke så verst fraktpris i grunn)

Og jeg har ikke kjøpt RPM armene som egentlig var grunnen til at jeg skulle handle, hehe!! Vet jo aldri hvor lang tid det tar før det kommer når du bestiller ting som ikke er på lager...

Så...
        Originally posted by Kristobal View Post
        Jeg har stock savage flux armer hvis du trenger mens du venter på RPM armene.
        Kan godt kjøpe disse av deg ja Hvor mye skal du ha for dem da?
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Jeg har også masse armer liggende til hpi savage
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• noen som kan hjelpe meg med PC problemer... ? når jeg skall logge meg in på forreksempel Hotmail, Facebook, og Youtube så kommer denne meldingen opp:

Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat.

Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet er utløpt eller er ikke gyldig ennå.

Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren.

Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet.

[IMG]res://ieframe.dll/green_shield.png[/IMG]Klikk her for å lukke denne websiden.

[IMG]res://ieframe.dll/red_shield.png[/IMG]Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke).

[IMG]res://ieframe.dll/down.png[/IMG] Mer informasjon

<LI id=errorExpl1>Hvis du kom til denne siden ved å klikke en kobling, bør du se på webområdeadressen på adresselinjen for å kontrollere at det er adressen du forventer. <LI id=errorExpl2>Når du går til et webområde med en adresse som https://example.com, kan du prøve å legge til "www" i adressen, https://www.example.com. <LI id=errorExpl3>Hvis du velger å ignorere denne feilen og fortsette, må du ikke oppgi private opplysninger til webområdet.
            Se avsnittet Sertifikatfeil i hjelpen i Internet Explorer for mer informasjon.
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Prøv å last ned en annen browser

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Kjedet

meg litt igår og ville prøve ut noe lakkering før jeg skal lakkere ett deksel til Losi Ten-T, Her er resultatet iallefall

Click image for larger version

Name:	IMG_0117.jpg
Views:	1
Size:	40.7 KB
ID:	773565Click image for larger version

Name:	IMG_0120.jpg
Size:	19.5 KB
ID:	773567Click image for larger version

Name:	IMG_0119.jpg
Size:	26.1 KB
ID:	773566Click image for larger version

Name:	IMG_0118.jpg
Views:	2
Size:	33.2 KB
ID:	773564Click image for larger version

Name:	IMG_0121.jpg
Size:	50.8 KB
ID:	773560Click image for larger version

Name:	IMG_0122.jpg
Size:	51.4 KB
ID:	773558Click image for larger version

Name:	IMG_0124.jpg
Size:	22.7 KB
ID:	773562Click image for larger version

Name:	IMG_0123.jpg
Size:	38.9 KB
ID:	773561Click image for larger version

Name:	IMG_0125.jpg
Size:	29.5 KB
ID:	773559Click image for larger version

Name:	IMG_0129.jpg
Size:	29.3 KB
ID:	773563

Vindu maskeringen ble ikke tatt før siste bildet, Men sola gjør at det ser ut som den enda er på
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Se der ja kult Kjetil!

Jeg fikk kjørt inn D8T`en i dag, og dæven døtte så fornøyd jeg er så langt! ROSSI motoren dævva EN gang på 7 tanker hehehehe

Click image for larger version

Name:	IMG_1813.jpg
Size:	91.1 KB
ID:	773568Click image for larger version

Name:	IMG_1815.jpg
Size:	81.3 KB
ID:	773569Click image for larger version

Name:	IMG_1809.jpg
Size:	88.5 KB
ID:	773570
                  Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    Se der ja kult Kjetil!

Jeg fikk kjørt inn D8T`en i dag, og dæven døtte så fornøyd jeg er så langt! ROSSI motoren dævva EN gang på 7 tanker hehehehe

[ATTACH=CONFIG]46123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]46124[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]46125[/ATTACH]
                    Nice! Ser du har avstiver med demping på D8T'en oxo Nice. . . . Og intercooler på trykkslangen he he.v. . . Åssen dekk er d du har på bilde?
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• hehe ja måtte det Litt lite demper olje på bilen når jeg kjørte den i dag, men det er allerede justert! gleder meg til å teste den på banen!!! hehe ja må ha litt kjøling har montert det på haraen også

dekka er egentlig monster, men passa FIN FINT på d8 felgene

Futaba 4pk

Comment

hehe ja måtte det Litt lite demper olje på bilen når jeg kjørte den i dag, men det er allerede justert! gleder meg til å teste den på banen!!! hehe ja må ha litt kjøling har montert det på haraen også

dekka er egentlig monster, men passa FIN FINT på d8 felgene

https://www.amainhobbies.com/advance...132-00&x=0&y=0
                        Badlands er nice, har de til buggy.. hvor fant du avstiveren til d8t? Eller er det samme som til buggy?
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                          Badlands er nice, har de til buggy.. hvor fant du avstiveren til d8t? Eller er det samme som til buggy?
                          Det er den samme som til buggyen ja Sjekka lengden først, og smilte når jeg så at det passa overens. Da var det jo bare å bestille inn til truggyen også
                          Futaba 4pk

Comment

• Nice Mr.Lie!

Bestilte også den avstiveren med fjær til D8'en Men de hadde seff ikke mer enn 1sett av de badlands dekka, har jo ikke bruk for bare 2stk

Comment

Se der ja kult Kjetil!

[ATTACH=CONFIG]46123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]46124[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]46125[/ATTACH]
                              tøft! Proline Badlands ja, bra jeg anbefalte de til deg eller ? men felgene så noe tynne ut...
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Det er egentlig buggy felger hehe
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X