Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jaja menn sann! dagen i dag kan virkelig kalles for først tegn på at våren er rett rundt hjørnet. En utrolig bra dag med en utrolig fin gjeng på tau, og GODT AV BANEN så mye vi fikk kjørt om ikke den beste er det ihvertfall en av de bedre dagene vi har hatt der inne! får virkelig håpe vi får mange lignende dager utover våren og sommeren
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Eg fekk ikkje tid å stikka innom i dag. Meg å mini va ein tur i årdal i dag. Va innom banen i halv ti tiden, men då va der dårlig med folk! rakk ikkje innom på vei hjem.
      Stian Egelandsdal
      1982 modell
      HPI Baja 5B

      Comment


      • Noen som har en extra Savage Rollbar liggende ? msg meg en pris
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Topp Gear Live var RÅTT!! hehe..
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • ja ENIG
            Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
            http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              Topp Gear Live var RÅTT!! hehe..
              Ok show ja. Savna litt brumming med bilene de viste frem. Bilspillet og carmageddon var bare tragisk! Er ikke så gøy når det er så tydelig fake... Men likte resten av showet da Og ikke minst en morsom biltur til og fra
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Ok show ja. Savna litt brumming med bilene de viste frem. Bilspillet og carmageddon var bare tragisk! Er ikke så gøy når det er så tydelig fake... Men likte resten av showet da Og ikke minst en morsom biltur til og fra
                enig der, de kunne godt ha senka musikken av og til... men anlegget var jo rått da! MEN de overdreiv med bassen noen ganger, så lyden ble ikkje så fantastisk bra... og spillet.... ja, fake....
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • blir det noe kjøring i helga da ? klør i fingra etter og få bashe skikkelig igjen..
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Originally posted by martin1996 View Post
                    blir det noe kjøring i helga da ? klør i fingra etter og få bashe skikkelig igjen..
                    Jobber lørdag, men søndagen er ingen umulighet tror jeg

                    Skrur som en gal på d8`en slik at jeg kan bli med Rune å kjøre den inn i helgen hehe
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Usikkert her, Må nesten se hva som skjer... hvor skal det i så fall kjøres ? Ser det er litt område igjen på forus da... Tau makter jeg ikke denne helga desverre... masse som har skjedd og ikke råd :P
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Usikkert her, Må nesten se hva som skjer... hvor skal det i så fall kjøres ? Ser det er litt område igjen på forus da... Tau makter jeg ikke denne helga desverre... masse som har skjedd og ikke råd :P
                        Blir det kjøring på søndag blir det nok på forus for min del...
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Blir det kjøring på søndag blir det nok på forus for min del...
                          Skal se om jeg ikke får kommet meg ut i så tilfelle, klarer noen og fikse meg hjem da ? *ser fint* :P blir jo en del omvei da...
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Blir ikke noe kjøring på meg i alle fall... Selger hele dritten nå, skal aldri skru på noe radiostyrt igjen!!!
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • Originally posted by Zenox View Post
                              Blir ikke noe kjøring på meg i alle fall... Selger hele dritten nå, skal aldri skru på noe radiostyrt igjen!!!
                              Hva nå ?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by Zenox View Post
                                Blir ikke noe kjøring på meg i alle fall... Selger hele dritten nå, skal aldri skru på noe radiostyrt igjen!!!
                                He he særlig om du klarer det! Hva skjer'a?
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X